[***] schreef:Sterkte moonforever .. hopelijk kan je de komende dagen toch je zinnen wat verzetten
@ linoleum : Juul kan er ook wat van voor zover ik kan zienEnig idee van de oorzaak? En je rijdt gewoon? Met netje als ik goed zie? Doe je verder nog wat?
Neusnetje en oornetje. Als erger wordt met de dazen ook vliegenuitrijdeken. Maar we hebben ook idee dat het inmiddels meer gewoonte/tic is dan alleen last van vliegjes. In de bak loopt ze netjes nageeflijk, als je het buiten vraagt gaat ze dit doen, als je haar langere teugel geeft is het grotendeels over. Ze wordt nu ook dressuurmatig gereden door de eigenaresse, dit en samen met consequent zijn (schudden is teugel op maat houden, rustig is langere teugel) maken het hopelijk weer beter.

Enig idee van de oorzaak? En je rijdt gewoon? Met netje als ik goed zie? Doe je verder nog wat?

) 
Hadden het ruiterpad gelukkig weer gevonden en toen konden we weer fijn door! Maar door het omrijden en de extra km's uiteindelijk toch maar wel een stukje van de geplande route afgesneden en weer de snelste weg naar huis ipv nog een lusje. Paard heeft het top gedaan!
dus stel mijn oordeel nog maar even een weekje uit haha
Als je op je workout klikt staat nu helemaal bovenaan "calendar", als je daar op klikt, klapt de kalenderweergave uit. Maar wel weer anders allemaal. Op zich best handig dat je daar nu groot de tijd van je workout ziet staan, dat vind ik dan wel weer een leuk overzicht geven. De snelheid zie ik nog wel staan, naast het kaartje?