Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar wonen goeie vrieden van me en ik niet in bezit ben van een trailer en auto die mag trekken huur ik er wel is 1 maar maak alleen foto van de rit als het een rustig paardje is dus vanaar
en is idd 100 Km rijden daar heen maar heb voor over en in de avond me eigen beestjes nog beweging nodig

Jaan81 schreef:Wat een leuke foto Nienke, lijkt net of jullie heul diep int water zijn. Welke is die van jou?
Maar het ging al een stuk beter dan de vorige keer, dus we gaan het gewoon vaker even proberen (jaar geleden wilde ze ook niet door plassen oid en dat doet ze nu ook gewoon goed).
Was alleen niemand (ben de staleigenaar wel 2x onderweg tegengekomen
) dus heb ik nog niet gezien waar we terecht gaan komen, haha. Volgende keer beter

(en pony ook natuurlijk)
Ziet er niet fijn uit nee. Wel goed dat je er nu al achter komt ipv als je op trektocht bent! Ik heb er verder geen ervaring mee dus kan je geen middeltjes of producten aanbevelen... Zo'n masker leek me al wel ideaal, maar helpt dus ook niet genoeg