Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 15:44

Chouchou schreef:
Welkom nieuwkomers :)

Wat heerlijk Jaan, dat zou ik deze warme dagen ook wel lekker vinden, lekker afkoelen op het strand! Ik ga donderdag wel naar het strand maar dan zonder paard.

Lekker, JoycexEnya! Maar je nieuwe doel 2000 km voor 1 augustus? Bedoel je dan 2016? 800 km in 1 maand is beetje veel misschien? :D

Vanochtend nog iets voor half 10 vertrokken, was al wel warm zeg! Dazen gelukkig nauwelijks, pas bij de laatste km weer. In de schaduw was het wel lekker en er stond ook nog een beetje wind, dus we konden gelukkig nog lekker rijden. Maar het idee om donderdag al om 6 uur te gaan, lijkt me helemaal niet verkeerd!

[ [url=m/4RUt1u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja bedoel voor deze indd.
Denk dat ik hem indd wat naar beneden stel :')
Ga nog wel oo kampcmet lange ritten dus ga voor 1500km

Welkom nieuwkomers!

Ik ga vanavond zwemmen met Enya

laura22

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:19

@ chouchou nee dat pad dan weer niet dacht eerst dat het het pad was bij Frans langs maar op het kaartje zit het niet eens in de buurt :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:33

Wordt hier even geen ritten ben ziek en wil graag mee doen zaterdag aan de wedstrijd

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:50

Hoi

Ik ben dit al een tijdje aan het volgen en paar keer iets gepost :)

Van de week weer endomondo geinstalleerd en eerste keer aangezet bij een... bakritje :+ ook superinteressant!!!! Zeker omdat ik paard ogal voorzichtig moet opbouwen qua conditie.

Vandaag wel ritje gedaan, maar hoe plaatsen jullie de rondjes?

Was wel voornamelijk stap, te warm zeg haha. Paard wou op een gegeven moment wel echt gaan.

ik sta trouwens voor het werk zo goed als altijd tussen 5 en 6 op, dus een dauwritje ga ik wrs dit weekend doen, dan is het nog lekker 16 graden :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:52

Ik heb een nieuw paard gekocht, ik ga haar morgen ophalen <3 dus eindelijk na 7 mndn weer kilometers maken.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:53

Goedemiddag, ik kom hier ook even binnenvallen.
Deze week een rit met Cis gereden die me op dit topic wees :+

Afbeelding

Dit ben ik met mijn Fjord Andor. We zijn vorig jaar gestopt met endurance wedstrijden omdat we helaas geen vervoer meer hebben. We starten nu alleen nog dressuur-wedstrijden die dicht bij huis zijn en starten binnenkort M1. Veel trainen in de bak doe ik niet, we gaan liever naar buiten ;)

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:58

Ik moet mijn Endomondo trouwens wel wat vaker aan gaan zetten om mijn km's bij te houden.
Een ritje van vorig jaar September en deze week:

Afbeelding

Afbeelding

De eerste rit was alleen de tweede samen met een vrienidn. Je kunt zien dat ik alleen een veel hoger tempo heb dan met andere (kletsen, kletsen en nog een kletsen) :Y)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:20

Dit was mijn allereerste Endomondo buitenritje. :)

Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:40

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:54

Weer veel gereden allemaal! Ik ga morgenochtend ook, rond een uur of 7... Had graag uit willen slapen maar kan op dit moment zo weinig rijden dat ik dat er wel voor over heb :) En 's middags rijden met dit weer ga ik niet aan beginnen :')

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:34

Ik heb onverwacht avondje vrij, maar denk dat ik toch niet ga rijden, ook niet heel laat nog. Paard heeft het al enorm snel warm, zweet z'n eigen verloren nu en heeft een dipje, dus laat m doen. Ga alleen ff douchen en keutelen met m

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:16

Zo, net een paar koelflessen in het bos geplant en dan vertrekken we morgenochtend om 6 uur voor een lekker ritje! Hoop dat er geen voorbijgangers langskomen die de flessen voor afval aanzien, dat is al wel eerder gebeurd :P

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 09:27

Oh dat is wel erg slim Chouchou!
Ik kom 4 vennen tegen tijdens mijn lange rit, dus dan is het altijd even pootje baden en spetteren *\o/*

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:53

Vanochtend vroeg opgestaan, het was half schemerig maar de vogels waren duidelijk al wakker!

