Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flowq

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:16

+2 paarden hebben én hele dagen de tijd hebben om te rijden, dat hebben de meesten hier niet ;)

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:19

Net ook even een rondje gedaan. Voor het eerst naar Drentse Friese wold, wat kun je daar heerlijk rijden zeg :wow:
Dus weer 19 km er bij, ik sta nu op de 56ste plaats *\%/*

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:21

moonforever schreef:

Die 2 plekken waar je gereden hebt liggen wel ongeveer z'n 100km bij elkaar uit de buurt :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:49

Flowq schreef:
+2 paarden hebben én hele dagen de tijd hebben om te rijden, dat hebben de meesten hier niet ;)

Dat vooral ja, haha, ik heb maar 1 pony om mee te rijden die ook nog af en toe haar rust nodig heeft, en daarnaast ook nog school en werk

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:07

Flowq schreef:
moonforever schreef:

Die 2 plekken waar je gereden hebt liggen wel ongeveer z'n 100km bij elkaar uit de buurt :')

Lijkt me sterk dat haar paarden 100 km uit elkaar staan :') maar toch knap xd

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:11

Tadaa heel knap xd

Afbeelding

Vind t wel errug sterk.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:26

Voor zover ik weet is dat langere rondje op iemand anders' paard.

Mijn kilometers gaan ook altijd hard, maar ik heb niet het idee dat ik nou absurd veel rij. Ik rij ongeveer om de dag, dus minstens 3 dagen per week heeft paard helemaal vrij. Zal wel schelen dat we nooit in de bak rijden en alle kilometers dus buiten maken. Maar had wel verwacht - zeker in het enduranceseizoen - wat meer ingehaald te worden! Misschien komt dat in de loop van het seizoen nog :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:02

2000 km da's veul :j
Endurance rijders rijden dan wel veel km's op een dag, als je in wat hogere klasse zit maar je geeft je paard daarna ook best veel rust. Dan kan het dat iemand die recreatief rijdt veel meer km's wegtikt. De km's in endurance zijn vaak sneller dan recreatief, dat maakt het dan wel weer zwaarder.
Wij hebben afgelopen week bijv maar erg weinig gedaan, 12 km of zoiets. Komende week zal wel iets meer worden maar de week erop wedstrijd met 44 km, ja dat tikt lekker aan dan op het gemiddelde. Alleen rij je dan in die week ervoor / erna niet zoveel.
Anders zou ik het ook niet volhouden hoor (denk pony wel maar ik niet hahaha).
Wij staan steeds ergens tussen 11e - 7e plek.
Maar ik ben niet 'echt' een endurancer rijd voornamelijk klasse 1, soms een 2 da's nog niet zo ver.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:20

Zo nog rondje doen.
Hen vanmiddag gemend maar vergeten endomondo aan te zetten kan je dat nog erin zetten of niet?

Wow 2000 kn ik zit op 1053km dacht ik

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:51

Had gisteren Inderdaad een Belg gehuurd in Dodewaard, :) daar wonen goeie vrieden van me en ik niet in bezit ben van een trailer en auto die mag trekken huur ik er wel is 1 maar maak alleen foto van de rit als het een rustig paardje is dus vanaar ;) en is idd 100 Km rijden daar heen maar heb voor over en in de avond me eigen beestjes nog beweging nodig ;)

Vandaag weer heerlijk naar het strandje geweest was weer genieten,

Afbeelding

Afbeelding

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:06

Vandaag weer een rondje gestuurd ging wel lekker hij had er zin in alleen wat minder gedraafd als normaal vanwege zijn been nog.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pfff 2000 km dat is best veel, mag al blij zijn als ik de 1000 haal in een jaar.
Al zag ik dat ik in de challenge op plaats 30 sta, verbaasde me een beetje :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:21

Ik heb nu in totaal zo'n 830 km waarvan 580 voor de challenge van dit jaar, niet zo vreemd dus dat ik vorig jaar niet zo hoog stond met maar 250km op het einde.

Wij hebben vandaag ook weer een rondje gedaan. Tempo gelijk gehouden (iets lager zelfs) en de afstand verlengd. Volgens mijn Runkeeper bijna 28 km en volgens Cis haar Endomondo 26, terwijl we hem tegelijk aan hebben gezet, niet helemaal logisch dus. Ook nog even wat water meegenomen.

Afbeelding
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:19

Jammer dat ie nog niet super liep Laura.

moonforever, gaat ie er nog vandoor?

Wat een leuke foto Nienke, lijkt net of jullie heul diep int water zijn. Welke is die van jou?

