Verschilt dat niet per persoon? Ik heb vrijwel nooit koude handen (en vingertoploze handschoenen!), maar anderen al zodra ze maar 1 tel hun warme handschoenen uit doen.
Ik heb de gure wind getrotseerd en bijna 15 km gereden.
Heb winterhanden dus ja daar valt weinig aan te doen. Heb heerlijk fanatiek in de bak van de buurvrouw gereden.
Somebitch
Geplaatst: 30-01-14 08:43
Ik heb gisteren ook in de bak gereden. Man wat stond er een koude *** wind. Wel nog een siervuurwerkshowtje gehad toen ik aan het uitstappen was, dat was dan wel weer mooi.
Ik heb gisteren ook ruim 2 uur in het bos gereden. Paard was erg fris en vond dat we de afstand ook wel in een half uur konden doen In het bos viel de wind gelukkig mee
Denk niet dat er echt een oplossing voor is. ja zomer!
Marcella
Geplaatst: 30-01-14 14:54
Zomer hoef van mij ook niet, maar voorjaar ben ik ook al tevreden mee.
Geef Pol maar een extra knuffel.
En word dus helemaal schijtziek van die ex-werkgever en wacht dus nog op de 2 maandsalarissen die ik eigenlijk uiterlijk al 15 januari had moeten ontvangen.
Anoniem
Geplaatst: 30-01-14 17:11
Zo,lekker rondje gestapt en op de goede zandpaden een drafje Heerlijk weer!
Sorry, is al jaaaaaren te koop n de betere motorzaken, dus ja, er bestaat een oplossing voor.
Echter, ook zonder die oplossing was het prima te rijden vandaag.
Marcella
Geplaatst: 30-01-14 22:56
Tja moet je daar wel geld voor hebben en dat word zonder baan behoorlijk lastig.
Gelukkig zijn door het oude leger thermopak van mijn vader een groot deel van de kou problemen opgelost. Alleen koude handen en dat is meestal pas als ik al 3 kwartier onderweg ben geweest en nog maar ongeveer een kwartier hoef.
Gelukkig heb ik de caravan staan ook al is die in het begin ook koud, maar kan wel even opwarmen voor ik weer aan de weg terug begin. En zonnetje achter het glas in de caravan kan ook heerlijk zijn.
Vandaag lekker naar het strand geweest. Het was er perfect weer voor. Mijn ponybeest gaat niet zo hard dus het was prettig dat het niet waaide, dat helpt ook tegen koude handen.
ikke
Geplaatst: 02-02-14 20:05
Back home Even vier dagen op mini-wintertrektochtje geweest met de paarden. Geen wereldschokkende afstanden overbrugd maar wel lekker vier dagen rondgereden. Jong paard erbij, goede training voor meer. Weer een duur sportpaard verprutst
Marcella
Geplaatst: 02-02-14 20:13
Ikke belangrijkste is als paard en jij maar genoten hebben.
Dankzij stalgenoot die onderaan de dijk reed afgelopen vrijdag. En vandaag ook weer lekker rondje buiten gereden.