Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlexVB schreef:hetlevenwint schreef:Zijn er hier schatjes die ervaring hebben met het Belgisch ruiterroute netwerk Limburg ? Vriendin van mij wil voor haar verjaardag een 4 daagse gaan doen daar met mij mee. We zijn uit eindelijk met 4.
We waren al uitgekomen om eventueel in Peer te verblijven, toevallig iemand ervaring daar is het de moeite of is er een omgeving die beter is voor te gaan rijden ?
Ondertussen heb ik je een bericht terug gestuurd. Er is genoeg te doen in het Limburgse.
ff reclame maken.. Natuurlijk is het bij ons (Hoge Kempen) het MOOIST!!
hetlevenwint schreef:ikke@ Hangt er van af hoe lang je er al woont als je er echt al jaren woont dan kan het zijn dat je gaat verlangen naar de velden (bijvoorbeeld op een plek met bossen). Maar als je er niet zo lang woont kan je nog enorm genieten van je eigen omgeving. Zelfs hier en woon hier al meer dan 10 jaar weet ik nog plekjes te vinden die nergens anders zijn voor mijn gevoel.
Maar ik verlang dan terug enorm naar in het bos kunnen rijden en onverharde wegen om te rijden.
ikke schreef:Nee, het mooiste gebied is altijd dat gebied waar je niet woont
AlexVB schreef:ikke schreef:Nee, het mooiste gebied is altijd dat gebied waar je niet woont
Ik woon zelf wat verder van het nationaal park af en ondanks dat ik daar al jaren rijd is het dagelijks genieten om daar te rijden.