Ja inderdaad het weer van afgelopen dagen was heerlijk Niet te warm en niet te koud inderdaad.
Marcella
Geplaatst: 03-12-13 11:06
Ben bang dat als ik nu een uur op de scooter ga dat ik vanavond niet meer kan lopen. Is hier volgens KNMI nog -2 graden om nog maar te zwijgen van mijn handen.
ikke
Geplaatst: 03-12-13 11:26
Marcella schreef:
Ben bang dat als ik nu een uur op de scooter ga dat ik vanavond niet meer kan lopen. Is hier volgens KNMI nog -2 graden om nog maar te zwijgen van mijn handen.
Van welk geld, want geld uitgeven als je geen geld heb word lastig en dit word vanaf 1 januari 2014 nog moeilijker met WW. Solliciteer me gek maar krijg alleen maar afwijzingen tot nu toe.
Dat schiet dan ook niet echt op, Marcella. Jammer dat het solliciteren zo moeizaam verloopt. Wat voor type baan zoek je en in welke omgeving?
Ik vind het weer zoals het nu is (en de afgelopen dagen was) prima. Eigenlijk nis het bijna 'geen weer', want het is net niet zonnig, net niet regenachtig en het waait ook al niet echt... maar je kan er zo van genieten! Ik zie wel wat er aan winterweer komt later deze week.
Solliciteer nu nog administratief heb mijn diploma beveiliger 2 nog niet dus kan helaas nog niet die kant op solliciteren anders had ik een ruimer gebied. Probleem is dat laatste ervaring administratief 2008 is en daarbij lager opgeleid.
Heb ook gesolliciteerd als OV Surveillant en Gastheer/-vrouw voor beide hoef je geen beveiligers diploma te hebben, maar is wel in de richting daarvan en ook leuk als ervaring opdoen.
Dat is balen Marcella. Heb ik toen ook gehad. En toen was ik notabene zwanger en dan wilt niemand je hebben. Na verlof weer verder solliciteren en dan moet je flexibel zijn. Ja dat gaat niet met een kleine. Toen besloten te stoppen met werken. Nu huismuts.Heb genoeg te doen. Het weer mag van mij ook zo blijven. Morgen met vriendin de wei verder afmaken dat haar houdini weer terug kan en bij ons weer de rust terug komt.
Het weer moet zo blijven tot begin maart. Dan heb ik de mogelijkheid goed te trainen voor het komende Endurance seizoen.
Somebitch
Geplaatst: 03-12-13 17:27
Heerlijk weer 13 km gereden. Alleen de laatste drie km kwam de mist opzetten en zag ik geen verkeer meer aankomen. Gelukkig toen enkel maar een busje tegengekomen. wat Zembla wel spannend vond want ineens drie meter voor hem zag hij hem pas aankomen ivm die dichte mist en het niet aandoen van de verplichting van het busje. Ook handig in dit weer
Ja, heeft wel iets zo met die mist! Op de radio voorspellen ze een sombere dag met lichte regen voor morgen... Ga mijn thermolegging en skibroek vast klaarleggen straks, brrr!!
Kon vanmiddag auto lenen ben dus heerlijk met de auto gegaan. En heb even heerlijk gereden in de bak alleen bollie was niet zo blij met me en had eigenlijk weinig zin in actief lopen.