Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 14:00

Ik moet nog kilometers toevoegen van ruim een maand geleden. Heb het allemaal op m'n gps staan maar nog geen zin gehad om het te uploaden :')

Vandaag wel weer een heerlijke rit gemaakt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:07

Rondje gedaan vandaag, een poging gedaan tot het "onbekende paadje" maar toch maar niet. Is wel een pad voor zover ik kon zien, maar kon niet goed inschatten hoe breed/smal en het ligt vlak langs het kanaal, en daar heb ik het toch niet zo op ... Ook stond er onder de brug een buitenlandse auto waarnaast een man stond rond te draaien dus dat was toch niet zo mijn ding om in mijn uppie te passeren .. Daarom maar gekozen voor het veilige alternatief ... de 70 km/u weg .. :')

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:17

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:26

Je video staat op prive helaas

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:40

JoycexEnya schreef:
Je video staat op prive helaas

Als goed is is hy nu wel te zien

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:27

Ik had vandaag een primeur. Een hele buitenrit met alleen barebackpad :o Wel wat meer gegaloppeerd en minder gedraafd in verhouding maar oh wat was dat fijn rijden! Mijn paard geeft me de laatste tijd zóveel vertrouwen dat ik het er gewoon op heb gewaagd en ik heb echt genoten *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:19

Wat stoer! Fijn dat je zo hebt kunnen genieten *\o/*

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:29

Gaaf, Delaja!

Ik hoop nog een kilometer of 15 te rijden voor 1 augustus. Dan heb ik er 1600 in één jaar gereden :):)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:45

Dat zijn flink wat kilometers Hilli :j
Lijkt me heerlijk op zo'n bareback pad. Helaas durf ik dat niet meer aan :o

Hier vandaag ook nog rondje 15 km gedaan door weer en wind :D
We komen op ruim 1200 km vind ik toch ook wel hele prestatie :)F =:) :))

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:55

VHU: en dat ondanks het feit dat we tot begin dit jaar aan het revalideren zijn geweest van een blessure. Of misschien eerder dankzij: 5 dagen per week in een redelijk vastgesteld opbouwschema buitenrijden (lange/rechte lijnen, weinig bochten) levert een hoop km's op.

Een BBP is best grappig, ik heb er jaren terug eens eentje mogen lenen van iemand en dat zat verrassend lekker.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:25

Weer 10 heerlijke kilometers gereden. Op een 60ste plek geeindigd! Helemaal niet gek als je bedenkt dat ik vanaf januari tm juni weinig tot niks heb kunnen doen. Volgende challenge gaan we zeker voor hogere klassering :D

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:27

Ik ben ook minder hoog dan ik had gewild...
Pony heeft tussen door wat pozen rust gehad.

Next Challenge wil ik hoger eindigen :)
Waar kan ik me daarvoor aanmelden?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:40

Vandaag weer een heerlijke Rit gemaakt op me kleine Draakje, alleen zonderzadel rijden doet het minste zeer voor de rest nog erg veel last van de val, :(

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:14

Ooooh ja de challenge is natuurlijk bijna weer afgelopen, even niet aan gedacht. Wij hebben het hele jaar lekker kunnen rijden, weinig tegenslagen gehad. Alleen in december wat weekjes rust door eerst de osteopaat en daarna een hoefzweer, verder hebben we goed door kunnen rijden, ook omdat ik nog veel tijd zelf kan indelen als student. We hebben een groot gedeelte van de challenge op een stabiele tweede plaats gestaan :) Vanaf zaterdag krijgt ze 8 dagen vakantie aangezien ik dan zelf ook weg ben, verdiend!

Vandaag nog een heerlijk ritje gedaan in het zonnetje met af en toe een bui. Een klein stukje toeristische route moeten nemen aangezien er een boom op het pad lag. Nog even getwijfeld of we er niet tussendoor konden, maar was me een te groot risico om eerst over een tak op de grond heen te gaan om vervolgens flink te bukken voor een grote tak die aan de boom zat. Er was echt nergens een ander normaal pad in de buurt, dus zijn we een vakantiepark ingegaan waarvan een zij-ingang naast ons was, en zo naar de openbare weg terug gereden. Hoewel er bordjes met 'verboden toegang' hingen, waren de mensen wel zo vriendelijk om ons door het park heen te leiden naar de uitgang :) Toch nog best leuk zo'n omweg met van alles te zien!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:55

Morgen idd alweer de laatste dag van de challenge. Vorig jaar was ik 7e met 1308km in totaal. Dit jaar eindig ik bovenaan de tweede pagina, op plaats 16. Gezien ons jaar, met z'n ziekte, het weinig rijden daardoor, ben ik enorm tevreden. We hebben nu toch namelijk bijna 1200km gehaald! Trots op m'n knolletje!
Heb het met hem en m'n fjordenvriendje gereden trouwens, maar fjordenvriendje is eens in twee weken gemiddeld.

Gister Tycho z'n nieuwe patta's ingelopen tijdens een klein rondje, heerlijk langs de dijk van de Grevelingen gereden, super!
Vanmiddag les met t fjordenvriendje, dus dan ook weer paar km erbij en hoop morgenochtend met Tych nog kort rondje te kunnen doen.

