Maar je zit er zelf toch evengoed mee ... Gelukkig kunnen we wel allemaal samen blijven en is het uiteindelijk alleen de omgeving die verandert. De rest blijft allemaal hetzelfde: de mensen, de paarden, het voer, het hooi/stro. In principe gaan zelfs mijn stallen gewoon mee (is zo'n houten blok met 2 stallen dus "verplaatsbaar"). Dus als je het zo bekijkt valt het voor mij & de pony's nog mee, en als we het geluk kunnen hebben dat alles op tijd in orde is en we gewoon maar 1x moeten verhuizen dan is dat ook weer mooi meegenomen ... Maar het blijft een verhuis natuurlijk, en wennen aan een nieuwe omgeving .. Maarja, gelukkig blijft ook veel hetzelfde 
(het is trouwens [***] niet zozeer waar ik schrik voor heb, al is die ook wel wat gevoelig maar die past zich wel aan .. [***] geeft grotere zorgen
).Proficiat met je top 50!
Is toch altijd leuk als je zoiets kan bereiken
Vond nog netjes dat ik er zo lang in gestaan heb, laatste keer dat ik gereden heb was in februari. Met paar weken weer langzaam aan opbouwen en dan hopelijk mooi nog weer de top 50 in voor augustus!

Als ik 2 keer dezelfde afstand rij, maar in een verschillende snelheid, dan zou ik bij het langzaamste rondje de meeste calorieën verbranden. Natuurlijk is de duur dan wel langer en heb je dus meer tijd om calorieën te verbranden, maar ik zou toch denken dat ik meer verbrand als ik sneller ga. Maar het globale beeld zal waarschijnlijk wel kloppen.

) Maar ach, vorig jaar stond in in augustus op 65 en nu op 34 dus ik vind het prima