Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel gisteren een buitenrit op een manege paard gemaakt, maar mijn mobiel was leeg... Helaas. 
Vooral [***] .. blind, maar dat zou je hem niet geven .. Gewoon even checken en hup die trailer op, alsof hij het dagelijks doet
En [***] .. compleet in paniek omdat [***] weg was en hij nog op stal stond, het mietje
Die heeft ook even aan zelftrailerladen gedaan .. hij kwam de bocht om, zag de trailer & [***] en stond erop, en ik nog achter de klep
Nog even wennen voor iedereen en er moeten nog wat dingen in orde (want nu staat er enkel de stal en [***] zijn hekken) maar komt wel goed. Ga er zo weer naartoe en even wat met [***] ondernemen, want die was mij gisteren alleen al de buurt gaan verkennen .. Had al 3x gezegd in de stal te blijven (was met stro & hooi enzo bezig) maar de 4e keer besloot hij niet te luisteren

Leuk dat jullie vrijdag een bruiloft gaan rijden!
Tijdens het in- en uitstappen voor het eerst dit jaar wel echt aangevallen door dazen, weet niet of het aan het tijdstip lag, maar was wel even stom 

Zelfde heeft die met echt grote struiken of bomen die plat liggen met nog veel bladeren aan of dergelijke. Als hij niet het bos in kan kijken vindt hij er niks aan
Ik zag deze bouwwerken al in de verte en dacht al oh jeeee, als we daar maar langs komen... Maar ging eigenlijk super goed haha, alleen de groooote stapel naaldbomen die aan het begin lag was wat raar, daarna had ik mooi tijd om een foto te maken