Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:09

JoycexEnya schreef:
AniqueN schreef:
[ [url=m/z0lUS6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een heerlijke buitenritten komen er voorbij! Ik plaats niet zo vaak, maar doe wel mee aan de challenge. Top 10 gaat het zeker niet worden, maar wel leuk om steeds een plekje te stijgen na een rit :D .

Ik rijd in het fantastische bos en de hei van vierhouten en omgeving, echt luxe, we kunnen hier eindeloos dwalen. Ik ga proberen een foto bij te voegen van onze laatste rit.

Ik heb in vierhouten op de camping gestaan en daar ook me paard gekocht dua daar ook lekker door de bossen gestruind is immer al paar jaar geleden helaas. 2007/2008 camping Samoza

Ik was ook niet echt bezig met de top 10 ik rijd gewoon dagelijks bijna buiten met 2 paarden op een dag soms, vaak zet ik hem alleen aan met Enya

Wat leuk, die camping is vlakbij waar mijn paard staat. Als je nog eens zin hebt in een trip down memory lane... ik ben in voor buitenrij maatjes :D

Wat rijden sommige van jullie een afstanden zeg! Ik weet na 2 uur rijden niet meer zoogde hoe ik moet zitten ;)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:15

[quote="[***]"]Wat een drukte hier .. Blijft iedereen buiten hangen ofzo met dat mooie weer? :+[quote]

Hier zit er 1 in de nacht.. |( Dus geen ritjes voor mij.. wil het risico niet lopen dat ik er "spontaan" naast zit. ;)
Maar ik geniet ondertussen wel mee van de ritjes van jullie.. maakt me lekker jaloers.. -O- :Y)

NienkeV1994

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:23

Wij hebben vandaag een staprondje gemaakt van zo'n 10km :) af en toe een klein drafje. Morgen gaan we naar de Drunense duinen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:25

Klinkt goed :D Alvast veel plezier morgen! :Y)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:30

[***] schreef:

Bedankt! Zal wel goed komen :D

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:43

Oh heerlijk!! Ikke wil ook..
Heel veel plezier morgen! Maar dat moet idd goed komen. :D

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:48

NienkeV1994 schreef:
[***] schreef:

Bedankt! Zal wel goed komen :D

En niet te vergeten de Mac drive *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 23:50

:oo Met paard? :Y)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 00:59

Nee zonder. Bind die altijd aan een paal met bit want dat is super veilig op een parkeerplaats naast een N weg O:).
Jazeker *\o/* heerlijk een mc flurry na een lang bosritje! Heb de Mac nooit horen klagen en paarden vinden t ook prima

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:12

Dat wil ik ook nog eens doen, door de MacDrive! Dichtstbijzijnde is alleen iets van 40km verderop geloof ik...

Ik ben gepakt, zo met Tych op naar Chaam, paar daagjes weg met vijf penny's :D Hopelijk zit het weer mee (droog en niet te warm zou fantastisch zijn) en zit Tychje lekker in z'n velletje.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:20

Ik ben ook eens door de drive gegaan.
We stonden de dag erna in de krant :p

Vandaag een menritje, dit keer niet vergeten aan te zetten. Zometeen komt eersr de hoefsmid :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:23

Wij komen er langs als we naar de Drunense Duinen rijden, haha. Veel plezier Jaan!

Haha, kan me niet voorstellen dat ze dat bij onze Mac news worthy vinden :') jij ook veel plezier!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:53

Dank je wel! Is het derde jaar dat we gaan, eerste twee jaar naar de LDD geweest, nu dus wat anders. Benieuwd!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:53

Heel veel plezier Jaan! Geniet ervan! Maar dat moet goed komen lijkt me.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 11:52

Bij 'onze' McDrive staat een bord verboden voor paarden :')
Heerlijk zeg LDD en andere lange ritten :j

Hier ons bekende rondje vandaag, heerlijk vroeg opgestaan en het was nog redelijk rustig. In ons uitrijgebied is het altijd giga druk met vrije dagen dus vandaar de vroeger actie.

