Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie wel, misschien als [***] dan weer goed gaat dat ik zo de routes eens kan rijden, of eens kijken hoe ze lopen en dan later rijden (is toch hier vlakbij, dus weinig nieuws, gaat puur om de afstanden enzo
). 
Maarja, mijn draflijntjes zijn op zich ook mooi recht .. Zijn wel maar korte stukjes altijd en pony blijft zelf doorgaans in 1 tempo lopen (min of meer). Zit ook altijd in een lagere snelheidscategorie dan de rest hier
dus heb weinig ruimte voor spreiding zeg maar
doet m'n dyslectische mams ook
de paarden hebben er niet veel van gelukkig maar er rijden soms echt mega apparaten in het rond

Chouchou schreef:En balen joh, Nienke. "Tot het einde van de challenge" klonk eerst heel dramatisch maar toen ik bedacht dat de challenge natuurlijk maar tot eind juli loopt, is het eigenlijk 'alleen maar' een lekkere zomervakantie voor Loulou. Toch ontzettend balen, maar goed dat ze nu alle tijd krijgt om lekker bij te komen, en dan krijg jij het plezier misschien ook weer terug.
En wie weet knapt ze sneller op dan we verwachten en kunnen we toch nog wat ritjes maken maar wil het niet overhaasten, dus voor nu ga ik er maar vanuit dat we pas weer mee doen met de challenge van 2015-2016