Hier vanochtend les gehad, en met erheen en via omweg terug gelijk lekker buitenritje van 7km erbij gepakt.
M_nouska
Geplaatst: 16-06-15 21:03
Hier niet druk, zeeën van tijd maar mijn merrie heeft een blessure. Vandaag even los gelaten in de bak en na wat aansporen ging ze ook even in galop. Morgen longeren, zaterdag de kudde weer in en het rijden weer oppakken. Kan niet wachten wel gisteren een buitenrit op een manege paard gemaakt, maar mijn mobiel was leeg... Helaas.
Druk aan het leren en al hele tijd niet gereden, laatste keer was 7 juni. Donderdag nog een tentamen en dan heel even beetje rust. Dus die avond lekker rondje en zondag ook
Ben zo toe aan einde van mijn stage. Dat ik weer lekker 3/4 keer in de week tijd heb om te rijden en lekker bezig te zijn met Juul.
Maandag een ritje gemaakt van 15, 5 km. Vandaag ga ik vrijspringen. Donderdag les Vrijdag weee buitenrijden
Anoniem
Geplaatst: 17-06-15 12:55
Hier ook even heel erg druk, zitten midden in de verhuis .. Pony's zijn gisteren naar hun nieuwe plekje gegaan (naja, naar hun stal, want de rest moet nog in orde komen). Wat waren ze super Vooral [***] .. blind, maar dat zou je hem niet geven .. Gewoon even checken en hup die trailer op, alsof hij het dagelijks doet En [***] .. compleet in paniek omdat [***] weg was en hij nog op stal stond, het mietje Die heeft ook even aan zelftrailerladen gedaan .. hij kwam de bocht om, zag de trailer & [***] en stond erop, en ik nog achter de klep
Naja, in ieder geval zijn ze op hun nieuwe plekkie en leken best tevreden Nog even wennen voor iedereen en er moeten nog wat dingen in orde (want nu staat er enkel de stal en [***] zijn hekken) maar komt wel goed. Ga er zo weer naartoe en even wat met [***] ondernemen, want die was mij gisteren alleen al de buurt gaan verkennen .. Had al 3x gezegd in de stal te blijven (was met stro & hooi enzo bezig) maar de 4e keer besloot hij niet te luisteren
Poeh zit inmiddels weer op plek 59! Ik kruip met slakkengangetje weer omhoog sinds we weer buiten rijden. Heb zojuist ook de vliegendeken binnen gekregen dus hoop dat die past en dat dit een hoop dazen ellende scheelt!
Sparky10
Geplaatst: 17-06-15 13:57
hier vorige week een heerlijke paardenvierdaagse gehad , sparky was fris zat , maar fijn te rijden we hebben genoten, afgelopen maandag na 2 km afgestapt hij was toch best stijf dus vrijdag maar weer even kijken hoe die dan is
Mooie foto's! Ik ga morgen voor 3 dagen naar t friese wold met de paardjes.. ben erg benieuwd. Heb er zin in!
Jaan81
Geplaatst: 17-06-15 17:54
Heerlijke foto's!!!!
Plezier Helene, veel foto's maken ej!
Hier vanmiddag lekker rondje gekoetst, even andere koets testen waar Tych vrijdag voor moet (we moeten een bruiloft rijden) Hij vond t heerlijk! Kon amper stappen de eerste 20min, haha! Hondje ook gezellig mee, nog drie meiden, dus was karretje vol.
Laatst bijgewerkt door Jaan81 op 17-06-15 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ga ik doen! Als ik niet te veel onder de indruk ben.
MachoPablo
Geplaatst: 17-06-15 18:57
Zo dat ziet er super gezellie uit
Vanochtend ook een Ritje gedaann,
Chouchou
Geplaatst: 17-06-15 20:04
Mooie foto's Sparky! Is dat op de onderste foto met Simone of zie ik dat nou verkeerd?
Leuk zo eens met een ander uitzicht Jaan! Veelzijdig paard Leuk dat jullie vrijdag een bruiloft gaan rijden!
Vanavond even lekker een klein stukje gereden! Ik was eerder klaar met mijn tentamen waardoor ik een half uur eerder thuis was, mocht van mezelf drie kwartier rijden maar het rondje was na een half uur ineens alweer klaar haha, had hem 2 km langer ingeschat. Wel fijn gereden en sidepull is goedgekeurd Tijdens het in- en uitstappen voor het eerst dit jaar wel echt aangevallen door dazen, weet niet of het aan het tijdstip lag, maar was wel even stom
laura22
Geplaatst: 17-06-15 20:26
Leuke foto's en leuk zeg vrijdag een bruiloft rijden.
Ik heb vanochtend een klein rondje om de plas gereden maar geen dazen tegen gekomen gelukkig, al had ik wel zijn vliegendeken om gedaan.
Vanmiddag een heerlijk ritje gedaan van 12 km in net iets minder dan 2 uur(ben twee uur onderweg geweest maar hebben onderweg nog even gepootjebaad en gespeeld met water haha). Heb mijn zebra vliegendeken voor het eerst geprobeerd, het werkt echt super! Paard dacht echt dafuq wat doe jij nou? Maar volgens mij was 'ie er wel blij mee!
Alleen die blikken van mensen onderweg Ik heb geen foto kunnen maken omdat mijn telefoon kapot is maar stel je voor: Een Haflinger die rondloopt op vier schoenen(dat vinden veel mensen al raar), met een raar netje op zijn neus en ook nog van boven tot onder ingepakt is met een zebra deken
Dr stopten gewoon mensen om spontaan een foto te maken
Haha ok ze is geen haflinger en Juul draagt geen schoenen, maar hier wel de zebradeken en neusnetje tijdens het rijden. Vooral met een tinker die al zwart wit van zichzelf is. Is het nou een koe of een zebra?!
Oh, dat soort dingen vindt [***] ZO eng hé! Hij loopt er wel langs/tussendoor maar hij kijkt daarbij alsof er elk moment een leeuw achter uit kan springen Zelfde heeft die met echt grote struiken of bomen die plat liggen met nog veel bladeren aan of dergelijke. Als hij niet het bos in kan kijken vindt hij er niks aan
Chouchou
Geplaatst: 18-06-15 23:51
Haha ja dat heeft Freya ook! Ze kan ook ineens een halve draai maken als er een gekke boom ligt, gelukkig ben ik daar nu meestal wel op voorbereid Ik zag deze bouwwerken al in de verte en dacht al oh jeeee, als we daar maar langs komen... Maar ging eigenlijk super goed haha, alleen de groooote stapel naaldbomen die aan het begin lag was wat raar, daarna had ik mooi tijd om een foto te maken
linoleum
Geplaatst: 19-06-15 14:09
Gisteren weer een rondje gemaakt. Weinig spannends, maar omdat foto's leuk zijn toch nog wat foto's
Laaghangende takken over het pad
Tussen de akkers door
En weer terug op stal
En hier niet doorhebben dat biks al voor haar neus op de grond ligt ipv in mijn handen