Vervelend Laura!

Ik heb vandaag weer een rondje op Loulou gedaan
Nog net een kilometertje meer dan dat ons record was qua afstand en de gemiddelde snelheid hetzelfde als vorige keer 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog net een kilometertje meer dan dat ons record was qua afstand en de gemiddelde snelheid hetzelfde als vorige keer 

Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard

S_imonee schreef:Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard
Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen
Ik zal hem binnenkort even wijzigen, dan raak je niet meer in de war haha.

Chouchou schreef:Dat vind ik een hele nette uitbreiding van afstand Nienke! Lekker rondje!
het is voor mij ook allemaal maar een beetje proberen, wil haar niet overbelasten natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat we steeds grotere rondjes gaan rijden, maar wil dit inderdaad wel geleidelijk doen
en omdat ik nu ook met het tempo bezig ben ga ik niet meteen ook veel grotere rondjes rijden 

S_imonee schreef:Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard
Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen
Ik zal hem binnenkort even wijzigen, dan raak je niet meer in de war haha.
.
Gelukkig is het niet koud, maar ik was toch blij dat ik bij Lou d'r regendeken erop heb gegooid. Die heeft al zo'n hekel aan regen
Nou wil het dat mijn beste vriendin zondag en maandag een trektochtje gemaakt heeft, ik zou eerst mee maar kon niet vanwege de endurance. Ze reed heen met een vrouw -de eigenaar van allebei de paarden- en vroeg of ik de tweede dag mee wilde terug rijden, nou heel graag natuurlijk!!
, en het paard waar ik op reed was hartstikke fijn, heel blij dat dit zo kon