Iets over 6 konden we op pad, was toen nog heerlijk een beetje fris. Ons rondje:

Afbeelding

Je ziet goed op welke plekken we hebben gekoeld, grappig! De hartslag is omlaag gegaan door zowel het minuutje stilstaan als het koelwater, denk ik.

En weer heerlijke uitzichten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:19

Wy hebben gisteren ook heerlijke rit gerde vandaag me ijslander ff rijden die wordt vervelend met stilstaan,
en vrijdg op wedstrijd weekend,

Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 15:22

succes van het weekend :)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:34

veel wedstrijden zijn afgelast het weekend, vind ik eigenlijk ook echt wel terecht trouwens,
als ik wat gepland had dit weekend had ik zowieso niet gegaan ...

rij deze week dus niet, ga wel elke dag naar stal om te douchen en sparky zo goed mogelijk af te koelen, ..
ik kan niet voor dag en dauw naar stal haha vind mijn pension eigenaar niet heel leuk denk ik en ik heb een dochtertje van 3 haha dus helaas, de avonden vind ik het nu ook echt te warm om te trainen dan maar een weekje niks, en eh vrees erna een uber grappig bommetje!! haha

de kleine poel waar ik soms doorga is ehm uitgedroogt haha

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:38

Hier ook weinig rijden nu. Idd koelen en douchen en verder hoeft ie lekker niets. Vanavond wel les met t fjordenvriendje, maar het is hier nu bewolkt, dus denk dat het prima gaat. Heb pas half 9 les ook.
Ik zou zaterdag oefenmarathon mennen hebben met Tych, maar dat is afgelast. Had zelf al laten weten dat wanneer het na 9u al 20+ was, ik niet zou komen.
Ik vind het onverantwoord om met 25+ echt n wedstrijd te gaan rijden overdag. Fijn dat er veel verenigingen zijn die het besluit nemen om geen risico te hoeven lopen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:50

Hier gaat de Trec zaterdag en zondag gewoon door maar ze beginnen om 7 uur al en afstanden zyn minder lang, heb wel getwijfeld of ik zal afzeggen of niet, aangezien vorigjaar ook met 32 grade niet was afgelast en toen heb ik ook gewoon gereden starte toen 9 uur ;) en nu 2 uur eerder :)
Weet dat pab aan ken anders had ik zelf afgezecht

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 12:23

Ik hoopte dat ik dit jaar veel kilometers kon gaan maken maar helaas zit het er nu ook weer niet in.
Komende tijd een erg moeilijke tijd tegenmoet waardoor ik weer amper tijd heb om te rijden.
Ach.. Misschien komt er ooit een jaar zonder tegenslagen :(

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 12:27

Ook hier weinig qua rijden misschien vanavond nog even

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 13:27

Ik zat gisterenochtend ook al om 7 uur op Zoë. Ik ben trouwens wel meteen een stuk wakkerder als ik zo vroeg op sta, haha. Vanochtend ook om half 7 al met de paarden naar een ven in de buurt gewandeld, Loulou ook weer eens meegenomen. Dat was toch wel erg lekker! Ik had verwacht dat het veel te koud zou zijn (20 graden op dat moment) maar het was prima te doen :)
Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:53

Leuke foto!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:21

Superleuk, zo lekker zwemmen en poedelen!

Ik ben vanavond nog heerlijk naar strand geweest. Voor t eerst met n kennisje en d'r fries gereden. Lekker opt gemakje gereden, 3/4 gestapt.

