Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:22

Wat super, Jaan!! Toch maar weer mooi volgehouden dus die 3 dagen! Knap paard!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:36

Super! Na al die ellende is dit toch weer een fijne opsteker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:42

Wat fijn dat het zo goed verlopen is! Toppertjes *\o/*

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 11:38

Wauw wat goed zeg!

Hier helaas alweer twee weken niet kunnen buitenrijden..
Ponylief heeft een wond in zijn kootholte(dacht eerst aan mok maar begin nu te vermoeden dat hij heeft vastgehangen achter de rand van de waterbak..) die maar niet weg wil gaan dus helaas kan ik zijn schoenen niet aandoen :(
Zijn hoeven beginnen ook weer dramatische vormen aan te nemen waar ik enorm van baal. Het ging zó goed, zijn hoeven hadden al meer dan een half jaar een nette vorm, sleten netjes af etc en nu sinds een paar weken brokkelt de hele wand weer enorm af..
Moet de hoefsmid misschien eens vragen of hij me wil uitleggen hoe ik moet vijlen want zo word het alleen maar erger helaas.

Dus ik zak van mijn mooie plekje 49 waar ik zo trots op was weer ver naar beneden..

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:55

Heerlijk zo'n paardenweekend Jaan, mooie tochten! En ik zie mcdrives haha, grappig. Er heeft er nog nooit één op mijn route gezeten, maar weet ook niet of mijn paard dat zo leuk zou vinden...

Het is heerlijk buitenrij weer en gelukkig nog geen vliegen/dazen, dus ik geniet van heerlijke ritjes. Vandaag ging mijn moeder mee op de fiets:

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:13

Mijn eerste 3 km ook weer gereden. Volgende keer kan het wel wat verder, mevrouw had flink energie teveel. Helemaal heerlijk om weer bezig te zijn :D

Ook mijn nieuwe GoPro geprobeerd. Nu met harnas. Volgende keer maar op cap. Volgens mij was dit niet zo'n succes. Zal morgen eens het filmpje op m'n laptop bekijken.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 18:23

Lekker, AniqueN!

Harnas valt tegen hè, linoleum? Had ik ook last van. Uiteindelijk kies ik ook liever voor goed beeld waar ik wat meer moeite voor moet doen (weet nooit zeker of hij aan staat als ik het schermpje niet zie op mijn cap) in plaats van slecht beeld van het harnas maar wel hoog gebruiksgemak. Alleen staat het me door de moeite die je moet doen wat tegen om hem vaak mee te nemen. Ik heb voor donderdag bijvoorbeeld een lange rit op de planning en zou dan graag filmen, maar de hele rit lukt niet ivm batterij en geheugen. Steeds kleine stukjes kan wel, maar dan ben ik naar mijn idee te veel bezig met zorgen dat de camera het wel doet, dan genieten van de rit. Twijfel twijfel...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:05

Daarom nu ook erg blij met mijn gopro die ik vanaf telefoon kan besturen. Makkelijker te zien of beeld goed is en even aan en uit te zetten. Op moment alleen nog maar korte ritjes, maar extra accu er wel alvast bij gedaan.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 07:56

Wat foto's van ons poowniekamp:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 08:13

Wauw, heel mooie zeg! Bosrijke omgeving?

Waar is het als ik vragen mag?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 08:20

We waren in Ulicoten, bij Chaam, op de ClairvauxHoeve. We zijn in de bossen bij Chaam en richting Baarle-Nassau en zo België in geweest. Van bos tot soort heide met leuke vennetjes, door kleine gehuchtjes, verhard en onverhard. van alles wat!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:00

Wauw, ziet er super gaaf uit, Jaan! Leuk om zulke foto's te kunnen delen.

Ik heb zojuist TS een pb gestuurd om ook mee te doen met de Challenge. Sinds een maand staat mijn paard op een plek met heerlijke uitrijmogelijkheden. Vorige week hebben we onze allereerste bosrit gemaakt :D
Lijkt me erg leuk om mee te doen en in dit topic ook mee te genieten van ritten van anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 11:03

Wat heerlijke plaatjes <3

En welkom RiannaB! Alvast veel plezier!

