Ik had die van Magda ook al gevonden, zaten ook machtig mooie bij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle_96 schreef:Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig!
Zaterdag tot uur of half 1 de start gedaan en daarna parkeren en s'middags geholpen bij het secretariaat. En zondag de hele dag in het secretariaat, heb toch ook nog paar keer wat paarden en pony's vast gehouden waar echt hele leuke bij zaten! En natuurlijk het leuke bonte ding met bokt deken haha daar heb ik hele tijd bij gestaan!
Zaterdag had ik een zwarte jas aan met roze boordjes en blauw/grijze sjaal. En zondag mijn te grote grijze kingsland jas met blauw/grijze sjaal ben vast wel gezien haha
Heel blij om te lezen dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad, de organisatie en vrijwilligers hebben er ook alles aan gedaan om het tot een succes te brengen
Dott schreef:Michelle_96 schreef:Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig!
Zaterdag tot uur of half 1 de start gedaan en daarna parkeren en s'middags geholpen bij het secretariaat. En zondag de hele dag in het secretariaat, heb toch ook nog paar keer wat paarden en pony's vast gehouden waar echt hele leuke bij zaten! En natuurlijk het leuke bonte ding met bokt deken haha daar heb ik hele tijd bij gestaan!
Zaterdag had ik een zwarte jas aan met roze boordjes en blauw/grijze sjaal. En zondag mijn te grote grijze kingsland jas met blauw/grijze sjaal ben vast wel gezien haha
Heel blij om te lezen dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad, de organisatie en vrijwilligers hebben er ook alles aan gedaan om het tot een succes te brengen
Dat moet Roosje zijn geweestheeft ze nog truucjes laten zien?
Michelle_96 schreef:Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig!
Just_Sannee schreef:Ik heb Amanda inderdaad ook gespot. Zondag wilde mijn paard in volle galop eerst kijken wat dat 'ding' met rode petje op de grond was, en toen ze omhoog kwam schrok die zich een hoedje
Niene87 schreef:Michelle_96 schreef:Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig!
Check zondag bokt deken mijn bonte tinker!
Onwijs bedankt voor het vasthouden van m'n schooiertje
_l_amanda_l_ schreef:Just_Sannee schreef:Ik heb Amanda inderdaad ook gespot. Zondag wilde mijn paard in volle galop eerst kijken wat dat 'ding' met rode petje op de grond was, en toen ze omhoog kwam schrok die zich een hoedje
Ik heb het hele weekend niet gezeten vanwege het natte weer dus ík was het niet denk ik![]()
Of bedoel je door het hoogteverschil? Dat kanNaast mij lag ook iemand met camera in de duinen verstopt, daar gingen er wel twee naast hun paard omdat ze die niet zagen..
![]()
Dat beugel-afbreek-moment heb ik gezien dacht ik, was op dat stuk naast mij.. Hoorde iemand heel hard "dit meen je niet" of zo roepen, na een stuk galop..