Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveBodin schreef:Ik ben er ook weer bij!
Ik snap nog niet helemaal hoe die telt, maar ik denk dat het wel gaat lukken
Sabbientje: mensen op het ruiterpad aan het ZONNEN? dat is wel heel bijzonder...
Verder klinkt het inderdaad niet als een saaie rit haha
Sabbientje schreef:Weer 2 ritten in de hoefjes dit weekend.
Niet heel veel bijzonders, want de rit van Zaterdag was redelijk dramatisch en ook traumatisch, dus we hebben gisteren een heel rustig staprondje gedaan.
Waren zaterdag op buitenrit, reden op de weg richting het strand, ineens uit het niets een paar harde knallen, vlak achter ons, paarden schoten ervandoor. Volle galop over de weg heen. Konden ze gelukkig snel terug krijgen, draaien ons om. Reed er een groep wielrenners achter ons en daarvan was er 1 van zijn fiets gereden door een auto.
Volgens mij viel het gelukkig mee voor de wielrenner. Even later zat hij op de stoeprand en er was geen ambulance opgeroepen. ( nagekeken op P2000)
Wij zijn direct ( met een kleine omweg) terug naar stal gegaan. Paarden waren compleet over de zeik en Jan was zwaar overprikkeld. Gelukkig heel thuisgekomen.
Als automobilisten nu eens een beetje geduld zouden opbrengen. Ipv in te halen op plekken waar dit gewoon niet kan en dan opzij moeten duiken voor een tegenligger zonder te kijken en fietsers en/of paarden (bijna) aanrijden (want vorige week gebeurde dit ons bijna)
Je bent dan misschien een minuutje later, maar iedereen leeft happily ever after….
Gelukkig ging de rit zondag rustiger. Besloten een rondje polder te doen met een stalgenoot, die ons aanmoedigde toch een rondje te doen.
We zijn wel wat auto's tegengekomen maar er was daar ook de ruimte om elkaar goed te passeren en iedereen nam netjes gas terug.
Jan wel op een paar plekken wat spanning, maar JP kon het goed af laten vloeien.
Dus wel weer een positief rondje kunnen doen.
pjer schreef:Ik kan al 2 weken geen foto's meer toevoegen in mijn relive. Dat was zo ongeveer de laatste leuke functie van het programma nog. Filmpjes, muziek, statistiekjes etc dat kon allemaal al heel lang niet meer. Ik ben nu wel op het punt dat ik ga zoeken naar een ander programma.
pjer schreef:Ik heb de gratis versie inderdaad. Zag dat dit ook het beleid is (als je kiest voor Basic dan kun je alleen de route op een video krijgen, verder niets, bij premium kun je wel 100% alles)