Nu wel beetje gaar :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:19

BonteLisa schreef:
Nee zonder. Bind die altijd aan een paal met bit want dat is super veilig op een parkeerplaats naast een N weg O:).
Jazeker *\o/* heerlijk een mc flurry na een lang bosritje! Heb de Mac nooit horen klagen en paarden vinden t ook prima

:P Kon ook zijn dat je na het rijden als de paardjes terug thuis waren zelf even langsging natuurlijk :+

Maar veel plezier vandaag & ook aan iedereen die gaat rijden! :Y)

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:36

Hier ook weer een heerlijk rondje gemaakt vandaag. We staan inmiddels op plek 4! Wow! Haha.

Afbeelding

Mcdrive heb ik ook al eens gedaan. Super leuke reacties van het personeel en mevrouw de leidinggevende! Gebeurt daar blijkbaar niet zo vaak haha.

Afbeelding

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 14:58

Hier net ook weer een rondje gemaakt, 27 km in iets van 2 uurtjes.
was heerlijk nu op de hei!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:18

Ik ben ook helemaal gaar haha, bijna 5 uur gereden! Wel 'maar' 27 kilometer maar heel veel gestapt. We hebben dus niet zo'n groot stukje in de duinen gedaan, omdat het al zo'n 8 a 10 kilometer rijden is naar de duinen toe.
Afbeelding

En dus langs de McDrive gegaan :)) Bij ons deden ze niet moeilijk, sensor herkende de paarden alleen niet, dus toen kregen we van een medewerkster die buiten zat de tip om gewoon even naar het eerste raam te rijden. Medewerkster die daar aan kwam lopen schrok zich eerst dood maar vond het daarna wel heel leuk, haha
Afbeelding

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:49

Wat is zoe toch knap <3

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 09:24

Ik was gister met een vriendin in de Loonse en Drunense duinen. Haar paard staat daar vlakbij en mijn paard was met de trailer.
Echt Wow, wat een prachtig gebied om te rijden!!
Endomondo is jammer genoeg ergens gepauzeerd waardoor ik niet de hele rit er op heb staan maar we weten wel hoeveel km we ongeveer hebben gereden dus dan pas ik dat aan. Volgende keer beter.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:43

Eindelijk! Na een week weer ff en klein rondje kunnen doen! Paard heeft heel de week alleen maar lekker in de wei gestaan. Dat was te merken! Hahaha.. maffe knol met 2 voorbenen in de lucht toen de eerste tegenligger kwam. Niet hoog maar toch, ze dacht dat het een goed excuus was om om te draaien (waar ik het niet mee eens was :Y) ) Ze wilde wel erg graag terug naar de wei.. Verder heerlijk ritje, heerlijk alert en t koppie er op.. galop ging ook van harte. :D

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:50

Leuk topic.

Af en toe zetten wij ook endomundo aan.

Afbeelding

Afgelopen week hadden wij een tweespan tuigers voor de wagen staan.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:24

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:07

Gister teruggekomen van drie dagen poowniekamp met vijf meiden en een haf, mijn trekpaard, een Engels volbloed, een fries en een welsh A voor de kar.
Fijne ritten gemaakt!
Dag 1:

Afbeelding

Dag 2: (laatste stuk endomondo niet aangehad, want had nog maar 20% en moest op Google Maps terug rijden, dus m'n batterij nodig, dus de km + tijd van een van de anderen erin opgeteld later)

Afbeelding

Dag 3: rustige ritje, kort ook. Drie anderen gingen nog een rit van 27km maken, maar na die 34 van dag 2 vond ik dat veels te veel voor mijn paard, dus samen met de haf lekker rondje bos in de buurt van de ClairvauxHoeve gemaakt.

Afbeelding
Echt zo ontzettend trots op m'n knol, die het allemaal zo deed, niet liep te mokken, geen moment chagi is geweest en ook echt genoten heeft! Topknol! Echt. :+: <3 :#