Vandaag wel weer een heerlijke rit gemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:Hoe hebben jullie je aangemeld?
mooney schreef:Omdat het bijna weer vakantie is, en ik in juli weinig tijd heb om de nieuwe challenge te beheren (nouja genoeg tijd, geen internet eerder), heb ik deze alvast weer klaargezet.
Wie ik tussen mijn vrienden heb staan, heb ik gelijk een uitnodiging gestuurd.
Wie niet tussen mijn vrienden staat, maar wel weer gezellig mee wil doen aan de nieuwe challenge die in augustus begint (dan is deze weer over), mag mij even een vriendenverzoek sturen. Dan voeg ik je toe, dat is makkelijker dan al het pb'en. Mocht je voor de eerste keer mee doen, wil je dan wel even een pb sturen met je boktnaam en je naam op Endomondo?
Mijn profiel: https://www.endomondo.com/profile/10799574
Chouchou schreef:Ooooh ja de challenge is natuurlijk bijna weer afgelopen, even niet aan gedacht. Wij hebben het hele jaar lekker kunnen rijden, weinig tegenslagen gehad. Alleen in december wat weekjes rust door eerst de osteopaat en daarna een hoefzweer, verder hebben we goed door kunnen rijden, ook omdat ik nog veel tijd zelf kan indelen als student. We hebben een groot gedeelte van de challenge op een stabiele tweede plaats gestaanVanaf zaterdag krijgt ze 8 dagen vakantie aangezien ik dan zelf ook weg ben, verdiend!
Vandaag nog een heerlijk ritje gedaan in het zonnetje met af en toe een bui. Een klein stukje toeristische route moeten nemen aangezien er een boom op het pad lag. Nog even getwijfeld of we er niet tussendoor konden, maar was me een te groot risico om eerst over een tak op de grond heen te gaan om vervolgens flink te bukken voor een grote tak die aan de boom zat. Er was echt nergens een ander normaal pad in de buurt, dus zijn we een vakantiepark ingegaan waarvan een zij-ingang naast ons was, en zo naar de openbare weg terug gereden. Hoewel er bordjes met 'verboden toegang' hingen, waren de mensen wel zo vriendelijk om ons door het park heen te leiden naar de uitgangToch nog best leuk zo'n omweg met van alles te zien!