Dus stukje duinen er bij gepakt, altijd goed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat [***] snel kan stappen als die het gehad heeft

Denk ook omdat ik (onbewust) teveel van hem verwacht .. als in "toen in de les deed je het zo goed, nu kan je dit of dat ook wel even" en zo'n gedachten kan [***] niks mee en dat laat die heel duidelijk merken .. Dus ik weer even
maar even wat stappen terug en dat komt wel weer ..

Snoeiharde regen en paar flinke klappen onweer. 

heel snel naar de wei gerend (want dat ging sneller dan fietsen met die wind) en toen realiseerde ik me dat Zoë d'r bijrijder zou gaan rijden dus die stond allang met deken in de wei en paarden hadden al een veilig plekje opgezocht
ach ja, beter een keer te vaak naar de wei dan een keer te weinig 
Daarna weer verder gereden en 5 minuutjes later was het zo goed als droog en kwam de zon weer tevoorschijn! Zo waren we snel weer opgewarmd en konden we de rit nog heerlijk afmaken! Op het eind denk je dan al niet eens meer aan het noodweer van het begin 

VanHuisUit schreef:@[***] wat voor hoofdbescherming heeft [***]? Ollie heeft soms ook vreselijke last van mugjes / vliegjes in het bos (schudt dan steeds met haar hoofd en met keuren laatste endurance had ze zo'n vreselijke kriebel dat ze niet te keuren was in eerste instantie). Zoiets als wat jij bij [***] hebt lijkt me wel wat maar wat voor merk is het?
Weet wel niet wat die 'naden' zijn op de foto want die heb ik niet. Is ook normaal bedoeld voor over het hoofdstel maar had het nu zo geprobeerd, heb het idee dat het neusnetje naar boven kruipt en dat hij dus naarmate de rit vordert meer gaat schudden.. daarom nu eens proberen 'vastzetten' maar heb maar klein rondje gestapt dus kan nog niks zeggen. Verder vind ik het wel een fijn masker, heel zacht maar toch stevig, makkelijk vast te maken en blijft goed zitten.