Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoveBodin

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 09:15

Ik vind een gezamelijk doel ook wel erg leuk!
Lukt dan ook iets van met z'n allen 1 of 2x per week?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-25 10:13

Dat lukt helaas niet gecombineerd.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 12:21

Ach zoveel mensen zoveel wensen. Mss een toerbeurt maken voor het verzinnen van de challenges?
TS ik vind alles prima…

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-25 22:44

Vind die 2x p.w wel erg leuk. Misschien kom ik er niet elke week aan maar daarvoor is het uitdaging. We doen wel wat met de paarden maar js naar de bak is geen rondje

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-25 15:24

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 09:33

Zo te zien is het gelukt. Ik ben weer aangehaakt *\o/*

We hadden me gisteren weer een rit.....
Paarden hadden de zomer in hun bol.
Druk verkeer, druk strand, mensen die onder het bord dat aangaf dat het ruiterpad weer hersteld was, waren gaan zonnen. MIDDEN op het ruiterpad wel te verstaan.
Jan was op een gegeven moment zo zwaar overprikkeld en die dacht "Weet je wat, ik ga hier rollen" lag mijn man ineens met paard en al in het zand.
Ik had meerdere keren het gevoel dat ik achterover van April af zou vliegen, want die vertrok iedere keer vol overgave. "ho appie, ik moet ook nog mee"

Nooit saai met onze paarden hahaha

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 10:40

Ik ben er ook weer bij!
Ik snap nog niet helemaal hoe die telt, maar ik denk dat het wel gaat lukken :D

Sabbientje: mensen op het ruiterpad aan het ZONNEN? dat is wel heel bijzonder...
Verder klinkt het inderdaad niet als een saaie rit haha

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 11:52

Hahaha, wat een rit hadden jullie dan. Jan die denkt he goed idee, lekker rollen hier.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 15:23

LoveBodin schreef:
Ik ben er ook weer bij!
Ik snap nog niet helemaal hoe die telt, maar ik denk dat het wel gaat lukken :D

Sabbientje: mensen op het ruiterpad aan het ZONNEN? dat is wel heel bijzonder...
Verder klinkt het inderdaad niet als een saaie rit haha

We zijn zelfs wel eens een naakt fotoshoot tegen gekomen :')

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 17:52

Hahaha heerlijk die verhalen. Je zou wel raar staan te kijken als je daar op stuit

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-25 09:57

Weer 2 ritten in de hoefjes dit weekend.
Niet heel veel bijzonders, want de rit van Zaterdag was redelijk dramatisch en ook traumatisch, dus we hebben gisteren een heel rustig staprondje gedaan.

Waren zaterdag op buitenrit, reden op de weg richting het strand, ineens uit het niets een paar harde knallen, vlak achter ons, paarden schoten ervandoor. Volle galop over de weg heen. Konden ze gelukkig snel terug krijgen, draaien ons om. Reed er een groep wielrenners achter ons en daarvan was er 1 van zijn fiets gereden door een auto.

Volgens mij viel het gelukkig mee voor de wielrenner. Even later zat hij op de stoeprand en er was geen ambulance opgeroepen. ( nagekeken op P2000)

Wij zijn direct ( met een kleine omweg) terug naar stal gegaan. Paarden waren compleet over de zeik en Jan was zwaar overprikkeld. Gelukkig heel thuisgekomen.

Als automobilisten nu eens een beetje geduld zouden opbrengen. Ipv in te halen op plekken waar dit gewoon niet kan en dan opzij moeten duiken voor een tegenligger zonder te kijken en fietsers en/of paarden (bijna) aanrijden (want vorige week gebeurde dit ons bijna)
Je bent dan misschien een minuutje later, maar iedereen leeft happily ever after….

Gelukkig ging de rit zondag rustiger. Besloten een rondje polder te doen met een stalgenoot, die ons aanmoedigde toch een rondje te doen.
We zijn wel wat auto's tegengekomen maar er was daar ook de ruimte om elkaar goed te passeren en iedereen nam netjes gas terug.
Jan wel op een paar plekken wat spanning, maar JP kon het goed af laten vloeien.
Dus wel weer een positief rondje kunnen doen.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 15:50

Heel herkenbaar van inhalen in bochten.

Wij moeten door een bocht met dijk erna naar de bak toe.. hoevaak wij wel niet afgesneden worden door auto's met aanhangers of dat je ingehaald wordt wanneer het niet kan verschrikkelijk.

Wij rijden daar ook altijd midden op de weg.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 10:54

Sabbientje schreef:
Weer 2 ritten in de hoefjes dit weekend.
Niet heel veel bijzonders, want de rit van Zaterdag was redelijk dramatisch en ook traumatisch, dus we hebben gisteren een heel rustig staprondje gedaan.

Waren zaterdag op buitenrit, reden op de weg richting het strand, ineens uit het niets een paar harde knallen, vlak achter ons, paarden schoten ervandoor. Volle galop over de weg heen. Konden ze gelukkig snel terug krijgen, draaien ons om. Reed er een groep wielrenners achter ons en daarvan was er 1 van zijn fiets gereden door een auto.

