Autumn Desert Trail oktober 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:33

Jaa Tigress heeft ons ook gevonden :D Dankjewel! Wat een gave foto van mijn vader en mij daar achter :D

Afbeelding

Ik had die van Magda ook al gevonden, zaten ook machtig mooie bij <3

wreckh

Re: Autumn Desert Trail oktober 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 14:43

Ik kan nog geen foto's vinden van zondag. Wij waren met 4 Friezen en waren tussen 10.20 tot 12.30 ongeveer op de vlakte.

martinevdv84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:18

Nog niet zo lang bij bokt en eerste post. Zondag voor het eerste meegereden met de Desert Trail. Super spannend maar vooral ontzettend leuk. Ik was met mijn Andalusiër mix, Storm, in het gezelschap van het Fjorden echtpaar. :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:31

Martinnnneeeeee! Hooi!

viefo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 16:50

Kijk Kelly1992 ze staan er goed op die goudklompjes van ons
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:16

Nog even de finishing touch in Photoshop, dan de laatste batcbewerking waarin ze verkleind worden en voorzien van mijn logo en dan komen ook de foto's van gisteren online. *\o/*

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:23

magda_90 schreef:
Heb jullie wel gespot, maar je moet echt even zelf mijn album langs gaan want al die combinaties onthoud ik niet, excuses. -O-

Die regen is zo'n sfeerverpester voor de foto's, bah! Had jullie graag allemaal mooie heldere foto's willen geven. -O-

Ga ik zeker doen, dank je wel!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 17:40

magda_90 schreef:
Nog even de finishing touch in Photoshop, dan de laatste batcbewerking waarin ze verkleind worden en voorzien van mijn logo en dan komen ook de foto's van gisteren online. *\o/*

*\o/*

nanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:16

Nientsje schreef:
Feike zal het ook wel voelen denk ik. Dat mulle zand was tijdens het omhoog gaan wel zwaar voor hem.

Okee deze moet ik even plaatsen!!
[ [url=m/0nNvOA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Door John Bruininck :)

Wauw wat gaaf bewerkt zeg <3

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:33

Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig! :D
Zaterdag tot uur of half 1 de start gedaan en daarna parkeren en s'middags geholpen bij het secretariaat. En zondag de hele dag in het secretariaat, heb toch ook nog paar keer wat paarden en pony's vast gehouden waar echt hele leuke bij zaten! En natuurlijk het leuke bonte ding met bokt deken haha daar heb ik hele tijd bij gestaan!
Zaterdag had ik een zwarte jas aan met roze boordjes en blauw/grijze sjaal. En zondag mijn te grote grijze kingsland jas met blauw/grijze sjaal ben vast wel gezien haha

Heel blij om te lezen dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad, de organisatie en vrijwilligers hebben er ook alles aan gedaan om het tot een succes te brengen :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:35

Mijn lightroom zit op 96%, alleen nog de nabewerking verder en dan komen ook de mijne online! *\o/*
Leuk om te zien dat bokkers zichzelf/vrienden/familie en paardjes hebben kunnen spotten :D

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:42

Spannend!!!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:44

Ik heb ons ook eindelijk gespot :D :D
Deze zijn van zondag, ik zit op de Fries. Zaterdag reed ik de paint
Afbeelding

Afbeelding

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:45

Michelle_96 schreef:
Zie dit topic nu pas, ik ben 2 dagen vrijwilliger geweest aangezien ik bij de dames van de organisatie op school zit! En het was super gezellig! :D
Zaterdag tot uur of half 1 de start gedaan en daarna parkeren en s'middags geholpen bij het secretariaat. En zondag de hele dag in het secretariaat, heb toch ook nog paar keer wat paarden en pony's vast gehouden waar echt hele leuke bij zaten! En natuurlijk het leuke bonte ding met bokt deken haha daar heb ik hele tijd bij gestaan!
Zaterdag had ik een zwarte jas aan met roze boordjes en blauw/grijze sjaal. En zondag mijn te grote grijze kingsland jas met blauw/grijze sjaal ben vast wel gezien haha

Heel blij om te lezen dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad, de organisatie en vrijwilligers hebben er ook alles aan gedaan om het tot een succes te brengen :)

Dat moet Roosje zijn geweest :) heeft ze nog truucjes laten zien?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:49

En en en en???? Staat het al online voor zondag?????? Ben niet benieuwd hoor!!!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:53

Is bezig, zijn 730 foto's dus eventjes geduld. ;)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:57

Dott schreef:
Michelle_96 schreef:

Dat moet Roosje zijn geweest :) heeft ze nog truucjes laten zien?

