Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 03:30

Gisteren avond nog heerlijke rit gemaakt op de veluwe :)
Wij starten morgen ochtend vroeg al onze trec wedstrijd, gelukkig heerlijk vroeg zodat we nog niet al te warm is

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 05:41

Leuk, die waterfoto's! En foto's van strandritten ben ik nooit beu hoor! :D
Mijn wekker is net om 5.00 al gegaan. Ga straks met 2 andere meiden een ochtendritje maken. Hoop om 7.00 op m'n paard te zitten.
Vanmiddag maar even bij slapen :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 19:29

Sparky10: ik weet dat bakritjes voor de challenge hier niet meetellen, maar ik vind het wel handig om de trainingen te tracken.

Ik vroeg me af hoe jullie de route hier posten met dat plaatje?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 19:40

Ik maak screenshots en plaats ze net zoals ik een foto plaats.

Gisteren en vandaag heel korte stukjes naar buiten geweest. 700 meter naar het water, spetteren en 700 meter terug.
Gister heen en terug aan de hand, vandaag heen onder het zadel en terug aan de hand.

Had Endomondo niet aan. Eigenlijk soort van vergeten, omdat ik het niet als buitenrit zag.
Maar het is absoluut buiten de bak natuurlijk. Ach, die 2800 meter maakt ook niet veel verschil in de challenge.

Wel even fotootje van vandaag, buiten de bak is buiten de bak tenslotte:

Afbeelding

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 12:51

Zou ik mij hier ook mogen melden? Rachel (chouchou) heeft mij een hele tijd geleden al wel eens gewezen op dit topic. Ik rijd zo'n 2x per week in het bos over de Utrechtse Heuvelrug (afgewisseld langere actieve ritten, maar ook korte relaxte (stap)ritjes met stalgenootjes) daarnaast train ik nog een soort van fanatiek in de bak, en rijd ik L1 dressuur. Sinds dit jaar ben ik ook begonnen met endurance en rijd ik een paar keer per jaar een wedstrijd in de klasse 1, stiekem begin ik dit ook steeds leuker te vinden, dus we zien wel hoe het loopt :) Ik heb geen idee of ik te weinig in het bos rijd voor dit topic, maar ik vind het sowieso leuk om mee te lezen en ritjes van anderen te bekijken als dat mag :)

Ik heb trouwens een 9-jarige kwpn merrie waarmee ik zo veelzijdig mogelijk wil rijden :)

Vast even een klein beeld geven als dat al mag, ritje van gisteren. Ook in het bos ben ik altijd heel erg dressuurmatig aan het rijden, veel overgangen, zorgen dat ze op de juiste manier haar lijf gebruikt en we nemen regelmatig allerlei zijgangen mee.
Gisteren ook aantal keren het achterwaarts geoefend, wel grappig om die terug te kunnen zien in m'n samenvatting. Evenals greppeltjes, heuveltjes, op- en afstapjes bij van die regenopvang uitgravingen, die ook nog wat overtuiging nodig hadden, wat wel te zien is tussen 6 en 7 km :P de ambitie is om sgw met haar te rijden, dus dan pakken we dit soort dingen spelenderwijs al mee tijdens ritjes om daar al wat meer routine in te kunnen krijgen :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:00

Welkom 'nieuwel;ingen'!

Fleur_yen, die laatste foto, zó mooi!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:34

Jaaa hoi Fleur :D Laatste foto met het maisveld en die lucht is inderdaad heel mooi. Als je de TS even op endomondo als vriend toevoegt, kan zij je aan de challenge toevoegen: https://www.endomondo.com/profile/10799574

Lekker dat zwemmen zo, Femke! Zo'n leuk watertje zou ik hier ook wel ergens willen.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:47

Welkom nieuwkomers

Vandaag ook weer even een ritje gemaakt, ik had niet zo veel zin maar gelukkig had donder zin voor 2 na een week stil te hebben gestaan.
Afbeelding

Met zijn nieuwe vliegendeken alleen was niet nodig geen daas gezien.
Afbeelding

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:48

Chouchou schreef:
Jaaa hoi Fleur :D Laatste foto met het maisveld en die lucht is inderdaad heel mooi. Als je de TS even op endomondo als vriend toevoegt, kan zij je aan de challenge toevoegen: https://www.endomondo.com/profile/10799574

Lekker dat zwemmen zo, Femke! Zo'n leuk watertje zou ik hier ook wel ergens willen.

Thanks, uitnodiging is verstuurd :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:53

De rit van vrijdag :
Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand hoe je de route moet in teken heb zaterdag niet aan gehad, :O

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 16:18

Dat intekenen kan alleen via de website, niet via de app. Bij iPhone iig.

Ziet er keurig uit, die nieuwe vliegendeken van Donder!

