Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:41

[***] schreef:
Ik kan echt niet rijden, ik moet ook niks, dus dat scheelt ;)
Maar Cobe is ZO overgevoelig, die wordt echt gevaarlijk op zo'n momenten (en dan is hij compleet ingepakt + ingesprayed). Ik kan ook niet zomaar zeggen "ik draaf/galoppeer een eind" voor wat verlichting.. Dus dan is het voor niemand leuk.

ja ik rij alleen dus hoef geen rekening met iemand te houden haha

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:01

Wat leuk om al jullie ritjes voorbij te zien komen! Leuke fotos ook
Had me hier een paar dagen geleden gemeld maar daarna geen tijd meer gehad om te posten :o

Hier valt het gelukkig mee met de dazen in het bos, heb er alleen het eerste stukje last van.
Vanavond ook weer een kort ritje gemaakt. Wilde eigenlijk alleen stappen alleen daar had mevrouw geen zin in, dus toch maar een klein drafje en galopje meegenomen :)

Afbeelding

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 23:14

Wat mooi zo jaan! Heerlijk clubje!

Vanhuisuit weer voor hete eerst gereden! Wat fijn :)

Joyce ook weer tochtjes aan het maken met knappe spark. Die dazen zijn echt rot.. dit jaar heb ik er wel minder lastig, heb ik het idee, dan vorig jaar.

Verder komen er weer mooie ritten voorbij. Hier is het voorlopig even rustig. Na een mooie rit gisteren, liep paard aan het eind van de middag echt niet fijn. Haar ijzers moesten eigenlijk ook vervangen worden, maar de hoefsmid kan pas over 4 weken. Dus het heft in eigen handen genomen en de ijzers er af gehaald. Je zag dat ze daar echt baar bij had. Maar vandaag liep ze nu net zo.. als het morgen niet beter is, dan bel ik de dierenarts. Paard kijkt ook niet echt happy toe :(

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 11:31

S_imonee schreef:
Wat mooi zo jaan! Heerlijk clubje!

Vanhuisuit weer voor hete eerst gereden! Wat fijn :)

Joyce ook weer tochtjes aan het maken met knappe spark. Die dazen zijn echt rot.. dit jaar heb ik er wel minder lastig, heb ik het idee, dan vorig jaar.

Verder komen er weer mooie ritten voorbij. Hier is het voorlopig even rustig. Na een mooie rit gisteren, liep paard aan het eind van de middag echt niet fijn. Haar ijzers moesten eigenlijk ook vervangen worden, maar de hoefsmid kan pas over 4 weken. Dus het heft in eigen handen genomen en de ijzers er af gehaald. Je zag dat ze daar echt baar bij had. Maar vandaag liep ze nu net zo.. als het morgen niet beter is, dan bel ik de dierenarts. Paard kijkt ook niet echt happy toe :(

de dazen zijn hier elk jaar echt enorm aanwezig helaas,

jaa echt kl*te van mata, hoop dat het mee gaat vallen en toch een verstapping is , wil onze ritjes samen echt niet missen -O-

linetjuhh hier is het een lndgoed en daar zitten veel rodondenderons als je het zo schrijft ik heb het ideed at ze daar voornamelijk inzitten ... en docht struikgewas

MachoPablo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:53

Ik kijk ff met julllie mee ff geen ritjes voor my :) tot ik 100 % zeker weet dat de Wond dicht is is al 2x opgegaan tijdnes het rijden ;)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 14:55

In de 2015/2016-challenge staat iemand die gewoon al 5,9 km heeft gereden :') :=

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 15:40

Hilli schreef:
In de 2015/2016-challenge staat iemand die gewoon al 5,9 km heeft gereden :') :=

:+ die kan tijdreizen denk ik. Even spieken hoe dat kan.

Ik ga morgen weer op vakantie met de pony's. Kan het echte km maken weer beginnen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:44

Vandaag voor het eerst sinds 8 maanden weer een buitenritje gemaakt (met mijn nieuwe aanwinst) <3 wat een genot!! de volgende challenge doe ik weer vol mee :):)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 15:54

Zo hier ook weer eens een ritje van mij! Vergeet het te vaak aan te zetten :P .
Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 19:16

Ik heb ook voor het eerst in 1,5 maand weer een (heeeeel) klein rondje met Loulou gestapt :) Ze zit weer een stuk beter in haar vel dus we gaan het weer langzaam aan opbouwen :) Runkeeper was uitgevallen dus hij heeft niet alles gemeten maar denk dat we ongeveer 3 kilometer gereden hebben. Niet veel, maar ik was al lang blij dat ik er weer op zat :D
Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 21:42

Ik hoop vanaf maandag weer langere ritten te maken :-) me been is aardig goed genezen :D
wordt gelukkig ook cooler :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:53

Is er al een nieuwe challenge?? Zo ja, wat is de link? Misschien een goed idee om deze onder de oude challenge in Endomondo te vermelden?? Ik heb meerder pagina's terug gezocht, maar vind de link niet tussen alle berichten,....

