Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:12

Fett! Ik post wel eens oortjesfoto's op de fbpagina As Seen Through Horse's Ears, zo ook die van gister en nu zijn we Coverphoto Of The Day daarmee! Leuk zeg

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 09:56

Oh, wat leuk Jaan! Die FB pagina vind ik ook super leuk om op rond te struinen.

De wind viel hier wel mee gedurende het ritje door de wijk, maar zodra ik dat stukje open land in reed waaide het toch flink.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:13

Leuk Jaan! En een zeehond! Hoe gaaf is dat!!! :D

Toch een leuk filmpje RiannaB :) Harde wind daar inderdaad!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:06

Wat super leuk Jaan :j

Vandaag ruim 44 km weggetikt bij endurance wedstrijd die we erg goed deden (vond ikzelf :+ ). Dus zit weer in de top 10 8-)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:33

Zo goed bezig ik heb vandaag ook een heerlijk gezellig ritje gemaakt :-)

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 11:30

Ik keek net even naar mijn trainingsstatistieken en zag dat het aantal km's van de laatste week niet klopte. Bij mijn laatste ritje stond de optie "include in statistics" uit, maar ik heb daar niks aan veranderd. Misschien dat dit automatisch gebeurt na de vernieuwing van endomondo? Ik zou dus maar even checken of alles nog wel klopt, anders tellen alle ritjes dus ineens niet meer mee voor de challenge! Ik kan alleen nergens vinden dat ik wil dat hij het automatisch wél laat meetellen, dus ik ben benieuwd wat hij met het rondje van vanmiddag gaat doen.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:20

Ik heb nog steeds de oude endomondo gelukkig.

Vanmiddag weer een lekker ritje gemaakt.
Donder had er zin in en nog twee reeën gezien. Vond het trouwens wel mee vallen hoe druk het was in het bos.

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 15:30

Bij mij nieuwe versie endomondo maar de rit van gisteren staat er wel gewoon bij. Geweldige foto Moonforever :D
Gelukkig maar Laura22. Bij ons was het net al echt stervensdruk met fietsers, mountainbikers, wandelaars, whatever zeg maar. Naja ook wel logisch het is prachtig weer.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:49

De rit van vanmiddag is ook goed gegaan in de statistieken, dus het was vast een eenmalig foutje :)

Ik ben een klein uurtje na jou gaan rijden Laura, en wij zijn wel 7 paarden tegengekomen en ook nog een groepje paarden in de verte gezien! Sommige mountainbikers maakten ook gebruik van het ruiterpad wat dan weer niet heel handig was. Eentje verontschuldigde zich er wel netjes voor :j Het mountainbikepad lag dan ook maar een meter ernaast, dus behalve dat het ruiterpad blijkbaar lekkerder fietst, had hij ook gewoon geen reden om op het ruiterpad te rijden. Verder ook heerlijk gereden, lekker rustig aan gedaan en het was heeeerlijk weer!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 21:47

Chouchou schreef:
Nu dan maar zo'n overzichtje... Vind het tot nu toe geen verbetering!

[ [url=m/2ZGmHN.png]Afbeelding[/url] ]

Heerlijke rit van 34 km vandaag! Helemaal naar het meest oostelijke puntje van de Utrechtse Heuvelrug bij Rhenen. Helaas zijn de ruiterpaden daar niet helemaal lekker aangegeven (in ieder geval niet zoals ik gewend ben) dus ook nog een stuk verkeerd gereden en helemaal van het ruiterpad af. Op gevoel en met behulp van endomondo ongeveer een bepaalde richting weer op. Paard wilde bij een pad de andere kant op dan ik, leek voor mijn gevoel niet te kloppen maar zij had wel gelijk :P Hadden het ruiterpad gelukkig weer gevonden en toen konden we weer fijn door! Maar door het omrijden en de extra km's uiteindelijk toch maar wel een stukje van de geplande route afgesneden en weer de snelste weg naar huis ipv nog een lusje. Paard heeft het top gedaan!

Ik heb ook nog gefilmd met mijn helmcamera, daar zet ik binnenkort een filmpje van in elkaar. Voor nu alvast een voorproefje met een foto, uitzicht op Veenendaal:

[ [url=m/Xw1Nay.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daar rijd ik heel vaak, naar mijn idee zijn de paden heel duidelijk aangegeven?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 23:52

Ik vind het tot de oversteek van de Veenendaalsestraatweg goed aangegeven, daar rij ik zelf ook vaak, maar daarna vond ik het zelf tegenvallen. Ik wilde op de knooppuntnummers rijden, maar heb niet van elk nummer een paaltje zien staan. Maar ook de paaltjes die aangeven dat je op een ruiterpad rijdt, vind ik niet overal even duidelijk. Hoor het wel van meer mensen :j

