Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:25

Creatieff he :-)
alleen jammer dat die kapot is :( dus ff terug naar de winkel aangezien ik alleen aan hoofdstel heb befestig en toen ging die niet aan en daarna dag aan de lader nnog niet aan :(
Ff snel een nieuwe bestellen :-) en duurder niet voor 35 euro

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:32

Heerlijke foto's weer!
En door een rivier lijkt me ook gaaf!

Ik kan hier eindelijk ook weer eens iets posten. Vandaag namelijk weer een ritje gemaakt, samen met een weidegenoot. We wilden gisterochtend ook al gaan maar toen was het flutweer.

Het lijntje op de kaart van Endomondo is niet zo heel bijzonder, want we zijn heen en terug over hetzelfde pad gegaan in het bos.

Afbeelding

Afbeelding
Dit zijn wij vanaf de achterkant :D

Ik heb trouwens ook een actioncam besteld, kan niet wachten tot hij wordt bezorgd en ik hem kan uitproberen :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:32

Moet van de week ff mee terug
Heb nu al 2 paarden gereden vanaaf nummer 3 ik zeg goed bezig zal morgen wel spierpijn zyhb

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:48

Gister mooi ritje gemaakt en vandaag weer maar vandaag met de actioncam op :) Super leuke beelden om terug te zien en natuurlijk weer een mooie 22,4 km gereden :D

Steeds meer ruiters hebben van die action-cam's heel erg leuk :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:49

Ik heb vandaag ook bijna 30 kilometer gereden, en die voel ik toch wel na 6 weken zo weinig gereden te hebben :') Vanmiddag eerst een rondje duinen gedaan, maar na 2,5 uur was mijn telefoon leeg, maar gezien onze eindtijd en gemiddelde snelheid hebben we ongeveer 23 kilometer gereden, en 's avonds nog een staprondje met wat meiden van de ponyclub met Lou van 5 kilometer :)

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 01:17

Vandaag 3 paardjes gereden, :)
Alle oor foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:09

Filmpjes komen niet op Internet hihi ben net met me paard gevallen in begin van buitenrit blij dat ik cap op had en me paard met klein wondjes van af is gekomen

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:54

Conclussie,, :-)

Afbeelding

Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:06

Zo dan, lekkere smak heb je gemaakt zeg, mf :wow: :oo . Hopelijk valt de (spier)pijn mee. Enig idee waarom jullie gevallen zijn?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:30

oeps auw moonforever ,

jaan heerlij kstrand foto's

oooo die ardennen rit heerlijk !! hebben wij drie jaar gelden ook gedaan met ijslanders echt heerlijk !!

ik zou de kmters dit jaar echt niet weten haha , vergat steeds de endomondo aan te zetten helaas, staat nu op uhm 309 km , haha maar vrees dat ik heel veel kmters meer heb gereden en gemist heb haha ach ben nu eenmaal niet een heel helder licht maar zet hem nu meestal wel aan gelukkig haha , ..
vandaag nog een rondje van 6 km gemaakt met een stalgenootje op een 4 jarige en dan de staleigenaren mee op de fiets, erg want de 4 jarige was 10 x relaxter dan sparky grrr, sparky moet kunne crossen en rennen en dat kon vandaag gewoon even niet , en het stomme is dat langs koeien altijd een enorm probleem /obstakel is maar een grote tractor die aan het schudden is gewoon naast ons is dan weer totaal geen probleem .... dwaas paard haha , ...

volgende challenge ga ik hem echt meer aanzetten haha ,

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:33

Zo dan, dat ziet er pijnlijk uit... Wat een gelukkig toeval dat je je helmcamera ging uitproberen mét cap. Ik zie op het grafiekje in endomondo een lijn van bijna 2 km lang aan 35-40 km/u op een verharde weg, naar :(

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:40

Auw! Ziet er pijnlijk uit zeg!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:58

aiii.... dat ziet er pijnlijk uit... alleen schaaf of is het nog meer? Sterkte zeg bah....