Een BB lijkt me geweldig, zeker als het je zo'n gevoel geeft als dat je beschrijft, Nice!

VHU, weer lekker op pad en op dreef, top! Heb je nog last van je lijf?

Joyce, leuk hoofdstel! Duurt nog best lang, met je lijf...

Chouchou, ook nog lekker rondje gedaan. Je bent nog dichtbij de nummer 1 positie gekomen zeg!

Sabine, jammer dat t pad niet zo was.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:44

dit jaar ben ik hoger geeindigd dan vorig jaar, laatste tijd niet veel buiten gereden.
me de nieuwe challenge doen we ook weer mee

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:49

Hoe hebben jullie je aangemeld?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:52

kim345 schreef:
Hoe hebben jullie je aangemeld?

Door vriendjes te worden met de TS in Endomondo en zij nodigt je dan uit voor de challenge:

mooney schreef:
Omdat het bijna weer vakantie is, en ik in juli weinig tijd heb om de nieuwe challenge te beheren (nouja genoeg tijd, geen internet eerder :+ ), heb ik deze alvast weer klaargezet.
Wie ik tussen mijn vrienden heb staan, heb ik gelijk een uitnodiging gestuurd.
Wie niet tussen mijn vrienden staat, maar wel weer gezellig mee wil doen aan de nieuwe challenge die in augustus begint (dan is deze weer over), mag mij even een vriendenverzoek sturen. Dan voeg ik je toe, dat is makkelijker dan al het pb'en. Mocht je voor de eerste keer mee doen, wil je dan wel even een pb sturen met je boktnaam en je naam op Endomondo?
Mijn profiel: https://www.endomondo.com/profile/10799574

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:57

Helaas zit ik niet zo lekker in mijn velletje en ga daardoor veel te weinig rijden de laatste tijd.. Maar alsnog in de top 30 beland. :)
Mooi streven om volgend jaar in de top 20 te belanden..

Ik rij trouwens de laatste maanden met mijn smart watch.. maakt het nog leuker omdat ik dan snel kan zien hoe lang, ver en snel ik aan het rijden ben. Zou leuk zijn als er ook nog een kaartje bij komt zodat ik kan zien waar ik precies rij. :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:20

Klopt is flinke klap geweest blijkbaar me knie Is nog blauw

Haha dankjewel zyn nog handig ook haha

Is ben 1e Nog terwijl ik veel tegenslagen heb gehad

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:30

Zoals het er nu uit ziet, word ik derde! *\o/*
Wat een prestatie! En dat voor een 23 jarige.

Volgende challenges zullen wij dit niet meer gaan halen, omdat ik besloten heb niet meer endurance gericht te gaan rijden.
Buiten rijden zal ik wel blijven doen, maar dan wat meer aangepast tempo. Ze is de laatste weken best wel achteruit gegaan en ik wil haar graag nog een paar jaartje bij mij kunnen houden.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:48

OP dit moment staan wij 38ste met 666 km.. =:) We laten het maar staan zo..

Zondag de 1ste 33 km voor de nieuwe challenge

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:53

Planning is vandaag nog zo'n 5 km te stappen maar dan ga ik niet meer vooruit .. Zal dan op plaats 40 eindigen (kleine 650 km). Tegenover de vorige challenge (plaats 81 met 260 km) wel een grote verbetering, maar toch niet wat ik in gedachte had .. teveel pauzes tussenin naar mijn zin en met enkel stappen kom je niet zover .. Maarja, het is wat het is en we maken er het beste van, zien wel waar we de volgende challenge geraken ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:20

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 13:25

Chouchou schreef:
Ooooh ja de challenge is natuurlijk bijna weer afgelopen, even niet aan gedacht. Wij hebben het hele jaar lekker kunnen rijden, weinig tegenslagen gehad. Alleen in december wat weekjes rust door eerst de osteopaat en daarna een hoefzweer, verder hebben we goed door kunnen rijden, ook omdat ik nog veel tijd zelf kan indelen als student. We hebben een groot gedeelte van de challenge op een stabiele tweede plaats gestaan :) Vanaf zaterdag krijgt ze 8 dagen vakantie aangezien ik dan zelf ook weg ben, verdiend!

Vandaag nog een heerlijk ritje gedaan in het zonnetje met af en toe een bui. Een klein stukje toeristische route moeten nemen aangezien er een boom op het pad lag. Nog even getwijfeld of we er niet tussendoor konden, maar was me een te groot risico om eerst over een tak op de grond heen te gaan om vervolgens flink te bukken voor een grote tak die aan de boom zat. Er was echt nergens een ander normaal pad in de buurt, dus zijn we een vakantiepark ingegaan waarvan een zij-ingang naast ons was, en zo naar de openbare weg terug gereden. Hoewel er bordjes met 'verboden toegang' hingen, waren de mensen wel zo vriendelijk om ons door het park heen te leiden naar de uitgang :) Toch nog best leuk zo'n omweg met van alles te zien!

Waar lag die boom precies? Ik ga vandaag ook nog een ritje maken ;)