Ik met de belletjes best wel leuk heb proberen te filmen voor het geluid maar je hoort zijn hoeven luider (was aan het regenen dan klink die luider) dan de belletjes... wel raar ze gingen ook hard te ringelen.
Ben vorig jaar voor het eerst geweest, maar super bevallen en ook super geholpen toen met spijkerbroeken uitzoeken. En ik ga ook alleen maar vind dat helemaal niet erg hoef ik met niemand rekening te houden.
Silence
Geplaatst: 26-12-13 09:11
Dat is ook weer zo Misschien rij ik morgenochtend wel even. Veel kopen zal ik er niet aangezien ik geen Western rij, maar misschien hebben ze nog iets leuks voor op buitenrit.
Ik ben echt zo benieuwd hoe Jimmy zijn les gaat volgende week. Lijkt me niet niks om na 14 jaar je eerste dressuurles te lopen. Als het goed gaat en we gaan ermee door ga ik hem eens lekker verwennen in de ruitersportzaak Door die stomme dip heb ik heel 2013 niks anders gekocht dan het hoog nodige, dus dan moet dat kunnen toch
Jimmy was gisteren trouwens wel echt in een Jimmy bui van alles is prima Hopelijk doet de foto nu wel een beetje normaal
Marcella
Geplaatst: 26-12-13 10:50
Ze hebben ook genoeg hebbedingetjes hoor.
Foto staat op zijn zijkant hou gewoon even laptop scheef.
Silence
Geplaatst: 26-12-13 10:57
domme foto's. Upload al jaren zo en nu doet ie zo vaag.
Silence
Ben daarnet op de terugweg van stal even langs het B&B gereden waar we in april gaan overnachten met de 2 daagse tocht. Zag er echt leuk uit Dan krijg ik er alweer zin in
Ik ben wel buiten geweest. Weer een rondje strand gedaan, het was nog drukker dan gisteren.
Marcella
Geplaatst: 26-12-13 21:11
Een ding weet ik wel ook al is de zitting aan de krappe kant ik kan blijven zitten op een totaal flippende fjord.
"Zo vanmorgen buitenritje gedaan en weer een nieuw stuk verkend ging super tot het laatste stuk. Een dood varken ging nog wel met hoop snuif en druk gedrag, maar 2 hoge blauwe bakken langs de weg was toch wel levensgevaarlijk volgens die fjord van me (vermoed ook dode dieren in). Maar de halve pirouettes zitten er nog super op even als achterwaarts alleen jammer dat er ook nog een sloot was, maar had dus even een totaal flippende fjord onder mijn reet. Heb even hard moeten optreden om mijn mening duidelijk te moeten maken. Op zulke momenten ben ik dan ook blij dat er een shank bit erin hang anders was hij vol aan de kletter gegaan.. Maar wel in totaal 7,2 km gereden met een gemiddelde snelheid van 6,5 km/h en nu dus fenders wel lang genoeg gehad en geen last van mijn knieën."
Hoi, ik heb al een tijdje niet gereageerd hier. Ook niet veel buiten gereden.
De 24e ben ik wel naar buiten geweest met mijn zus. Zij op haar eigen paard, ik op een E-pony die heel heel veel leiding nodig heeft omdat hij anders ervandoor schiet. Het waaide heel hard en regende een beetje, maar dat kon de paarden niks schelen. Het was weer gezellig samen, veel gestap en gedraafd.
Ik heb gisteren voor Jimmy een nieuw hoofdstel gekocht. Als het goed is komt hij dinsdag binnen We zijn bijna klaar voor het begin van onze dressuur carrière à.s vrijdag
Heb dus ook niet meer buitengereden daarna en morgen dus zadel weer opsturen helaas. Zal straks zonder westernzadel wel voornamelijk bak rijden weer worden.
Silence
Dank je Ik ga er gewoon positief aan beginnen. Leuk zal het in het begin niet zijn, maar moet van mezelf sowieso enkele maanden doorzetten Misschien gaat Jimmy er de lol nog wel van inzien
Leuk Silence! Wij zijn ook sinds een jaartje bezig met wat meer dressuur (uurtje les in de week). Ik heb er buiten wel veel profijt van. Vooral met de galop
Vandaag lekker het bos in geweest. Gelukkig wordt er hier in de buurt niet zo veel vuurwerk afgeschoten en de paarden zijn de geweerschoten nu gewend
Silence
Ik heb gisteren een heerlijke rit gemaakt met mijn Noorse schone Vandaag blijven de paarden binnen, er wordt ontzettend veel carbid geschoten hier in de buurt dus ik ga de gok niet nemen ! Vanmorgen hebben we ze lekker verwend met veel hooi, wortels, spruitjes, appels, broccoli etc etc ... Ik ga vanmiddag de slaapdienst in tot morgen 11 uur dus wens jullie allemaal bij deze alvast een heel goed uiteinde. En voor 2014 veel gezondheid voor jullie en jullie paarden en op naar weer vele kilometers rij en paardenplezier ! Ik ga ervoor, ondanks dat ze 16 is ( sssstttt eigenlijk 25 maar dat wil ze niet meer horen ) ga ook ik weer voor een jaar volop mooie ritten !
Silence