Ze ging nee schudden en tegen mijn been stoten toen ze zichzelf tegen der buik wou trappen hahaha
Maar we vonden der echt heel leuk en lief haha :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-15 20:04

Michelle_96 schreef:

Check zondag bokt deken mijn bonte tinker!
Onwijs bedankt voor het vasthouden van m'n schooiertje :')

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:07

Just_Sannee schreef:
Ik heb Amanda inderdaad ook gespot. Zondag wilde mijn paard in volle galop eerst kijken wat dat 'ding' met rode petje op de grond was, en toen ze omhoog kwam schrok die zich een hoedje :')

Ik heb het hele weekend niet gezeten vanwege het natte weer dus ík was het niet denk ik :+
Of bedoel je door het hoogteverschil? Dat kan :+ Naast mij lag ook iemand met camera in de duinen verstopt, daar gingen er wel twee naast hun paard omdat ze die niet zagen.. :=
Dat beugel-afbreek-moment heb ik gezien dacht ik, was op dat stuk naast mij.. Hoorde iemand heel hard "dit meen je niet" of zo roepen, na een stuk galop.. ;)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:15

Niene87 schreef:
Michelle_96 schreef:

Check zondag bokt deken mijn bonte tinker!
Onwijs bedankt voor het vasthouden van m'n schooiertje :')

haha leuk, ik was niet de gene die der vast had maar de gene die der steeds knuffelde haha

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:16

Zo, dat waren alle foto's van de Autumn Desert Trail 2015. Ze staan op zowel Google+ en Oypo. De drie linkjes staan op mijn website, wellicht kun je die ook op slaan zodat je later eens alle foto's kunt terug zien?

http://makwafotos.nl/evenementen/2015-2 ... rail-2015/

Ontzettend bedankt zowel organisatie als de deelnemers voor dit gezellige weekend, ik heb genoten en jullie hopelijk ook van de foto's en tot volgend jaar!

PS. De foto's van zondag worden momenteel nog geupload op Oypo, hier gaat waarschijnlijk nog een nacht overheen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:23

_l_amanda_l_ schreef:
Just_Sannee schreef:
Ik heb Amanda inderdaad ook gespot. Zondag wilde mijn paard in volle galop eerst kijken wat dat 'ding' met rode petje op de grond was, en toen ze omhoog kwam schrok die zich een hoedje :')

Ik heb het hele weekend niet gezeten vanwege het natte weer dus ík was het niet denk ik :+
Of bedoel je door het hoogteverschil? Dat kan :+ Naast mij lag ook iemand met camera in de duinen verstopt, daar gingen er wel twee naast hun paard omdat ze die niet zagen.. :=
Dat beugel-afbreek-moment heb ik gezien dacht ik, was op dat stuk naast mij.. Hoorde iemand heel hard "dit meen je niet" of zo roepen, na een stuk galop.. ;)

Je zat even op je hurken geloof ik, je keek ook de andere kant op en zag ons op het laatste moment.

En ja, dat waren wij, en dat riep ik inderdaad :')
Echt zonde, zette net een lekker stuk galop in, moesten we een rechtsomkeert maken :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:26

magda_90 schreef:
Zal wel ja, :')

Heb ook nog ergens een foto, kwamen drie ruiters om het bochtje en eentje stond ineens stil van "woooow" echt zo'n schrikreactie die je in tekenfilms ziet. _O-

Afbeelding

O:)

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:26

Ohh waauw heel blij mee!! :):)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:27

Gaaf magda! wat heb je me veel op de foto gezet!! whiee