[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:05

Alex, gaat dat gebeuren nog door in januari? Die training? :+

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:47

Ahh. Helemaal vergeten Alison..komt ff door de situatie op het moment.. keep you posted..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:52

Dat geeft niet hooor Alex :) Ik dacht al zoiets ;)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:47

Alex we hebben meer opzoeking gedaan en gaat waarschijnlijk in Zutendaal verblijven en dan rondrijden in het nationaal park.

Ik ga je pb zo dadelijk lezen.

Smeerkees viezerik Jack had mijn gedachten gelezen en hem in 1 nacht viezer gemaakt dan in 3 weken gisteren... daar ging mijn plan. Nu mijn voorzorgen genomen gisteren zodat ik vandaag kan een rit gaan doen heb er zin in :') .

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:16

Ik wil wel veel fotos he! ^^

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:48

Hetlevenwint, Dat is ook super.. Vanuit Zutendaal kan je naar Genk en Lanaken rijden. Het Nationaal park is - volgens mijn bescheiden mening - het mooiste park van Limburg.

Zoals ik al in mijn PB/e-mail liet weten ben ik bereid jullie te gidsen door het park..

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:40

Leuke foto Flew

Allemaal leuke rondjes gemaakt zie ik.

Normaal rijd ik zaterdag en zondag. Nu zaterdag 15 km, Maar zondag paardlief uitbesteed aan bijrijder, wegens verwachte brakheid van een feestje. En dat klopt ook.

Maar vandaag is mijn laatste werkdag (contract loopt 31-12 af). Dus morgen ga ik een mooie rit maken naar park de Hoge veluwe, wordt ook heerlijk weer dacht ik :) En natuurlijk flink aan de bak met solliciteren (was ik al mee bezig). Maar even wat ontspanning is ook fijn.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:51

Alex dat is een zeer mooi aanbod ik zend even pb'tje terug.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:22

AlexVB schreef:
hetlevenwint schreef:
Zijn er hier schatjes die ervaring hebben met het Belgisch ruiterroute netwerk Limburg ? Vriendin van mij wil voor haar verjaardag een 4 daagse gaan doen daar met mij mee. We zijn uit eindelijk met 4.

We waren al uitgekomen om eventueel in Peer te verblijven, toevallig iemand ervaring daar is het de moeite of is er een omgeving die beter is voor te gaan rijden ?

Ondertussen heb ik je een bericht terug gestuurd. Er is genoeg te doen in het Limburgse.

ff reclame maken.. Natuurlijk is het bij ons (Hoge Kempen) het MOOIST!! ;)

Nee, het mooiste gebied is altijd dat gebied waar je niet woont :)*

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:31

ikke@ Hangt er van af hoe lang je er al woont als je er echt al jaren woont dan kan het zijn dat je gaat verlangen naar de velden (bijvoorbeeld op een plek met bossen). Maar als je er niet zo lang woont kan je nog enorm genieten van je eigen omgeving. Zelfs hier en woon hier al meer dan 10 jaar weet ik nog plekjes te vinden die nergens anders zijn voor mijn gevoel.

Maar ik verlang dan terug enorm naar in het bos kunnen rijden en onverharde wegen om te rijden. :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:45

hetlevenwint schreef:
ikke@ Hangt er van af hoe lang je er al woont als je er echt al jaren woont dan kan het zijn dat je gaat verlangen naar de velden (bijvoorbeeld op een plek met bossen). Maar als je er niet zo lang woont kan je nog enorm genieten van je eigen omgeving. Zelfs hier en woon hier al meer dan 10 jaar weet ik nog plekjes te vinden die nergens anders zijn voor mijn gevoel.

