Ik vind de apps best handig, op mijn telefoon werkt het gelukkig ook goed.

Misschien moet ik maar even een topic voor Endurance opzoeken dan, dan val ik derest niet zo lastig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rij wel gewoon met westernzadel, maar da's geen probleem zeker?
Hier heeft het ook gesneeuwd! Blijft helaas niet liggen...
ben ik ook weer eens 

_Dune_ schreef:Ikke, dat vond ik inderdaad ook een flinke tegenvaller. Dit jaar heb ik voor het eerst TREC gereden en dat valt gelukkig (nog???) buiten die club. Hopelijk blijft dat ook.
Wazda?
Ik vond het te gevaarlijk om dat te riskeren en dan op de schuine gladde stenen te komen opweg naar het water.
En toen kwam ik op 13 km uit in 1.5 uur tijd. Dus ik heb gewoon 6 km in een half uur ongeveer afgelegd, best goed al zeg ik het zelf. Moet ik zeggen dat Zembla ook echt uitgestrekt wilde draven en we die wegen misschien 100 meter gestapt hebben.
Het was gezellig met zijn tweeen ondanks de hagelbuien die we mee kregen. 

.)
Zou het zeker al niet doen omdat je pony nu al dampte, laat staan als hij de hele rit een warme deken opgehad zou hebben
Somebitch schreef:Is dat 9.86 km? Het rondje wat wij gisteren hebben gedaan was maar 9 km en dat leek echt een heel stuk korter dan jou ronde hoor Marcella.