Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:is dat bij Lanaken in de buurt?
ik heb daar in het verleden wel gereden, mooi gebied, was toen via de VET2000 die helaas niet meer bestaat
trysteffy schreef:nee dan glijden we alle kanten op ben ik bangaawhh nou ik al die foto's zie heb ik nu wel zin in een buitenrit!
Ik had een vraag galloperen jullie nu ook gewoon in de berm dat het nu zo nat Is?
spatter schreef:Ik ben nergens bij aangesloten( in Belgie) en vond het in het verleden gewoon leuk om een 3x per jaar ritten te rijden hier in de buurt.
De VET had toch wat meer de gezelligheid in het vaandel en niet zo het wedstrijd gebeuren.
spatter schreef:AlexVB schreef:
Dank je wel!
Ga ik voor volgend jaar dan maar eens regelen.
Marcella schreef:Zaterdag heb ik wel nog een hand galopje gedaan in de berm met gras (fjord heeft wel blote voeten).
Margreth schreef:Dit zie ik tijdens buitenritten bij ons "achterom" op de Brunssumerheide.
[
We hebben ook nog de mogelijkheid om te paard naar de Tevenerheide te gaan, die ligt bij ons net over de grens in Duitsland. Maar daar ben ik al jaren niet meer wezen rijden. Ben dat ik de (nabije) toekomst wel weer eens van plan.
Margreth schreef:Nog niet alle plaatjes bekeken, maar al heel wat mooie uitzichten zien voorbijkomen, zowel in Nederland als in buitenland.
Klopt fury58, die hadden we met de manege vroeger ook al. Als ze je aanhouden zonder plaatje, hangt er een stevige boete aan vast.Citaat:Als je naar de Tevenerheide gaat volgend jaar hou dan rekening ermee dat je Reitplakkette plaatjes moet hebben, deze zijn voor heel West Fhalen geldig, zoals Meinweg gebied als je in DL komt, of het het Achenerwald.
Dat is dan inderdaad al heel wat jaartjes geleden AlexVBCitaat:Leuk om nog eens bewegende beelden te zien van ruiters in de Brunssumerheide. Wij hebben daar jaren geleden de omgeving onveilig gemaakt toen onze tuiger (Charles) nog op de manege aldaar stond. Toen was deze nog van Ron Bekink.
Misschien toch eens proberen in het voorjaar met onze paarden daar een dag te komen rijden.