Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:43

Zo leuk ik kreeg zaterdag een melding op mijn telefoon, dyonne heeft als eerste de badge behaald! Superknap zeg, en annemarie ook!

Ik heb vandaag voor het eerst weer een buitenritje gedaan, helaas de hele week niet op pad kunnen gaan met de gladheid.

Ik zit nu te bedenken wat we qua 2023 badge gaan doen. Op hoeveel km zal ik dat ding instellen? Ongeveer 3000 a 4000? ik bedoel dat haalt niemand toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:51

Met endomondo toch wel? Volgens mij zaten de hoogsten daar echt wel ruim aan.

Ik heb me aangemeld maar doe pas vanaf volgend jaar mee want heb geen zin om alles om te zetten.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:52

Ja, ging dit keer vlot.
Mij lijkt dat hoog zat en als iemand het wel haalt, prima.
Ik kom er niet, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:54

Ik wil ook wel aansluiten, maar 3000km haal ik normaal niet. Wel een goeie stimulator om er zo dichtbij mogelijk te geraken :Y)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:57

Oh en Lotte heeft m ook zie ik!

De nummer 1 in de openingspost zit rond de 2500 km steeds, dus ik denk dat als je 3500 km invoert je wel safe zit. Kunnen we gewoon lekker voor het maximaal haalbare strijden.

En dan per maand iets haalbaars.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:58

Leuk!

Een goede reden om van equilab af te stappen want dat was hem toch net niet voor mij.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 20:58

Ik denk dat 3500 prima is, ik haal dat ook niet denk ik
Gefeliciteerd Dyonne, Annemarie en Lotte!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:11

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:18

Leuk! Ik heb me aangemeld!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:48

Nog even een fotootje trouwens want ik ben vaak maar alleen dus ja dan kan er niemand een foto van je maken en deze vind ik oprecht nog best leuk ook. :D Zo maak ik de meeste van mijn kilometers. Hond aan de riem en dan nog een handpaard.

Afbeelding

En ik hoor je denken, wow wat een brave paarden zijn dat dan!

Nee het is eigenlijk iedere keer flink opletten want ze zijn soms best stout, de hond ook haha maar het schiet zo lekker op want dan kan ik na 1 uur afvinken dat ik Modena, Paris en de hond beweging heb gegeven die dag. :+ Dus dat, haha.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-22 21:48

Ik vind het super leuk dat er op deze manier weer leven is! Ik ben nu te druk maar als jullie in 2023 iets doen, doe ik graag mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 21:51

Ik ben ook aangemeld (Karin) *\o/*

Zag dat fietsen ook meetelt? Moet je dan je activiteit tracken als fietsen of paardrijden om erin te krijgen?

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:00

Varekaj schreef:

Zag dat fietsen ook meetelt? Moet je dan je activiteit tracken als fietsen of paardrijden om erin te krijgen?

Alleen bij die van december telt fietsen perongeluk. Voor de rest alleen paardrijden en gelden gewoon de oude regels. Alleen kun je helaas hier niet rijden in de bak niet mee laten tellen, geen idee hoe dat op te lossen nog.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:44

Ik heb het nog niet geprobeerd hoor maar ik track mijn routes met mijn Garmin en load ze automatisch op via relive en Strava. Pakt ie dan automatisch paardrijden op relive? Want op Strava zet ik het standaard op fietsen en heb ik mijn fiets maar naar paard vernoemd om zo verschil te zien met mijn gewone wielrenronde' s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 22:49

Ik ga het iig eens proberen met mijn Garmin binnenkort. Dan zet ik mijn uurwerk op paardrijden, track een ronde en kan bekijken of hij het goed overneemt?

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 23:06

Heb me ook aangemeld, leuk om weer mee te doen

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 23:08

Heel leuk dat er weer een challenge is!

Vanuit Polar zet hij hem zowel via app als horloge om in fietsen. Dat is wel een beetje vervelend, want het lukt mij alleen om het aan te passen naar paardrijden door een filmpje te maken van de workout. Maar ik klaag niet, want het motiveert wel om te gaan! *\%/*

Ben benieuwd hoe ver ik ga komen in 2023. Voorheen stond ik vaak wel in de top 10 met mijn Tinkers. Nu nog maar 1 onder het zadel, en ook nog een beetje een discutabel geval qua blessure en gedrag. Momenteel geef ik ons een magere 6 voor hoe het gaat buiten :')

Wel twee hele leuke jonge Tinkers, worden komend jaar 3, dus rijden doen we nog niet, maar wandelen is heerlijk! En we zijn het fietsen aan het ontdekken.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 01:46

Gypsy schreef:
Varekaj schreef:

Alleen bij die van december telt fietsen perongeluk. Voor de rest alleen paardrijden en gelden gewoon de oude regels. Alleen kun je helaas hier niet rijden in de bak niet mee laten tellen, geen idee hoe dat op te lossen nog.

Ik zie wel fietsen ook als geldende activiteit staan bij de uitdaging voor over heel 2023, kan dat kloppen?

Edit:
En dat lijkt me best een uitdaging met een handpaard en een hond rijden!

En super leuk filmpje met de tinker naast de fiets <3

Ik kijk ernaar uit iedereen te volgen!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 02:13

Leuk dat er vanaf 1 januari weer een challenge voor het hele jaar komt. Ik doe ook weer mee. Wat de afstand betreft, herinner ik me van het laatste jaar van de Endomondochallenge dat ik iets had van 1.700. Ik was toen 5e of 6e van alle mensen hier op Bokt, deden er toen wel iets van 150 aan mee. En degenen die voor mij stonden hadden soms wel iets van 3.000 of 4.000, dat waren volgens mij vooral Enduranceruiters. Ik heb er weer zin in! Is toch wel erg leuk om bij te houden. (ik ben trouwens Annemarie in de challenge).

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:25

shiiiiiit! fietsen staat er idd tussen.... geen idee hoe. Ik ga even kijken of ik dat kan wijzigen en anders maak ik een nieuwe.

Haha ja het is een hele uitdaging met paard en hond. :Y)

Geweldig met de tinker naast de fiets!

Leuk leuk leuk annemarie! Oh jeetje waren er echt mensen met 4000?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 09:31

Leuk! Ik ga ook kijken of ik aan kan sluiten. Laatst een Garmin horlog gekocht dus eerst even kijken hoe die werkt.

Afgelopen jaar met equilab begonnen en 775km gereden in de periode juni-november dus we komen vast een end mee.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 10:49

Varekaj schreef:
Ik ga het iig eens proberen met mijn Garmin binnenkort. Dan zet ik mijn uurwerk op paardrijden, track een ronde en kan bekijken of hij het goed overneemt?

Hij pakt het toch op paardrijden, omdat ik in garmin mijn route rijdt op horsemanship :)

Scheelt me weer omzetten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 14:11

Ha! Dan moet ik bekijken om aan de start van de tracking het onder paardrijden te activeren. Ik kon op mijn Garmin zelf ook sporten aanmaken en heb een activiteit Eventing (gebruik ik tijdens cross, als chrono) en paardrijden. Aangezien ik bakwerk niet meer track kan ik die dan aanzetten voor de rondjes buiten.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 00:59

Kwam dit topic per toeval regen. En heb me aangemeld voor beide challenges. Moet van mezelf meer gaan paardrijden in het nieuwe jaar, als me lijf het toelaat.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 09:22

Leuk.
Ik heb me ook weer aangemeld!
Nu afwachten als het goedgaat mbt tracken...:)