Ik zat vanochtend rond 7.45u te paard. Lekker rondje strand gedaan, tot z´n buuk int water geweest, was heerlijk! Lekker he-le-maal alleen, super!
Afbeelding
Nu heeft ie 2 dagen vrij en donderdag t/m zaterdag gaan we naar Chaam, op ´poowniekamp´ met z´n vijven.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:04

Jaan81 schreef:
Wat een leuke foto Nienke, lijkt net of jullie heul diep int water zijn. Welke is die van jou?

Haha dat viel erg mee, de mijne zette er een paar pasjes in (tot haar knieën ongeveer) en toen wilde ze ook geen kant meer op, alleen terug naar de kant :') Maar het ging al een stuk beter dan de vorige keer, dus we gaan het gewoon vaker even proberen (jaar geleden wilde ze ook niet door plassen oid en dat doet ze nu ook gewoon goed).

De bruine is mijn verzorgpony, de zwarte is van Cis, BonteLisa in dit topic :)

Pff wat een vroegte, haha, ik vond het van ons al knap dat we gisteren al om 9 uur op de wei stonden maar je moet inderdaad iets als je de rest van de dag niet op het strand mag

Die van ons hebben nu ook een dagje rust. Ik ga vandaag naar een concert dus had toch niet echt tijd om te rijden en Lou heeft vorige week zo hard gewerkt dat ze wel een dagje rust kan gebruiken :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:15

Ik heb maar de route ingetekend hoe je een route maakt en dan kijken hoeveel km dat is en daar een nieuwe van gemaakt alleen dan zonder kaartje, de menroute van gisteren

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:27

Zoe wilde na een tijdje wel in het water. Op voorwaarde dat ze door haar gestamp Nienke en Loulou mocht nat spetteren. Ik heb ermee ingestemd... Sorry Nienke :p

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:38

Ik heb nog een vraagje,

Onder bij dat grafiekje staat Altitude, wat is dat? dat staat samen met je snelheid

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:58

Altidude = engels voor hoogte..

Endomondo berekent tijdens het rijden ook op welke hoogte je zit ten opzichte van N.A.P.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:58

Altitude is hoogte. Met een GPS zoals in je telefoon zit overigens een volstrekt onbetrouwbare waarde.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:00

okee Bedankt voor het antwoorden, dan kijk ik daar dus niet naar (keek er al niet naar :p)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:19

Jaan82 hij is er nog 1x vandoor gegaan, en toen ik flink boos werd is die daarna braaf geluisterd .. Gelukkig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:55

Wij hebben vandaag de betere versie van zaterdag gedaan, dit keer wél tot aan de boerderij geraakt :Y) Was alleen niemand (ben de staleigenaar wel 2x onderweg tegengekomen :') ) dus heb ik nog niet gezien waar we terecht gaan komen, haha. Volgende keer beter 8-)

Afbeelding

Ook eens uitgetest of ik nu echt wel beter kan zitten in het zadel zonder kniewrongen .. na een 180°-omdraaiende-3-meter-zijwaartse sprong zat ik er nog net hetzelfde op als ervoor, dus goedgekeurd :Y) _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:59

Wat een drukte hier .. Blijft iedereen buiten hangen ofzo met dat mooie weer? :+

Vandaag weer ritje .. Bedoeling was rond de 12 km uit te komen maar heb opgegeven. Ook beetje op gevoel gereden maar de weg liep niet zoals ik wilde dus maar teruggedraaid :')

Afbeelding

[***] had een afspraak met iemand denk ik .. die liep er regelrecht naartoe, zat zowat op het bankje _O-
Afbeelding

En de reden waarom we voortijdig zijn teruggekeerd...

Van het begin tot het einde .. dan heb je het na anderhalf uur wel gehad -O- (en pony ook natuurlijk)

Ga eens kijken of Puur Pollen hem niet kan helpen, zal wel niet (net zoals het masker/netje), maar kan maar proberen..

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 23:17

Welk mooie weer? Gister wel geweldig, maar vandaag was het hier hartstikke bewolkt de hele dag, vond het koud! Daarbij had ik vandaag een uitzonderlijk lange dag met mijn studie, van 11 tot 7 helemaal volgepland met colleges. Gelukkig is dat maar 1 keer per week en heb ik morgenmiddag weer tijd voor een lekker ritje!

Ach arme Cobe :( Ziet er niet fijn uit nee. Wel goed dat je er nu al achter komt ipv als je op trektocht bent! Ik heb er verder geen ervaring mee dus kan je geen middeltjes of producten aanbevelen... Zo'n masker leek me al wel ideaal, maar helpt dus ook niet genoeg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 07:32

Oh, hier scheen de zon nog en was het 20+ graden, vandaar :+

Ja, baal wel weer.. Wist het natuurlijk al wel maar dacht dat met enkel stappen en zo'n masker het grootste leed wel voorkomen kon worden. Blijkbaar niet -O-