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 00:19

Suzan_bobar schreef:
Is er al een nieuwe challenge?? Zo ja, wat is de link? Misschien een goed idee om deze onder de oude challenge in Endomondo te vermelden?? Ik heb meerder pagina's terug gezocht, maar vind de link niet tussen alle berichten,....

https://www.endomondo.com/challenges/22894911 :)

Heb hem ook in de comments onder de huidige challenge gezet

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 08:17

Ik krijg een access denied. -O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 08:18

Klopt, de challenge staat niet openbaar. Stuur de TS van dit topic een PB als je mee wil doen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 08:47

Voor de nieuwe challenge: vriendenverzoek sturen gaat sneller dan Pb. Zit vanaf vandaag op de camping dus gaat wat trager dan normaal.

mooney schreef:
Omdat het bijna weer vakantie is, en ik in juli weinig tijd heb om de nieuwe challenge te beheren (nouja genoeg tijd, geen internet eerder :+ ), heb ik deze alvast weer klaargezet.
Wie ik tussen mijn vrienden heb staan, heb ik gelijk een uitnodiging gestuurd.
Wie niet tussen mijn vrienden staat, maar wel weer gezellig mee wil doen aan de nieuwe challenge die in augustus begint (dan is deze weer over), mag mij even een vriendenverzoek sturen. Dan voeg ik je toe, dat is makkelijker dan al het pb'en. Mocht je voor de eerste keer mee doen, wil je dan wel even een pb sturen met je boktnaam en je naam op Endomondo?
Mijn profiel: https://www.endomondo.com/profile/10799574

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 09:48

Wie kan ik een vriendenverzoek sturen via Endomondo? :=

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:04

Ga van de week myn helm camera proberen aangezien ik rijden voorzichtig op wil pakken en nog geen kaartje er voor heb.
Jullie nog leuke ritten gepland

Lientjuhh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:06

Ik heb je zojuist een vriendschapsverzoek gestuurd mooney!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:20

Ik ook. Vrienden verzoek is verstuurd. Die twee reacties maken alles in een keer duidelijk. Dank jullie wel!!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:37

Ik ben al vrienden met TS op endomondo, maar op een of andere manier geeft die link hier ook acces denied..

En bedankt voor het warme welkom trouwens hier, leuk! Momenteel ben ik op vakantie, maar wanneer ik weer thuis ben en weer wat ritten ga maken zal ik hier ook wat actiever gaan meepraten :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:42

Welkom nieuwelingen!

Ik ga vandaag of morgen even kijken hoe paard onder het zadel loopt. Donderdag liep ze aan de hand al weer redelijk normaal, wie weet hebben nog twee dagen rust haar wel goed gedaan.

Het klussen in huis is ook zo goed als klaar, dus ik kan ook weer meer meekletsen :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:50

Hoop voor je dat het goed ging Simonee!
Moonforever ook weer in actie (ben 't ff kwijt wat had je aan je been?) *\o/*
Nienke ook weer begonnen met trainen *\o/*
En Djuulsie met nieuwe aanwinst, fijn zeg lekker weer naar buiten :j
Vandaag ritje gedaan van ruim 7 km, grotendeels stap. Ribben zijn wel gevoelig maar het is uit te houden. Ben langs stuk gegaan waar we er zo hard vanaf zijn gegaan en poown vond het daar toch nog erg spannend, ben er maar even paar honderd meter naast gaan lopen ter geruststelling. Ze is echt geen aansteller, geen idee wat er nu precies is gebeurd eigenlijk (toen we zijn gevallen) dat ze het daar zo eng vond.
Naja denk dat als we er weer tig-keer langs zijn gegaan dat het wel weer goedkomt :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:24

Dapper VHU dat je er zo snel weer op zit.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:58

vhu wat goed dat je er weer op zit !!

simonee en en en ????

welkom nieuwelingen,

ik vergeet hem ook met enige regelmaat aan te zetten hoor haha en eh andersom ook ik vergeet hem ook gewoon uit te zetten haha ach ja .. blijft for fun

Djuulsie wat heerlijk weer lekker buiten rijden yeah!!