Gisteren heeft stalgenootje ritje op [***] gedaan :') Zij wilde dat zadel eens voelen dus ik zei "spring er maar op" en tja, toen was ik ineens te voet en ging zij met mijn pony naar buiten .. Kreeg hem nog bijna niet terug _O- [***] verovert harten :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 12:16

Welkom Rianna!

Wij gaan zo weer, hele weekend weggeweest en deze week moet ik ook weer gewoon naar school dus kan niet meer zoveel rijden als de afgelopen weken, dus dan moet ik er ook maar gebruik van maken als het wel kan :Y)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:23

Haha ik lig hier een beetje stil aan het rijden,
geven ook een beetje erg Slecht weer op ook,

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:26

Wat een heerlijke foto's Jaan! :D :D
Ik word er blij van!

Hier gaar het rijden lekker. Vandaag weer 20km gereden, jammer dat het ging regenen tijdens de rit, maar het was gelukkig nog te doen +:)+

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:49

Wij hebben vandaag ook maar 6 kilometer gereden :) hadden allebei niet zo'n zin in een groot rondje maar de paardjes zijn er toch weer even uit geweest :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:49

Wat een heerlijke foto's Jaan! Echt een ponykamp :D

Hier vanochtend vroeg ook nog een kort rondje gedaan, wel stevige wind maar het was droog en paard liep zo fijn! Ik heb woensdag in de namiddag een tentamen dus morgen en woensdag geen ritje op de planning, maar dan donderdag weer een lekker lange rit naar het meest oostelijke puntje van de Utrechtse Heuvelrug :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:40

Filmpje van ons eerste buitenritje sinds Watje geboren is. Met mijn nieuwe GoPro. Toch jammer dat na het bewerken en uploaden de kwaliteit zo achteruit gaat. Zet op HD voor beste kwaliteit :D

En Juul lijkt wel wat op Cobe volgens mij met haar hoofd te schudden.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:54

Huh.. en ineens volg ik dit topic niet meer?? Stond ineens niet meer in mijn lijst eigen berichten vandaag..
Wegens de wind maar een rondje gewandeld met het paard.. weer eens wat anders. Dat mag je ook mee rekenen toch? Mijn telefoon was leeg, dus moet het nog even invoegen anders..
Ben een uurtje op pad geweest inclusief hagel, paard had het niet zo heel erg naar haar zin geloof ik.. :Y)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 15:05

Mooie foto's Jaan, leuke dagen gehad zo te zien!
Ik ben ook lekker aan het rijden, maar meestal niet bijzonder genoeg om op bokt te zetten vind ik :P
We zijn bezig een paard waar 10 jaar geleden maximaal 5 keer op is gezeten en sindsdien alleen maar in een kudde heeft gestaan opnieuw te beleren. Ik heb de eer gehad om er voor het eerst weer op te kruipen :) paard was hartstikke braaf en vol vevertrouwen. Ze is wel heel anders dan onze 'mensgewende' paarden, grappig om dat verschil te merken!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 00:32

Werdt me niet echt gegund vandaag ofzo,
Vanochtend te horen gekregen dat me Oma is overleden,
Wilde ik in de middag en rondje rijden, dus ik wil weg gaan gaat omweren enzo, wachten tot de bui over was en was thuis helder blauw en op de wei regende het is geen eens 10 min, en ja hoor zie opklaren zadel me paard op, en ben net onderweg en begint te hagelen, snel terug gekeerd haha fijn zo rit not hoop morgen me hoofd ff leeg te kunen maken,

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:38

Sterkte moonforever .. hopelijk kan je de komende dagen toch je zinnen wat verzetten ;)

@ linoleum : Juul kan er ook wat van voor zover ik kan zien :j Enig idee van de oorzaak? En je rijdt gewoon? Met netje als ik goed zie? Doe je verder nog wat?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:39

Gecondoleerd moonforever.

Ik hoopte vandaag fit genoeg te zijn voor een rondje, maar helaas. Was ook pas 9u uit bed en voordat t hele ritueel van voeren, huishouden etc dan gedaan is is de ochtend alweer voorbij. Jammer hoor. Hopelijk morgen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:24

Dankjewel..

Gelukkig voor de test zat dingen gepland en vandaag lekker droog is zodat ik toch ff allebei me paardjes ken rijden