Afbeelding
Oortjes...
Afbeelding
Kennisje & Fedde

(Als jullie m'n strandfoto's beu zijn hoor ik t wel ej)

We hebben toch nog 11,5km gereden, was n lekker windje dus niet te warm ook.
Nu pas maandag weer denk ik.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 00:40

vind het ook onverantwoord voor de TREC maar goed dat is mijn mening als ik had ingeschreven had ik me afgemeld,

de laatste dag eperpaardenvierdaagse niet gestart omdat het 33 graden was, en ik mijn paard graag bescherm tegen zichzelf , ik weet dat hij wel doorgaat en doorloopt maar of dat ook verantwoord is ? nee ,,,

en 32 graden is anders dan de verwachte grades die ze voorspellen plus daarbij de onweer en regen wat i de loop van de middag over gaat komen, zeggen ze , ik had zelf het risico niet genomen maar dat mensen kostte wat kost willen gaan prima, niet mijn paard, maar verantwoord? nee zeker niet ...

de avond ritten hier komen er niet van en wat zit jij dan heerlijk jaan! bij het strand geweldig !

ah volgende week koelt het meer af dan pak ik mijn bommetje weer lekker op voor nu vind die het koelen en niks doen geloof ik ook wel best ... maar zie wel aan zijn kop hoe langer die niks doet al hoe ondeugender die gaat kijken aha monster , verheug me al weer op ons komende ritje maandag haha ...

poes schreef:
Hoi

Ik ben dit al een tijdje aan het volgen en paar keer iets gepost :)

Van de week weer endomondo geinstalleerd en eerste keer aangezet bij een... bakritje :+ ook superinteressant!!!! Zeker omdat ik paard ogal voorzichtig moet opbouwen qua conditie.

Vandaag wel ritje gedaan, maar hoe plaatsen jullie de rondjes?

Was wel voornamelijk stap, te warm zeg haha. Paard wou op een gegeven moment wel echt gaan.

ik sta trouwens voor het werk zo goed als altijd tussen 5 en 6 op, dus een dauwritje ga ik wrs dit weekend doen, dan is het nog lekker 16 graden :D

bakritjes tellen niet mee .... welke rondjes bedoel jij ?

djuulsie schreef:
Ik heb een nieuw paard gekocht, ik ga haar morgen ophalen <3 dus eindelijk na 7 mndn weer kilometers maken.

heerlijk he juul!!

keeyzie schreef:
Goedemiddag, ik kom hier ook even binnenvallen.
Deze week een rit met Cis gereden die me op dit topic wees :+

[ Afbeelding ]

Dit ben ik met mijn Fjord Andor. We zijn vorig jaar gestopt met endurance wedstrijden omdat we helaas geen vervoer meer hebben. We starten nu alleen nog dressuur-wedstrijden die dicht bij huis zijn en starten binnenkort M1. Veel trainen in de bak doe ik niet, we gaan liever naar buiten ;)

welkom ik start juist dit jaar met endurance met fjord lief haha, mooi dier heb je ,

JoycexEnya schreef:
Chouchou schreef:
Welkom nieuwkomers :)

Wat heerlijk Jaan, dat zou ik deze warme dagen ook wel lekker vinden, lekker afkoelen op het strand! Ik ga donderdag wel naar het strand maar dan zonder paard.

Lekker, JoycexEnya! Maar je nieuwe doel 2000 km voor 1 augustus? Bedoel je dan 2016? 800 km in 1 maand is beetje veel misschien? :D

Vanochtend nog iets voor half 10 vertrokken, was al wel warm zeg! Dazen gelukkig nauwelijks, pas bij de laatste km weer. In de schaduw was het wel lekker en er stond ook nog een beetje wind, dus we konden gelukkig nog lekker rijden. Maar het idee om donderdag al om 6 uur te gaan, lijkt me helemaal niet verkeerd!

[ [url=m/4RUt1u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja bedoel voor deze indd.
Denk dat ik hem indd wat naar beneden stel :')
Ga nog wel oo kampcmet lange ritten dus ga voor 1500km

Welkom nieuwkomers!

Ik ga vanavond zwemmen met Enya

haha ik zet maar geen doel neer , vergeet toch steeds die stomme app aan te zetten grrr, laatst viel die ineens uit onderweg, geloof dat dat een gevalletje miscommunicatie was met ehm filmen in galop , paardlief wat raar deed dus ach denk dat ik een knpje heb ingedrukt ofzo je hoort haar op de app nog wel het aaatnal kmters vermelden op het filmpje bij 10 maar de app heeft er maar 4 of 5 genoteerd, whaha ach heel boeiend was de rit ook niet