Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoycexEnya schreef:Heel erg bedankt voor poging van uitleg.
Ze vind galop indd heel moeilijk ze ademt heel luid(hopelijk goed uitgelegd) en heeft weinig sprong.
Wat betekend dat rechthoekje?
Equilog schreef:JoycexEnya schreef:Heel erg bedankt voor poging van uitleg.
Ze vind galop indd heel moeilijk ze ademt heel luid(hopelijk goed uitgelegd) en heeft weinig sprong.
Wat betekend dat rechthoekje?
Het rechthoekje in de grafiek bedoel je toch? Op dat moment was er geen goed signaal. Bijvoorbeeld omdat de elektroden even geen contact konden maken.
Fjordenvriendje ook helemaal heppiedepeppie, hahaha! Was alweer eventjes geleden voor hem.
), heb ik deze alvast weer klaargezet.Femke_Tweety schreef:Hee, de nieuwe al?
Had hem pas in augustus verwacht...
Wel gaaf, ga zo een rondje doen. Voel ik me één dag erg bijzonder, op de eerste pagina...![]()
Ja leuk he, even op de eerste pagina. Ik heb in augustus nog lekker de tijd en ruimte om lange ritten te maken. Dus dan doe ik even mee met de koplopers. Om de rest van het jaar langzaam naar beneden te zakken.
Of pas later?
Ik heb hem ook al geaccepteerd!

Delaja schreef:Ik kan hem niet vinden O_o
Daarom staat er ook in het bericht dat je een vriendschapsverzoek moet sturen. Net als de huidige challenge staat de challenge gewoon weer op privé namelijk. Dus het gaat op uitnodiging.