foto volgen nog en een heerlijke Rit gemaakt !!!

Iemand tips me paard pakt steeds ze bit beet en sgiet er vandoor, heb wel aan zitten denken om tijdelijk in de groep met stang en trens te gaan rijden met stangentje alleen hou ik hem niet !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mocht er neiging tot racen zijn is het stappen, stappen stappen en ook al ontploffen ze ter plekke ik blijf stappen

Wat wil zeggen dat iedereen (echt iedereen - 30 paarden) gaat moeten verhuizen, en we hebben welgeteld 6 weken

Chouchou schreef:Wow [naam], dat is schrikken. Lijkt me heel erg, wat zal je je ook machteloos voelen, er is niks wat je eraan kan doen. Hopelijk kunnen ze de kippenboerderij snel opknappen, maar anders is het zoeken naar een ander onderkomen!? Vervelend joh
(zit natuurlijk een heel verhaal achter maar dat moet niet zo nodig op internet uiteraard). Hoop ook dat ze de kracht (en hulp) vinden om op zo'n korte tijd daar iets van te maken dat de paarden er alvast naartoe kunnen
In nood hebben ze nog wel een stal in de buurt waar een heel aantal paarden terecht kunnen, maar ik hoop echt dat we (of in ieder geval ik
) gewoon in 1x kunnen gaan .. Dat is al erg genoeg en ik wil het vooral [***] niet aandoen om 2x in korte tijd te moeten verhuizen ...
NienkeV1994 schreef:Joycee, en longeren van te voren ofzo? Zou dat niet helpen om de energie eruit te krijgen? Lijkt me niet bepaald goed voor z'n pees als ie er steeds zo vandoor gaat
Komt vast goed in Ermelo
Komt wel goed met Hem, 
Toen ik met Loulou begon met opbouwen waren we al een jaar verder en kon ik juist wel longeren om haar weer een beetje in conditie te krijgen toen ik er nog niet op wilde.