Volgens mij viel het gelukkig mee voor de wielrenner. Even later zat hij op de stoeprand en er was geen ambulance opgeroepen. ( nagekeken op P2000)

Wij zijn direct ( met een kleine omweg) terug naar stal gegaan. Paarden waren compleet over de zeik en Jan was zwaar overprikkeld. Gelukkig heel thuisgekomen.

Als automobilisten nu eens een beetje geduld zouden opbrengen. Ipv in te halen op plekken waar dit gewoon niet kan en dan opzij moeten duiken voor een tegenligger zonder te kijken en fietsers en/of paarden (bijna) aanrijden (want vorige week gebeurde dit ons bijna)
Je bent dan misschien een minuutje later, maar iedereen leeft happily ever after….

Gelukkig ging de rit zondag rustiger. Besloten een rondje polder te doen met een stalgenoot, die ons aanmoedigde toch een rondje te doen.
We zijn wel wat auto's tegengekomen maar er was daar ook de ruimte om elkaar goed te passeren en iedereen nam netjes gas terug.
Jan wel op een paar plekken wat spanning, maar JP kon het goed af laten vloeien.
Dus wel weer een positief rondje kunnen doen.

Jeetje dat is zeker een spannend ritje! Gelukkig hebben jullie het goed kunnen afsluiten.

Vorige week vrijdag ben ik ook nog bijna van de dijk afgereden door een automobilist die nét aan de bocht haalde.. De auto kwam zo dichtbij dat Veter een stap op zij zette, dat zegt genoeg. -O- Ze rijden echt als gekken daar. Vorig jaar zijn er ook regelmatig motorrijders en automobilitsten de dijk afgereden. Omdat er een s-bochtje in zit.

Zaterdag als afsluiter ben ik naar het strand geweest met mijn ex-bijrijdster. Het was heerlijk. Pittig verbrand. haha

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 21:08

Jeetje wat een rit Sabbientje. Wij hebben geluk dat de enige weg die we langs moeten redelijk rustig is en overzichtelijk.

Anton is weer hersteld van de hoefnagel in z’n hoef, terug in de kudde en we hebben vandaag weer het eerste ritje erop zitten *\o/*
Om het nog extra feestelijk te maken hebben we eenhoorns gemaakt van Anton en Roos :D

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto’s te zien in het foto topic van Sure_Lee [OHZ] Een dag met de eenhoorns Anton & Roos

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-25 21:22

Geniaal :') <<)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 22:09

Heerlijk penny Lisa jullie zullen wel veel bekijks gehad hebben.

Sabientje wat een verhaal er zijn helaas veel idioten op de weg.
Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen en ik hoop dat dit ook voor die wielrenner geldt.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 11:31

Ik heb nou al een aantal keer gehad dat ik na de rit relive op finish zet en dat ik daarna geen foto's kan kiezen (hij maakt gelijk het definitieve filmpje met de route en dus zonder fotos) hebben jullie dat ook?

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 13:21

Geweldig die eenhoorn foto's.

Hier gelukkig dit weekend 2 rustige ronden kunnen rijden. Even geen drama is ook wel heel fijn.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 20:26

Ik kan al 2 weken geen foto's meer toevoegen in mijn relive. Dat was zo ongeveer de laatste leuke functie van het programma nog. Filmpjes, muziek, statistiekjes etc dat kon allemaal al heel lang niet meer. Ik ben nu wel op het punt dat ik ga zoeken naar een ander programma.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-25 21:22

Oh dat is balen pjer. Daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik had alleen dat van de een op andere dag mijn ritten vanuit Garmin niet automatisch in Relive worden ingeladen. Ik moet alles handmatig invoeren…

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 10:18

pjer schreef:
Ik kan al 2 weken geen foto's meer toevoegen in mijn relive. Dat was zo ongeveer de laatste leuke functie van het programma nog. Filmpjes, muziek, statistiekjes etc dat kon allemaal al heel lang niet meer. Ik ben nu wel op het punt dat ik ga zoeken naar een ander programma.

Heb je de gratis of de betaalde versie Pjer?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 13:41

Ik heb de gratis versie inderdaad. Zag dat dit ook het beleid is (als je kiest voor Basic dan kun je alleen de route op een video krijgen, verder niets, bij premium kun je wel 100% alles)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 20:02

pjer schreef:
Ik heb de gratis versie inderdaad. Zag dat dit ook het beleid is (als je kiest voor Basic dan kun je alleen de route op een video krijgen, verder niets, bij premium kun je wel 100% alles)

Klopt. Ik heb een abo en vandaag even getest. Ik kan een filmpje maken met deuntje en foto’s er in.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-25 21:40

pjer schreef:

Ik heb ook de gratis versie, maar ik kan nog wel foto's toevoegen. Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd of uitgelogd?

Filmpjes toevoegen kon ik alleen tijdens het abonnement.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 14:55

Ik heb nooit wat toe kunnen voegen ja foto maar voor de rest niks. Soms wel zonde maar ga er echt niet voor betalen. Gaan we nog leuke uitdaging doen deze maand?