Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Nu dan maar zo'n overzichtje... Vind het tot nu toe geen verbetering!
[ [url=m/2ZGmHN.png]Afbeelding[/url] ]
Heerlijke rit van 34 km vandaag! Helemaal naar het meest oostelijke puntje van de Utrechtse Heuvelrug bij Rhenen. Helaas zijn de ruiterpaden daar niet helemaal lekker aangegeven (in ieder geval niet zoals ik gewend ben) dus ook nog een stuk verkeerd gereden en helemaal van het ruiterpad af. Op gevoel en met behulp van endomondo ongeveer een bepaalde richting weer op. Paard wilde bij een pad de andere kant op dan ik, leek voor mijn gevoel niet te kloppen maar zij had wel gelijkHadden het ruiterpad gelukkig weer gevonden en toen konden we weer fijn door! Maar door het omrijden en de extra km's uiteindelijk toch maar wel een stukje van de geplande route afgesneden en weer de snelste weg naar huis ipv nog een lusje. Paard heeft het top gedaan!
Ik heb ook nog gefilmd met mijn helmcamera, daar zet ik binnenkort een filmpje van in elkaar. Voor nu alvast een voorproefje met een foto, uitzicht op Veenendaal:
[ [url=m/Xw1Nay.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chouchou schreef:Ik vind het tot de oversteek van de Veenendaalsestraatweg goed aangegeven, daar rij ik zelf ook vaak, maar daarna vond ik het zelf tegenvallen. Ik wilde op de knooppuntnummers rijden, maar heb niet van elk nummer een paaltje zien staan. Maar ook de paaltjes die aangeven dat je op een ruiterpad rijdt, vind ik niet overal even duidelijk. Hoor het wel van meer mensen
[***] schreef:Is enkel een reactie op insecten dan? Of doet ze het in de winter ook? Hier maakt contact of niet niks uit, behalve dat hij bij contact heel veel extra spanning opbouwt.. En dat willen we ook niet