Ik ga vanavond weer naar strand. Ga weer min.2x per week voor z'n voeten, hij heeft echt een flinke terugval namelijk.
Vanavond gaat een van de meiden er op, pak ik t fjordenvriendje. Hij is namelijk nog te sterk voor hen buiten. Misschien dat we nog wel ruilen halverwege of na t strand.
Wel leuk hoor, nemen alle vie onze paardjes mee, nog niet eerder gedaan! Nice!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 18:24

Ja dat ken niet vinden op de laptop :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 19:58

Sorry ben nog niet helemaal bijgelezen Y;( maar vandaag eindelijk een maand nadat ik dus drie ribben heb gebroken door stomme val weer op mijn poown gezeten.
Maar liefst een kwartier en 1.5 km hahaha.
Naja begin is er weer.

Wat vervelend Jaan een terugval. Wat heerlijk dat je zo fijn op het strand kunt rijden :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 22:53

Tis maar kort, maar tis wat VanHuisUit! Fijn dat je opknapt iig! :j

Joyce, je kan ergens een workout Add oid aanklikken en vanaf daar wijst het zichzelf.

Hier net half uurtje terug van avondlijke. Even strand op geweest en Tych z'n voeten en benen gespoeld. Wel superleuk, al mijn/onze paardjes waren idd nog mee! Nichtje op de shet, ik op Fjordenvriendje, Sterre met d'r verzorgster en op Tycho zat Elize, die m wel vaker rijdt. (Zo staan we ook van li naar re op de foto)
Was nog druk op strand, maar toch wel ff fijn.

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 07:10

Nog n mooi plaatje van m'n Tych en ons friesje:

Afbeelding

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:05

Wat een leuke foto zo met zijn vieren jaan81 heel sfeervol

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:46

Dank je! Erg blij met m'n kudde ;) Zit zoveel rust in! Accepteert mekaar volledig, plakt aan elkaar vast af en toe :') en is eigenlijk altijd blij elkaar te zien. Kunnen ook neus aan neus staan te eten, voor mij een nieuw verschijnsel, zo is Tych niet opgevoed namelijk (door de merries destijds)

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:01

Hoop dat ik ook binnenkort weer mooie ritjes kan rijden. ZE met een weg/ weiland bezig en daar durf ik momenteel met pony niet langs. Dikke tractoren en vrachtwagens rijden af en aan. En heb daar niet echt een uitwijk mogelijkheid.

Geniet wel van jullie ritjes.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:01

heerlijke foto's jaan mooie kudde!

laura geen zin ? haha wat een mooie deken heeft donder

van huis uit wat heerlijk ! gewoon weer ecen erop , voelde het goed ? geen pijn ?

hier gisteren weer op sparky eeen rondje gedaan , afgelopen week niet gereden met die hitte , dus hij was een best bommetje haha, maar ben ook heel rap weer terug gegaan , stappen was onmogelijk dan had je meteen hele zwermen dazen op aan en achter je , was echt niet tof ,
kreeg sparky uiteindelijk ook echt niet meer in stap denk een combi van een week stilstaan en de dazen haha ach ja ...
eerste foto is langs de wei dan het landgoed op , maar langs de wei begon de dazen ellende eigenlijk al
Afbeelding

en klein stukkie landgoed
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:16

Wat een leuke drukte hier, zag ook nieuwe mensen voorbij komen, welkom!

Hier ligt alles ook weer stil, de dazen verpesten het echt momenteel ;(

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:03

@ sparky10 nee ik en het warme weer zijn geen goede combi dan zit ik verplicht binnen. Dacht gister het gaat wel maar was nog te warm.

Zo raar sprak een stalgenootje net voordat ik een ritje ging maken en zij zei dat ze was omgekeerd door de dazen, dus dacht dan toch maar de deken op en vervolgens geen daas gezien.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:04

In de polder gelukkig weinig last. Richting het bos heb je dab ineens wat dazen om je heen

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 16:12

Daas of geen daas.. Wij rijden gewoon. Moeten we maar ff door de spreekwoordelijke zure appel heen bijten..

Tijdens wedstrijden hebben we ook niet de keus om om te draaien..

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:03

AlexVB schreef:
Daas of geen daas.. Wij rijden gewoon. Moeten we maar ff door de spreekwoordelijke zure appel heen bijten..

Tijdens wedstrijden hebben we ook niet de keus om om te draaien..

ik rij ook wel gewoon door hoor haha, maar gisteren ad ik zelf alleen een tshirtje aan en had bij paardlief geen netjes om zijn gezicht dus werden beide gillend gek , (zelfs een daaz in me neus gehad ielc ielch ielch )

laura ah ok ik mag officeel ook niet in de zon mja , ....haha ga het niet opzoeken door op het strand de gaan liggen daar hou ik ook absoluut niet van , maar voor paardrijden ga ik altijd wel gewoon

oeps ook van mij alle nieuwe welkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:49

Ik kan echt niet rijden, ik moet ook niks, dus dat scheelt ;)
Maar [***] is ZO overgevoelig, die wordt echt gevaarlijk op zo'n momenten (en dan is hij compleet ingepakt + ingesprayed). Ik kan ook niet zomaar zeggen "ik draaf/galoppeer een eind" voor wat verlichting.. Dus dan is het voor niemand leuk.