Hier valt het behoorlijk mee in het bos! Gisteren dus weer zo'n 20 km lekker gedraafd. Op het laatst begon de wind ineens behoorlijk op te steken dus toen ben ik maar snel naar stal doorgedraafd... Ik hou er niet van om onder dr bomen te zitten met veel wind.
Ik ga straks ff het bos op. Gisteren was het gek weer ja, eerst heel lente achtig en opeens sloeg het om. Natuurlijk stond ik toen net mest te scheppen en kuil te voeren...
Heb vandaag samen met stalgenoot buiten gereden in de regen. En wat ben ik dan blij met de caravan en droge kleren, want toen kon ik nog een uur op scooter naar huis rijden.
Volgens mij klopt die site ook niet helemaal. Sommige paden die hier in de omgeving zijn aangegeven, zijn geen ruiterpaden.... vind ik wel vreemd.
Hier ook 4 dagen heerlijke gereden!! Wat een weertje was het ook :-D. Nu helaas weer 5 dagen te lange dagen helaas... Maar vanaf volgende week hoop ik ook na het werk weer op pad te kunnen gezien de lange avonden weer!!
Gisteren een heerlijk rit van 7,2 km gemaakt. Een km losgestapt en ruim een km uitgestapt. En er tussen in een ruk doorgedraaft in een heel mooi constant tempo. Alleen bij de varkens boerderij dacht hij wel even er tussenuit te knijpen en er in volle galop langs te gaan. Helaas is baas niet gek dus hij moest maar gaan stappen. Gemiddelde snelheid was dan ook 7,2 km.
Ik heb gisteren een ritje gedaan. Kwam een groep herten tegen, echt mooi... Sid had ze al door, toen zag ik er 1....en toen ik goed keek, zag ik er een stuk of 6. Mooi gecamoufleerd onder de dennebomen.
Is echt tof hoor! We gaan de komende toer starten om weer ff in te komen (30 km) en die daarop puzzel (25 km)
Jet
Geplaatst: 20-02-14 19:37
Rallyrijden lijkt me echt gaaf! Heel vroeger hadden we op de manege wel puzzelritten, ik vond dat altijd geweldig om daar aan mee te doen. http://www.nrsv.nl/deelname/ . Hier is wel info te vinden over rallyrijden. De NRSV is niet de enige die ze organiseert, maar hier in de buurt ben ik het nog niet tegengekomen. http://omroepzuidplas.nl/artikel/2013/9 ... lasruiters is een andere link naar een rit.
Josien_
Geplaatst: 20-02-14 19:43
kim345 schreef:
Wat zijn dat precies die rally's? ik zie nu autorally's voor me 4
Gaaf dc! Lijkt me een mooi gezicht
Dat zijn uitgezetten ritten van meestal 25-30 km waarbij je moet puzzelen, vragen beantwoorden etc. om de goede weg te kunnen volgen. Bij veel fout rijden zit je dus aan meer kilometers dan bij weinig fout rijden. Ik ga dit jaar er een starten waar ik vorig jaar de toer variant van heb gereden (dan volg je gewoon een routebeschrijving zonder gepuzzel) en nu dus de puzzelvariant van ga doen. Die start mooi op een paar honderd meten van stal.