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 07:31

Chouchou schreef:
Ik vind het tot de oversteek van de Veenendaalsestraatweg goed aangegeven, daar rij ik zelf ook vaak, maar daarna vond ik het zelf tegenvallen. Ik wilde op de knooppuntnummers rijden, maar heb niet van elk nummer een paaltje zien staan. Maar ook de paaltjes die aangeven dat je op een ruiterpad rijdt, vind ik niet overal even duidelijk. Hoor het wel van meer mensen :j

Ja, als je niet vaak aan de kant van Rhenen komt dan kan t soms best lastig zijn ;) zelfs ik weet na een paar keer nog steeds niet op een bepaald stuk of ik nou echt over ruiterpad ga of illegaal want er staat geen bordje maar er staan wel altijd heel veel hoeven in het zand.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 00:23

Zeg, moeten jullie hier niet allemaal leuke kaartjes en foto's posten van het mooie Pinksterweekend? :D Ik heb beide dagen gereden maar was te veel aan het genieten om foto's te maken :o En dacht ik dat ik gister al veel andere paarden was tegengekomen, vandaag eens geteld en het waren nu maar liefst 15 unieke exemplaren! Zeker 8 waren huurpaarden, was een goede dag dus voor de paardenverhuurstal!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:33

Ik heb gisteren en eergisteren gereden. :j Moet mijn kaartjes nog uit de GPS uploaden naar endomondo, doe ik deze week wel ergens of misschien vandaag. :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:40

[***] schreef:
Is enkel een reactie op insecten dan? Of doet ze het in de winter ook? Hier maakt contact of niet niks uit, behalve dat hij bij contact heel veel extra spanning opbouwt.. En dat willen we ook niet :+

De afgelopen twee keer dat ik heb gereden even opgelet. Ze begint wel echt door de insecten. Ene keer houdt ze op als insecten weg zijn, andere keer blijft ze doorgaan tot ik haar aandacht afgeleid heb.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:55

Ik ga.langzaam naar beneden ga van 10 naar 12. Ik rij nu meer in de bak dan buiten. En als buiten is vergeet ik het soms en soms met dagen zelfde rondje ook wel eens. Vam de week maar eens ee groter rondje doen

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:48

Ik heb t weekend helemaal niet gereden, slecht he.. |o

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:42

Ik heb gisteren een flink stuk gereden! Samen met 3 mede-enduranceruiters zijn we van Soest naar Huizen gereden en hebben daarmee nét geen 55 km gereden (54,8 km met 9,2 km/h - de route hebben we gevonden door een gps te gebruiken):

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:50

Zo, dat is een ritje geweest!

Hier ligt ook alles even stil, heb het weekend moeten werken en [***] heeft momenteel enorm last van/met zichzelf :(:) Ben er ondertussen 99% zeker van dat hij een grasallergie heeft (en in het voorjaar dan dus versterkt door de graspollen = hoofdschudden). Dus even proberen dat op te lossen (wil hem anti-allergietabletten gaan geven maar moet nog even bespreken met de DA) en hopelijk kunnen we dan weer verder. Gisteren nog een trap gehad op mijn scheenbeen dus denk dat het deze week beetje rustig gaat worden qua rijden :')

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:56

Zo, dat is een flinke rit, Hilli!

Ik heb afgelopen weekend gewerkt (horeca), dus geen mooie rit gemaakt helaas. Misschien dat ik morgen een rondje bos ga met een oud-klasgenoot.

Ik heb trouwens nog niks van ts gehoord over het toevoegen in de Challenge.. Maargoed, zoveel rij ik ook nog niet dus zo'n drama is het nou ook weer niet.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 13:13

Mooie rit zo Hilli! Lekker lang eind!

Ik heb gisteren weer een rit alleen gemaakt met mijn puppy. Een serieuze plek in de challenge gaan we niet krijgen haha, maar ben er trots op hoe hij het doet!

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:34

Lekker ochtendritje gedaan! Ook nog een kleine ree gezien die heel lief naar ons stond te kijken op het pad, maar toch wat verlegen werd toen ik een foto wilde maken en dus maar snel de bosjes in dook.

En zo'n mooi lang pad als dit vraagt om een foto :)

Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:45

Ik heb zondag en gisteren gereden maar Endomondo laat me geen routes toevoegen 8)7

Zondag zo'n 15 kilometer gereden en gisteren bijna 20 :)

Edit: via m'n telefoon alles wel toe kunnen voegen, sta nu in de top 30 *\o/*

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:15

Wij zijn vandaag ff Ritje mac geweest met de paarden ! :)

Jullie ritten zijn zo moooi zeg jarloess

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:14

Het viel me net op: endomondo is weer normaal!!! Jeeeej :D