Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 18:53

Nou in Groningen is dat klimmen ook een dingetje, ondanks de dijken die ik op en af ga. Ik snap er ook geen snars van, want zie sommigen in de bak al 100 meter of meer halen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-23 19:07

Mijn Garmin is erg enthousiast met hoogtemeters. Die moet ik altijd even corrigeren.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 01:11

Caily schreef:
Nou in Groningen is dat klimmen ook een dingetje, ondanks de dijken die ik op en af ga. Ik snap er ook geen snars van, want zie sommigen in de bak al 100 meter of meer halen.

Ik had laatst een berg van 87 meter beklommen in de vlakke polder :P. Soms is hij het echt kwijt

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 10:01

Haha ach een bergje meer of minder.... *\o/* :Y)

Nou vanaf volgende week weer droger weer...
Maar ja laat nu mijn andere coon dame uitgeteld zijn over een dikke week. }:0 <3

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 10:04

Even kijken wat vandaag de wind doet, maat buienradar ziet er goed uit. Dus misschien vandaag weer eens een klein rondje. De eerst en laatste keer was 2 januari -O-

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 10:17

Wij wouden met de trailer weg. Maar gaan toch maar thuis een rondje. (Ivm wind)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 10:28

Hier ziet het er volgens mijn weerapp droog uit tot pakweg 15u. Ga rustig mijn ochtendkoffie opdrinken, klaarmaken en dan er op uit voor een uurtje staprit. Ga een iets ander rondje maken, telkens dezelfde 3-4km blokje rondom stal is ook saai op den duur.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 12:31

Ik pak toch even de trailer en laad me stukje weg brengen, zodat ik heerlijk stap ritje door het bos naar huis kan rijden. Als ik van huis rij moet ik meer langs de weg en daar waait het veel harder en zo heb ik meteen weer wat meer afwisseling in de route.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:21

Ik ben er ook voor gegaan vandaag! Tussen de druppels door een uurtje door de plassen gestampt. En een lang zandpad wat goed blijft voor een goede galop met een fris paard :D Hopelijk wordt het snel weer wat droger in het bos…

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:38

SandraWierda schreef:
Ik pak toch even de trailer en laad me stukje weg brengen, zodat ik heerlijk stap ritje door het bos naar huis kan rijden. Als ik van huis rij moet ik meer langs de weg en daar waait het veel harder en zo heb ik meteen weer wat meer afwisseling in de route.

Helaas hier was de wind al zo hard daar ik toch de trailer maar weer op zijn plek heb gezet en besloten heb veilig thuis te blijven. Morgen maar even naar de binnenmanege om te longeren

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:54

Wanneer is het lente? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 15:58

MalaQ schreef:
Wanneer is het lente? :')

Exact dit :')

Heb een rustige stapronde van ongeveer 3,5km gedaan. Heerlijk in het zonnetje maar wat een wind zeg! Dikke jas aan, paard een uitrijdekentje op en hop, op pad.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 16:53

Ik heb lekker gereden... wel bijna van het paard gewaait. Langs de weg een galopje was rustig op de weg, dus durfde het wel. Morgen denk een iets groter rondje, nu was het 5.25 km

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 23:04

Hier was ik einde van de dag helaas weer in de regen. Hopelijk komende tijd meer geluk.
Maar ervoor was het heerlijk weer, maar toen even familiebezoek.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 10:38

Gelukkig dat jullie nog er op uit konden! :D

Hier heeft het helaas de hele dag geregend of in de ochtend loeihard gewaaid..
Volgend weekend weer een kans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 10:40

ik heb afgelopen week ook weinig buiten gereden, morgen beter weer dus dan gaan we er weer op uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 11:08

Vandaag voorzien ze ook regen maar ik denk dat ik gewoon dat rondje ga doen, morgen dan paddock en woensdag weer een ronde. Heb een goede regenjas, thermolaarzen van ariat, een fleecegevoerd waterdicht nierdeken... Op zich eigenlijk alles wat nodig is. Hij kan nadien altijd even onder de rode lampen om op te drogen.

Morgen en overmorgen zouden zonnig zijn maar wel koud, maximaal 3 graden overdag :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 11:13

Ja en toch voelt dat voor mij minder koud dan dit.
Ik werd gisteren gewoon niet meer warm. Dan heb ik liever zon en minder graden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 11:25

Droge lucht voelt altijd minder koud aan :j
Heb het alleen wat gehad met enkel in de (binnen)bak rijden. In theorie kan hij ook in de paddock maar met regenweer doe ik hem daar evenmin plezier mee. Dan liever onszelf inpakken en rondje gaan stappen. Ze kunnen al niet zo veel buiten en hij heeft daar bovenop dan met die pees al sinds half november boxrust en gecontroleerd bewegen.

Dan liever vandaag nat worden met stappen en morgen wat vrije beweging in een zonnetje.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 11:51

Ik doe ook mee, net weekje op vakantie geweest en gisteren de wind dus maar getrotseerd. We vlogen eerst alle kanten op, maar na een lekker stuk draven werd het snel een stuk veiliger en relaxter. Was op zich wel te verwachten na een week stilstaan, waarvan 2 dagen ivm het weer compleet binnen staan.
De kms gaan zo echt lekker, 100 km per maand gaan we wel redden.

Vroeg me af hoe crossen hier wordt gezien trouwens. Het is niet in de bak, maar een echte buitenrit is het ook niet. Al voelt dat in Ysselsteyn soms wel haha.

Als er iemand trouwens een keer leuk vindt om samen te rijden, stuur maar een PB. Wij staan in omgeving eindhoven, maar heb een trailer en gaan regelmatig richting de veluwe.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 12:15

Robijntjah schreef:
Ja en toch voelt dat voor mij minder koud dan dit.
Ik werd gisteren gewoon niet meer warm. Dan heb ik liever zon en minder graden.

Je was niet de enige. Zelfs na het douchen werd ik niet echt warm. :brr:

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:06

Brrrr nou hier ook net terug van een ritje in de regen, we begonnen redelijk goed. Maar helaas laatste km’s zeiknat geregend. Hopelijk rest vanaf de week idd beter weer :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:26

Cross wil ik ook wel weten, al zit dat er tot de zomer voorlopig niet in voor ons.

Ik zit regio Opwijk in België. Als iemand op termijn graag een keertje afspreekt om samen te rijden, ik heb een trailer en wil me wel wat verplaatsen indien nodig (maar ik ga geen uur enkele rit doen... Tenzij het echt de moeite waard is zoals vb Kempen of Limburg).
Regio Affligem etc ken ik ook best wel fijne routes. Maar op dit moment is dat nog niet aan de orde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:27

Ik wil wel eens met mensen afspreken in bijvoorbeeld de Meinweg, strabrechtse heide etc.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:29

SandraWierda schreef:
Brrrr nou hier ook net terug van een ritje in de regen, we begonnen redelijk goed. Maar helaas laatste km’s zeiknat geregend. Hopelijk rest vanaf de week idd beter weer :brr:

Dapper!