Hier vandaag ruim 10 km gedaan, het begint weer een beetje ergens op te lijken. Poown was gelukkig niet zo bangig meer en ik ook niet :D
Afbeelding
Lekker saai he, hier hahaha. We hebben ook wel mooiere stukjes hoor. Grote voordeel: hier zijn geen dazen :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 15:06

Heerlijk geen dazen. Hier voor het eerste sinds maanden weer gereden en mijn angst onder ogen gezien. 6,5km samen met m'n toch wel erg brave tuiger door het bos. Zelfs een galopje mee gepakt. Volgende Challenge doen ook wij weer volop mee. Dit jaar is voor ons samen geweest en ik heb het gevoel dat we nu echt weer samen de goede weg op gaan! Hij voelde goed!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 15:19

Auu dat ziet er naar uit zeg -O-

Suzan_bobar, klinkt positief :D
Vanhuisuit, geen dazen is toch wel heerlijk zeg! :j

Gave foto's in de duinen en van RianneB :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:07

Wat heerlijk Suzan_Bobar vind het heel knap van je dat je de lijn omhoog weer gevonden hebt jullie hebben vorig jaar echt een hele gemene val gehad :(:) _/-\o_

Ja de ardennen, dat lijkt me ook zooooo gaaf :j alhoewel ik vreselijke hoogtevrees heb dus met beetje pech zou je me van mijn pony moeten pellen hahaha

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:37

Hier even geen ritjes: merrie is ijzer kwijt. Zat al los, maar m'n smid geniet van z'n welverdiende vakantie en dus is het even wachten tot hij terug is.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:42

Topper Suus!! Super trots op jullie +:)+

MF een flinke smak zeg! Auw!

VHU ook goed bezig! Top hoor!

Ik ook met mijn topper weer ruim 10 km gereden. Ze is zo braaf <3 ben echt super blij met haar!

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:48

Auw Joyce, dat doet verrekte pijn vrees ik... :(:)

VHU, prachtig uitzicht! Vind ik helemaal niet saai oid

Suzan_bobar, top!!!

Paard is gisteravond nog lekker naar strand geweest, alleen niet met mij, haha! Ik moest op verjaardag dus een van de meiden wilde m wel meenemen.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 17:26

Oei moonforever dat moet pijn doen!
Op precies dezelfde plek op de heup heb ik een litteken overgehouden van mijn smak op het asfalt samen met mijn pony...

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:02

Jeetje, kon vanmiddag geen foto's laden. Maar wat een smak heb jij gemaakt. Lelijke schaaf plekken. Verder naast spierpijn veel last? Hopelijk valt het mee!

Maaike, jij ook! Na een lelijke val weer lekker bezig. Met een goed gevoel zelfs!

Juul! Super zeg! Ben zo blij voor je dat je zo een topper hebt getroffen! Die oortjes ook! Top!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:38

Ik ben terug gelopen van de plek van de val, de wind er op was echt een hel. De pijn valt nog wel mee,maar zal morgen wel spierpijn hebben op me rug liggen doet wel zeer..

Waren en de berm waar we altijd galopperen mocht die iets harder dan normaal, hij schrok van iets *geen idee waarvan* waardoor die op de weg terecht kwam en ik stuurde hem de berm weer in en toen vielen we

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:17

Au... Ziet er pijnlijk uit moonforever

Fijn suzan_bobar!!

Mooi uitzicht Vhu

Strand foto's zijn ook gaaf!

Hier sinds dik 4 maanden weer keertje er op was bijna 2 km! Ene kant was het spanend andere kant heeeerlijk wat had ik dat gemist en pony ook!

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:38

Zo blij voor je Mel *\o/* hoop dat we toch eindelijk weer eens samen kunnen rijden :j

@Djuulsie waar is dat die foto? Wat fijn dat je weer een maatje hebt gevonden.

Ik vind die polder foto en de polder ritjes ook best mooi hoor hou daar wel van van die ruimte. Maar als ik Ardennen of Veluwe zie moet ik eerlijk zeggen dat ik dat wel heeeeel super gaaf vind. Vooral de hei met heuvels, dus zeg maar bij de Posbank. Dat is echt een gebied waar ze me dagelijks los zouden mogen laten.
Maar ben allang blij dat we bij ons lekker naar buiten kunnen met ruiterpaden. Is voor de Randstad best wel uniek.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 22:06

Ardennen waren erg gaaf, zou er zeker nog wel een keer terug willen gaan voor een trektocht oid, nu was ik in een groepje, en ondanks dat het een gevorderden groepje was, liep het niveau nogal uiteen, maar het was leuk voor een middagje :)

Balen van het ijzer Hilli
Lekker dat je weer kon rijden crazymel :)
Mooie foto Djuulsie

Hier vanavond een lekker ritje gedaan, wilde een klein stukje afsnijden en was toen even een ruiterpad kwijt, maar kwam echt een geweldig uitzicht over de betuwe tegen, helaas niet helemaal mooi vast kunnen leggen. Paard begon net niet helemaal fit dacht ik, maar gedurende de rit werd ze steeds fanatieker dus volgens mij viel het mee :)
Afbeelding

En een grafiekje
Afbeelding