Sonja anders streepje scheren en mooi karretje hoor.
Wijslander
Geplaatst: 07-01-14 21:26
Ja twijfel inderdaad over een streepje, maar dan hoor ik weer dat het volgende week gaat vriezen... Denk dat ik maar zo laat en nog even rustig aandoe. Hij moet toch nog vakantie krijgen...
Ja zonder dek inderdaad. We doen het wel even rustig aan!
Waratje
Geplaatst: 07-01-14 23:28
Wat is het probleem als het kouder zou worden en je hebt een streepje geschoren? Ze staan dan heus niet zomaar te bibberen, hoor. Mijn oude dame heb ik vorige week de streep weer open geschoren en dat was hard nodig, want zelfs nu zweet ze nog van in de wei lopen......
Marcella
Geplaatst: 07-01-14 23:33
Je kan ook streepje scheren met de haren mee word het wel korter zonder kaal te worden.
Hij zat behoorlijk vast, waaronder in zijn schouder wat door trok naar zijn benen. Daardoor was het voor hem lastig om zijn benen goed op te kunnen tillen.
Roos Koeter uit Son en Breugel. Ga met ons hondje binnenkort ook bij haar langs. Ben benieuwd Onze dierenarts denkt dat ze er zeker baad bij kan hebben.
Josien_
Geplaatst: 09-01-14 23:29
Silence schreef:
Roos Koeter uit Son en Breugel. Ga met ons hondje binnenkort ook bij haar langs. Ben benieuwd Onze dierenarts denkt dat ze er zeker baad bij kan hebben.
Ah, ja die komt ook bij mij! Hele leuke meid is dat
Een tijdje geleden ook de Osteo bij Tyson gehad. Merk tot nu toe wel verschil. Ben benieuwd hoe het gaat als ik weer ga lessen. Ty staat inmiddels ook alweer even zonder ijzers, gaat tot nu toe super goed!
Silence