Ja, volgens buienradar zou het regenen, hagelen en sneeuwen. Maar er is hier geen druppel gevallen... Nja, als we wel het bos ingegaan waren, zou het vast wel slecht weer geweest zijn
Gelukkig geen hagel of sneeuw gezien, maar wel heel veel regen, regenbogen en beetje zon.
Hilli
Geplaatst: 02-12-12 20:33
Somebitch schreef:
Dat het weer onbetrouwbaar was had ik gemerkt ja.
Ergens stond dat het weercijfer voor vandaag/gisteren een 8 was... Nouuuuu... Dat dacht ik niet. Gisteren een 2 en vandaag een 4 - 2x4 is 8, dat dan weer wel
Vanmiddag samen met een stalgenootje een heerlijke buitenrit van 2 uur gemaakt (afgelegde afstand heb ik geen idee van) door het bos en over de Groote Heide. Genoten van de mooie kleuren, het zonnetje erbij. Geweldig. Wel wat natte paden maar ook genooeg droge paden dus ook lekker een galopje kunnen trekken
Vandaag ook een rit van, ongeveer, 3u gemaakt. Denk aan KM een kleine 20km. Tempo lag laag maar er zijn hier momenteel erg weinig paden waarop je gas kan geven. Veel glad en blubber. Om die reden vandaag een ander bos in willen gaan maar daar was het nog erger dan het bos waar we normaliter in rijden, snel maar weer het bos uit gegaan.
Weer was bij ons niet zo verschrikkelijk opzich; maarja die nieuwe camera moest echt gebruikt worden; [FK] [FOTO]Eerste fotoserie Na die regenboog hier hoorde ik de hagelbui aankomen en een klein hagelbuitje gehad, maar verder die tijd dat ik er was niet echt slecht weer gehad..
Solleke_Noah
Geplaatst: 03-12-12 13:50
Somebitch: jij hebt ook een leuke omgeving zeg! Kan je ook echt op het strand of aan het water zelf komen?
Hier is de eerste sneeuw gevallen
Silence
Is geen leuke omgeving hoor, dit is het enigste mooie plekje. Derest is polder. Je kan als je wilt wel het water in, maar dat durf ik niet aan, vind het te gevaarlijk gezien je over de stenen die glad kunnen zijn naar beneden moet. Zou het me nooit vergeven als mijn pony daar zou uitglijden dus dat doe ik dan ook niet.
Vandaag helaas geen weer om te rijden.
Anoniem
Geplaatst: 03-12-12 14:49
Hè leuk topic!
Ik heb in het verleden redelijk fanatiek endurance gereden maar ben daar vorig jaar mee gestopt. Ambities voor klasse III heb ik niet en vind de lagere klasses een beetje betuttelend geworden. Vind het niet echt de moeite waard en het halve land door te rijden voor een buitenritje en dan ook nog eens een lading geld kwijt zijn en net niet lekker kunnen rijden dankzij allerlei regeltjes. Heel misschien dat ik komend jaar nog eens start om een stalgenoot wegwijs te maken en gewoon voor de lol.
Ik woon in het noorden en vanuit stal is er redelijk een rondje te maken van ongeveer 20 km. 95% is helaas wel verhard dus meestal is het of een kleiner rondje, of gaan we lekker met de trailer weg. Probeer wekelijks naar buiten te gaan en gebruik het ook als aanvulling op de baktrainingen. Met dit weer zijn dagtochten niet echt gebruikelijk, sinds ik gestopt ben met de endurance ben ik toch een klein beetje meer mooi weer ruiter geworden. Maar straks van de zomer is het ook wel weer de bedoeling om een week naar de veluwe te gaan en stukken veluwetrail te rijden.