Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een leuke manier om enerzijds de geredn route te tracken en anderzijds een vooraf gemaakte route mee te nemen en dan mijn telefoon als gps gebruiken (liefst met stemfunctie zodat ik telefoon niet altijd uit mijn zak hoef te halen).
Is endomondo hier geschikt voor?
Toevallig mensen die ritten rond de buurt van sombeke (belgie) hebben en kunnen delen?
Je kan inderdaad ook ritten vooraf intekenen en daarna volgen, maar zonder stemfunctie. Ik denk dat dat met ruiterpaden sowieso wat lastig is... Endomondo laat je de lijn zien die je moet volgen in combinatie met waar je op dat moment bent. Je zou wel zo'n sportarmband om je arm kunnen doen en dan gewoon op het scherm kijken.
Weten jullie hoe ik de weergave van snelheid aan kan passen? Heb de gratis endomondo voor iPhone. Met paardrijden en wandelen staat ie gewoon op km/uur, maar met hardlopen op min/km en geen idéé waar ik dat ook naar km/uur kan zetten. Help!
Vanmiddag minirondje gemend. Op t veldje tegenover ons huis hindernis neergezet, dus op die manier getraind. Zo maar half uurtje, alles bij elkaar. Was zat voor m'n Tych, maar zeer tevree!
Omrekenen is op zich natuurlijk niet moeilijk, maar als ik gelijk de km/u af kan lezen, is dat gewoon veel handiger
linoleum
Geplaatst: 28-06-15 10:13
Ik heb het heel makkelijk veranderd, maar dat is zo'n tijd geleden dat ik zo snel niet meer weet hoe. Ik zal even voor je kijken!
Antwoord: Jaan, heb je het wel ingesteld staan op gemiddelde snelheid en niet op gemiddeld tempo? Want dat is het verschil tussen km/u en min/km. Als ik van paardrijden op hardlopen zet, gaat van gemiddeld snelheid naar gemiddeld tempo. Als je dan op gemiddeld tempo klikt kun je zo gemiddelde snelheid selecteren en is het opgelost!
Oeps ik heb me verslapen Ik wilde net wat eerder opstaan om vroeg te gaan rijden, maar dan wordt het nu wat later. Donderdag ga ik met een stalgenootje rijden en zij had het over 6 uur 's ochtends, zo vroeg ben ik nog nooit geweest, ook wel heel leuk
JoycexEnya
Geplaatst: 30-06-15 09:15
Ik ga deze dagen lekker met sproeier spelen.
Gisteren een ritje gemaakt in Havelte met een bokker (miss_vOsje) rondje van 20 km.
En sta weer in de top 10 En me doel bereikt de 1200 km bereikt
Nieuwe doel 2000km voor 1 augustus.
Enya is dol op aandacht
Bij hunnebedden
En op haar fjord
Jaan81
Geplaatst: 30-06-15 10:22
Wauw, wat een leuke foto's! Te paard bij de hunebedden....
Ik zat vanochtend ook later dan 'gepland' te paard, maar reed toch om 7u van het erf. Lekker even naar strand geweest Was echt heerlijk, ultiem momentje! Hem heel stuk met m'n ogen dicht en armen gespreid gereden, alleen stap en stukje draf hoor. Voelde waanzinnig Paard ook blij, lekker tot z'n buuk in zee, hij lekker snorkelen, hahahaha!
Hij steekt z'n neus dus tot boven z'n hoge neusriem in het water en dan blazen maar
Ik heb me ook verslapen Maar ben ook gewoon constant moe en had geen wekker gezet in de hoop dat ik gewoon redelijk vroeg wakker zou worden haha. Niet dus Dan maar wat korter rijden
Ik heb ook maar eens Endomondo geinstalleerd. Niet dat ik veel zal buitenrijden, maar toch leuk om te zien. Kan ik ergens wat van Bokt aanvinken in Endomondo of werkt dat anders?
Hmpf, bij mij staat het al een tijd stil, ivm drukte en paard die nog steeds niet goed loopt. Hoe positief ik toen was, ik zie het niet echt meer positief in..
Lientjuhh22
Geplaatst: 30-06-15 13:40
Hoi
Mag ik me hier ook melden? Heb sinds een paar maanden endomondo, en ben het de laatste tijd steeds meer gaan gebruiken en steeds minder vergeten aan te zetten Ik rijd met een 10 jarige kwpn merrie, gewoon voor de lol en om de conditie op te bouwen/ op peil te houden.
Ik zal ts even een berichtje sturen met mijn endomondo naam
Chouchou
Geplaatst: 30-06-15 14:04
Welkom nieuwkomers
Wat heerlijk Jaan, dat zou ik deze warme dagen ook wel lekker vinden, lekker afkoelen op het strand! Ik ga donderdag wel naar het strand maar dan zonder paard.
Lekker, JoycexEnya! Maar je nieuwe doel 2000 km voor 1 augustus? Bedoel je dan 2016? 800 km in 1 maand is beetje veel misschien?
Vanochtend nog iets voor half 10 vertrokken, was al wel warm zeg! Dazen gelukkig nauwelijks, pas bij de laatste km weer. In de schaduw was het wel lekker en er stond ook nog een beetje wind, dus we konden gelukkig nog lekker rijden. Maar het idee om donderdag al om 6 uur te gaan, lijkt me helemaal niet verkeerd!
laura22
Geplaatst: 30-06-15 14:31
Welkom nieuwkomers
Hier ligt het rijden een beetje plat, vind het veelste warm om wat te doen met hem en kan zelf totaal niet tegen de warmte.
@ chouchou ik zit elke keer te kijken bij jou foto's of ik het pad herken
Chouchou
Geplaatst: 30-06-15 14:43
Haha en, herken je het? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het pad zelf al niet meer herkende haha, ik vind dat altijd moeilijk op dat stukje. Dat stuk richting Elst/Veenendaal/Rhenen begin ik steeds wat beter te kennen maar ik schrijf altijd nog de knooppuntnummers op mijn arm zodat ik het zeker weten kan vinden. Je hebt daar ook zooo veel paden! Hier was het (gevonden door mijn coole telefoon die blijkbaar ook alle locaties precies opslaat):