@fleur: op jouw foto ben ik nou jaloers

@craxymel: wat heerlijk, weer gereden! Super hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qua hooikoorts/schudden lijkt het ergste gelukkig wel achter de rug. Wel deed hij de laatste tijd heel erge on-[***]-dingen, zoals plots echt enorm schrikken van dingen waar hij geen schrik van heeft (en dan echt zodat we in de mais zaten..). Daarom vrijdag er de DA bij gehad want ik had het idee dat hij niet goed meer zag door 1 oog .. Altijd schrok hij als "het" van links kwam en hij leek ook moeite te hebben met dingen recht voor zich te plaatsen (wandelaars/fietsers die je tegemoet komen bv.). Hij bouwde dan ook echt veel spanning op. Vorige week op de pauzeplaats schrok hij zo hard dat hij niks anders wilde dan terug weg daar (maar ging niet, want de draad was dicht dus we zaten er meermaals bijna in
) maar weet nog steeds niet wat het probleem nu eigenlijk was
Toen hij op de terugweg ook nog eens schrok van honden die op de heenweg geen probleem waren had ik iets van "hier klopt iets niet .. ". Dus maandag de DA gebeld, die heeft hem vrijdag volledig onderzocht, maar zijn ogen zijn nog helemaal prima (gelukkig maar).
Weet alleen nog niet goed of ik richting bos durf, of toch maar veilig een rondje weg doe (klinkt raar, normaal is rondje weg niet het meest veilige maar bij [***] dus wel, zo vervelend wordt die van de dazen
). 

Vandaag klein rondje gedaan en hij had helemaal geen problemen meer met aankomende fietsers ed (zelfs niet toen er ineens een fluojasje tussen de bomen door zweefde
, net voor een kruispunt ). Hij heeft wel 1 enorm groot probleem gehad maar ik weet niet met wat .. hijzelf volgens mij ook niet
Eerst zat het rechts in de mais en een minuut later was het spontaan naar links in het bos geteleporteerd ofzo .. Maar het was echt wel ENG, compleet spanning, kop erop, snuiven, niet vooruit willen (enkel stilstaan of opzij) en net toen kwamen er achterlangs een aantal fietsers aan .. maar dat was geen probleem
Uiteindelijk toch verder geraakt (al bleef "het" ons duidelijk door het bos volgen en verschenen er spontaan enorm enge boomstammen enzo.. ) en nog vanalles tegengekomen waar hij eerst zeker op zou gereageerd hebben (zeker gezien de spanning die hij nog meedroeg) maar ook dat geen probleem ..
Kan het filmpje nu niet bekijken maar de still ziet er gezellig uit

die wond begint nu te trekken pff gelukkig nog steeds niet enorm veel last echt alleen me schouder nog steeds
djuulsie @ [ITP] Baba, mijn Hongaarse trekpaard tankje <3
Ollie had een drakenmomentje, mevrouw die door 't parkje liep met ... jawel een soort pekinees of zoiets ... dat was echt
voor de rest was ze weer erg braaf incl encounter met 2 mega vrachtwagens (dacht dat ze bij de kweker waar ik langsmoet tot 15.00 uur werkten maar blijkbaar toch langer ... opeens kwamen ze op rij voorbij). Maar dat boeit haar dan totaal niet...vind ik toch altijd wel erg stoer
aagh hoop snel over is verveel me Dodelijk, zit echt dingen te doen die ik normaal nooit zal doen , Gelukkig ken ik weer goed lopen dus doe gewoon nog zoveel mogelijk zelf me vriend gaat mee naar me paard en voeren

keeyzie schreef:[ Video ]
Gisteren weer een heerlijk rondje Kampina gedaan samen met een vriendin.
[ [url=m/3IDnEF.png]Afbeelding[/url] ]

)