Ik ga zo dadelijk gaan rijden met Jack als alles goed blijft buiten (nu ja redelijk blijft) . Heb sinds gisteren ook bevestiging dat de 4 daagse door gaat want ik heb vervoer (dag op voorrand naar locatie rijden met Jack en daar opgehaald worden door de jarige) .
De beste wensen allemaal. Ik ga vandaag denk ik met Ty wandelen.
Lori
Geplaatst: 01-01-14 17:29
Woops tot zo ver het plan met Jack te gaan rijden, 'm gepoets met broertje lief wat toch wel een eindje duurde. Achja dan vrijdag maar er tegen aan. Morgen werken terug. Ondertussen schiet het bij Jack wat op zijn buik terug netjes te krijgen, dat is wel belangrijker dat ik minder tijd daar aan verlies bij school dat ik dan wel gewoon kan de borstel er over heen(geen?) halen snel en vertrekken..
Ja had het graag anders gezien maar goed als als als hebben we niets aan! Dus vooruit kijken en wie weet wat er dan nog op mijn pad komt
ikke
Geplaatst: 01-01-14 19:23
Robijntjah schreef:
Nope, ga van zelf service naar volpension omdat ik het niet trek met mijn studie erbij. Flink dubbel gevoel want heb er echt mooie tijden gehad!
Maar soms dwingen de omstandigheden je om prioriteiten te stellen. Je kunt het dan jammer vinden om ergens weg te gaan, maar je kunt wel goed uit elkaar gaan en mochten de omstandigheden weer anders worden, kun je ook weer gewoon terug keren.
En ook vanaf hier iedereen de beste wensen; dat we weer veel veilige km mogen vreten.