Mooi dat het vandaag zo fijn ging!En dus weer lekker opgeknapt van je strandritje Jaan, fijn!
Ohja en ik wilde ook nog een foto delen van gister, helemaal vergeten eerder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

-vorig jaar geëindigd op plek 51- dus het gaat wel lekker

En wauw, de heide, de dieren, de zon.. Prachtig
Even ter info: de wekker stond om 03.30, 04.00 bij de paarden, 05.00 in Dwingelderveld te paard en om 05.30 kwam de zon op, om 07.00 waren we ongeveer weer terug.

?
) en verder niks. Op een langer rondje buiten: evt. bidon met water of aanmaaklimo als het weer is voor wat extra vocht onderweg, soms wat geld en soms ene kaart als ik ergens naartoe ga waar ik de weg niet zo goed weet. Verder eigenlijk nooit iets extra's.
Dingen voor in de zadeltas zijn dan oa: iets te eten voor mezelf, wat knabbel voor de pony, hoevenkrabber, iets zakmesachtig (al heb ik dat nog niet), eventueel jasje (al kan dat ook aan het zadel) en uh .. verder weet ik het nog niet
Daarnaast eventueel kaart er bovenop, halster heeft hij aan & halstertouw hangt aan het zadel (+ rij met natural hackamore & leadrope dus voor onderweg laten grazen doen we dat gewoon zo).

moooooooooooooi!
ik ben echt jaloers! Wil ook een keer naar het strand (moet eerst mn poown wat makkelijker UITladen
)
Ik doe er nog eentje van mijn uitzicht gister: