Ik wil ook zo'n helden wc op stal.
Ik een tiental keer per dag naar het toilet (vooral in de winter! Die koude doet iets met mijn blaas). Ik drink heel veel door de dag en heb een giga kleine blaas. Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ik een tiental keer per dag naar het toilet (vooral in de winter! Die koude doet iets met mijn blaas). Ik drink heel veel door de dag en heb een giga kleine blaas.

Verder was 'ie wel heel lief en braaf.

Haha.
Al moet ik zeggen dat het best wel ok gaat. We maken een beetje compromissen .. als hij braaf doorwandeld, ookal ben ik afgeleid, krijgt hij een beloning (werk met clickertraining). Wil namelijk wel graag dingen kunnen doen (bv. jas aan en uit doen of iets anders uit de zadeltassen nemen) zonder steeds te moeten stoppen .. Wat ook mag is snaaien, dus een blaadje of plukje gras nemen terwijl hij doorloopt, vind ik helemaal prima. Wat ik niet ok vind is dat hij mij omver trekt om ergens aan te kunnen, of uitgebreid gaat staan dineren. Heb het idee dat hij het onderscheid wel kan maken. Soms loopt het nog eens mis (je bent eigenwijze pony of je bent het niet hé, proberen kan altijd) maar dat lossen we dan snel weer op en dan is het ook weer even klaar.
Komt het weekend wel weer.