Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:24

Jammer van je les Jaan.

Gave foto's sanowa en Djuulsie :D

Ik heb verder dit jaar nog niet meegedaan, dus ik ben heel benieuwd hoe komend jaar zal worden, sowieso werk ik denk ik pas sinds een maand of 2 wat fanatieker met endomondo, dus zou voor mezelf ook nog geen doel kunnen stellen, ik wacht gewoon af :D

Hier een lekker ritje gedaan vanochtend, 13 km in bijna 2u, ik had een haflinger van een stalgenootje bij me, en een vriendin van mij op m'n eigen paard, de haf mist nog wat conditie dus dit was voor haar al wel een flinke rit. Lekker handig trouwens van mij, ben precies langs die omgevallen boom gekomen die hier op de pagina al besproken was, had even niet helemaal op zitten letten dat die hier besproken werd :P Gelukkig kon ik er vrij makkelijk met een blokje omheen rijden :Y)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:31

Zo, ik heb al even niet meer mee gelezen, maar ondertussen wel buiten gereden! Vandaag op de valreep nog een stapritje met Loulou en Cis gemaakt waardoor onze "eindstand" op 799,94 km uitkomt en we op de 30e plek staan! Ik ging eigenlijk voor de 800 die we dus net niet gehaald hebben, maar toch :) Vorig jaar stonden we op 65 ofzo, dus een hele verbetering ondanks dat we de laatste maanden amper hebben kunnen rijden :)

Helene83

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:02

Vandaag nog een ritje gedaan.. maar dat had geen effect op de plek waar ik sta.. op nr 27 geëindigd.
Ik ben trots op t trekpaardje.. volgend jaar Jaan maar eens proberen bij te houden. :') Niet geschoten is altijd mis.. ;) :+

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:32

Oh die van mij wel, net gestegen naar 64

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:02

ik heb toch weer is gereden :-)
zodra ik tempo hoog hield voelde ik ik me angst niet ben super trots op mezelf,
Nu last van me knie maar was de moeite waard :D

Afbeelding

Afbeelding

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:22

Vorig jaar nog plek 21, dit jaar helaas plek 70. Een jaar voor ons tweeën. Op naar een verse start!!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:47

Hier maar ruim 200 kilometer. Helaas een half jaar een peesblessuren. Hopelijk volgende periode veel heerlijke kilometer met mijn nieuwe paardje !
Ik heb er zin in!!!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 08:58

Hier plek 6 uiteindelijk. Heel benieuwd wat het komende jaar gaat brengen :)

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 09:24

Ik ben er pas in mei bij gekomen. Heb me door een ritje van gister nog even opgewerkt van plek 124 naar 123 :')

Nu een nieuwe challenge, dus nieuwe kansen :D Ik maak niet zoveel km's als de meesten hier, maar het lijkt me erg leuk om het een jaar lang bij te houden. Ook om verbetering te zien van mijn ritten. Tot nu toe heb ik alleen maar veel gestapt (nieuwe omgeving voor mij en mijn paard sinds april, dus alles heel rustig verkennen), maar ik wil nu proberen ook wat vaker een drafje in te zetten waar dat kan. Zo kom ik tenminste ook eens wat verder qua km's :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:25

Nieuwe challenge *\o/*

Geen idee waar we gaan eindigen, we zien wel. Heb even gerekend als ik 4x per week zo'n 5 km doe dat ik nog steeds boven de 1000 km kan eindigen dus wie weet ... :Y) :)) Zou wel cool zijn, maar dat zien we volgend jaar wel :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:50

Helenalena schreef:
Vandaag nog een ritje gedaan.. maar dat had geen effect op de plek waar ik sta.. op nr 27 geëindigd.
Ik ben trots op t trekpaardje.. volgend jaar Jaan maar eens proberen bij te houden. :') Niet geschoten is altijd mis.. ;) :+

:D :D
Voel ik hier een onderlinge competitie komen? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 12:08

Haha, tot zover de ongedwongenheid van het geheel :+ :))

Ik ga dit jaar wel mijn lange-teugel-km's ook erbij tellen. Wil toch proberen hem een keer of 4 zeker beweging te geven (en mijzelf ook ;) ) maar denk niet dat dit altijd rijden gaat worden, we wandelen ook veel buiten aan de lange teugel. Dus dan kan ik toch wat opbouwen qua km's :Y)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:23

[***] schreef:

Hahaha, idd! XD
Ach, beetje gezonde competitie is helemaal niets mis mee! Is ook weer motivatie wel ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:25

Vind toch knap dat ik 1e ben geworden dit jaar zal denk minder hoog eindigen hebben iets teveel plannen en ook veel dingen in de planning ik vertel nog niks hou ff spannend

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:30

Ik sta nu op 1 haha eindigde bij de andere challenge precies op 800 en in de top 30 dus netjes mijn doel behaald. Aan het einde van het jaar wil ik op 1000 zitten. Dus nog ff 200 km rijden haha

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:42

Jaan81 schreef:
[***] schreef:

Hahaha, idd! XD
Ach, beetje gezonde competitie is helemaal niets mis mee! Is ook weer motivatie wel ;)

Haha die competitie was er tussen Cis en mij ook :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:48

Dit jaar afgesloten met 415 km op de 62e plaats. Vorig jaar was het 299 km. Voor komend jaar maar mijn doel op 500 km. Nu lekker middagje vrij, dus zal zo nog een rondje doen :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:17

Eerste kilometers zijn een feit! Nieuwe challenge, nieuwe wagen, nieuw tuig, nieuw paard <3 genieten!

Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 19:42

Ik heb sinds februari een nieuw paard. En we zijn nu het buitenrijden aan het oppakken. Het lijkt me wel leuk om mee te doen. Hoe werkt het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 20:59

Leuk dat je mee wil doen!
Heb je al een Endomondo-account? Indien niet moet je deze eerst aanmaken. En daarna een pb sturen naar de TS met je account-naam, dan voegt zij je toe en doe je mee :) Momenteel is ze wel op vakantie dus het kan even duren, maar je kan gewoon je km's in endomondo registeren en dan telt dat vanzelf mee ;)

Mooie foto djuulsie! Ze lijkt echt heel groot altijd vind ik :+ Mooi dier!

Onze eerste km's zitten erop! Vandaag eens wat creatief geweest en gaan wandelen met hem aan de lange teugel. Was leuk, hij deed het super! Ik daarentegen kan wel wat training gebruiken _O- En vooral goede schoenen :+

Afbeelding

Zijaanzicht
Afbeelding

Want bij het gewone uitzicht zie je alleen kont _O-
Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:17

Ik heb inderdaad een account. Dus ik zal een pb sturen. Kijken of we morgen de eerste kilometers kunnen maken. Ik hoop morgen avond even naar strand te gaan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 22:02

Ik heb vandaag ook mijn eerste kilometers gemaakt. :)

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 22:28

Vorige challenge geëindigd op 57ste plaats met 436 km, best netjes ben later begonnen dus erg tevreden. Nieuwe challenge hoop ik hoger te eindigen en pony lief heel te houden :)
Net ook het eerste rondje gemaakt. Sta meteen op de eerste plaats, voor zo lang het duurt :Y)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 23:01

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 23:01

Superleuke foto djuulsie!

Sabine, wat een flinke wandeling!

Hier ook de eerste kilometers erop zitten, heen en terug naar een fotomeeting hier op strand. Was echt leuk!
Beetje saai kaartje met 1 streep, maar goed