Maar ik verlang dan terug enorm naar in het bos kunnen rijden en onverharde wegen om te rijden. :)

Ik heb de paarden aan verschillende mooie gebieden gehad en sta ook nu aan een heel mooi rijgebied, maar als ik dan eens ergens anders ben met de paarden (en dat komt met enige regelmaat voor) dan vind ik die gebieden toch vaak ook erg de moeite waard :j

Ondanks de grote drukte, gisteren nog even ongeneerd gas kunnen geven op een leeg pad. Paard was er erg happy mee.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:48

ikke schreef:

Net als met feestjes! De feestjes waar je niet bij was zijn ook altijd de leukste feestjes! :))

Ik ga vanavond in elk geval een poging wagen om een ritje te maken, in de bak dan. Misschien donderdag en van het weekend nog naar buiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:35

Haha ik klaag toch niet met de duinen hier om de hoek!
Heb er weer 25 km opzitten :)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 16:04

ikke schreef:

Ik woon zelf wat verder van het nationaal park af en ondanks dat ik daar al jaren rijd is het dagelijks genieten om daar te rijden.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:52

Ik heb vanmorgen gereden, in de vroegte ! Heerlijk zo samen op pad !
Morgen weer hoop ik !

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:48

Flew stoere foto.

Hier even kort in de bak gereden en bollie had het erg warm met zijn dikke teddyvacht. Maar hij heeft weer aardig de kreukels uit mijn rug gehaald nu de rest nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:02

Allemaal lekker gereden....Flew, leuke foto!!
met zn race streep,hihih.

De mooiste plekken....hmm, ik weet niet.
Ben wel gezegend met Loenermark en Veluwezoom vind ikzelf.
Hoge Veluwe is ook wel aan te rijden.
Maar zou dolgraag nog eens naar het strand gaan, of idd mooie stukken Limburg, of Drenthe, of of...

Vandaag poown vuurdoop van schaapskudde gegeven.
Uiteindelijk vond hij het fantastisch, stapte achter de kudde aan terug naar de schaapskooi, stoer ding.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:29

AlexVB schreef:
ikke schreef:

Ik woon zelf wat verder van het nationaal park af en ondanks dat ik daar al jaren rijd is het dagelijks genieten om daar te rijden.

Oh maar je hoort mij ook niet klagen over m'n dagelijks rijgebied, in tegendeel! Paardrijtechnisch lijkt het af en toe alsof ik een prive-bos heb, zo zelden kom ik collega-ruiters tegen, terwijl er toch wel enkele stallen rondom dat bosje liggen.

@DC: het belangrijkste als je eens ergens wil rijden: ga er gewoon heen!

Ik was eens op een gezellige trektocht met mijn instructrice en mijn Oogappeltje (haar paard) toen we een ruiter tegenkwamen die zei: oh, dat zou ik nou ook nog weleens willen doen. Wij, in koor: ga dan gewoon, kom met ons mee... Vervolgens kwamen er allerlei excuses waarom dat niet zou kunnen.

Het gaat er niet om waarom het niet kan, wat houdt je werkelijk tegen om te gaan?

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 02:30

@ikke hier heb ik ook vaak het gevoel dat ik alleen rij. Zelden dat ik iemand tegen kom.
Leuke foto flew.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 08:27

Inderdaad ikke gewoon lekker gaan en genieten! :)

Ik heb gisteren ook nog 10 km gemaakt. :))
Ben daarnaast aan het kijken voor een GoPro camera, maar man die dingen zijn tweedehands nog best duur. :o Heb geboden... Wie weet krijg ik reactie en anders blijf ik martkplaats maar in de gaten houden. :o

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:26

Stille meelezer reageert even op Somebitch: Bij de Groupon zijn nu de HD Action cameras voor maar 99.95 (anders 299.95) is dat niet wat?? Ik zit er ook serieus over na te denken, maar ja... hoe vaak ga ik het gebruiken....

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:27

Maar zijn die ook voor op een cap?
klinkt goed!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:39

Gisteren gereden, was al van Augustus geleden maar knolie bollie was super braaf, heb echt genoten.

Vandaag engels leren en dan morgen al een wat groter rondje gaan doen om alles terug mooi op te bouwen. :D.

Ik heb veel plekken die ik nog wil doen zoals naar zee maar vaak vind ik geen vervoer. Voor 4 daagse in mei is dat zo goed als in orde.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 17:22

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 09:47

dc, schaapskudde, cool!

Celine, mooie foto's!

Ik ga me in mijn skipak hijsen (thanks to Myrthe) en een ronde in de mist doen... Eerst even kijken of ik nog ergens lampjes ofzo kan vinden...