Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:53

Wat leuk, dat veulentje! :D

Vervelend Laura! :(

Ik heb vandaag weer een rondje op Loulou gedaan :) Nog net een kilometertje meer dan dat ons record was qua afstand en de gemiddelde snelheid hetzelfde als vorige keer :)
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 18:22

Leuk linoleum! Wat een scheetje is het!

Zo te zien een heerlijk rondje NienkeV1994

Even een kleine foto spam van onze eerste Endurance wedstrijd! :D

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:06

Aaaaaaaah Linoleum wat een schatje is Watje <3

Balen, Laura! Hopelijk is hij snel weer hersteld.

Dat vind ik een hele nette uitbreiding van afstand Nienke! Lekker rondje!

Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard :P

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:32

Chouchou schreef:
Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard :P

Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen :=
Ik zal hem binnenkort even wijzigen, dan raak je niet meer in de war haha. :')

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:48

S_imonee schreef:
Chouchou schreef:

Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen :=

Ik had het indd ook :)
Wij zijn btw samen een duo bij de meeting de 17e vind ik wel leuk :)
Alleen in de middag

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:49

Dat zag ik ook! Inderdaad leuk! Dan krijg je een persoon bij de naam hihi ;)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:58

Chouchou schreef:
Dat vind ik een hele nette uitbreiding van afstand Nienke! Lekker rondje!

Fijn om te horen :D het is voor mij ook allemaal maar een beetje proberen, wil haar niet overbelasten natuurlijk. Het is wel de bedoeling dat we steeds grotere rondjes gaan rijden, maar wil dit inderdaad wel geleidelijk doen :) en omdat ik nu ook met het tempo bezig ben ga ik niet meteen ook veel grotere rondjes rijden :)

Je kunt wel zien dat het vandaag lekker weer was, iedereen is zo druk aan het rijden! Leuk om al jullie foto's en routes te zien :)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:17

Vandaag heb ik ook een nieuw record qua afstand! Gemiddelde was Eigk hoger maar toen ik op teras zat helemaal vergeten optijd uit te zetten. Was bang dat paard doodmoe terug kwam omdat ze deze afstand niet echt gewend was maar had nog energie voor 10 en huppelde daarna nog met volle energie door de wei :Y)

Afbeelding

Afbeelding

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:20

S_imonee schreef:
Chouchou schreef:

Paard op mijn avatar heb ik ook niet meer. Heb ondertussen alweer 4 jaar een andere :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:30

Hier zelfde, paard op m'n ava is m'n ouwetje. Drie jaar geleden overleden...

Wat een mooie rondjes! En tof, die foto's van de endurance!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:38

Mijn ava is ook nog gewoon mijn paardje.
Vandaag staprondje gedaan ze is namelijk een beetje stijf door een ongelukje

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:14

Pony op mijn avatar is ook mijn verzorgpony waar ik nog steeds op rij :))

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 22:44

Mijn Avatar is ook gewoon Tweety.

Voorlopig wat lekkere ritten gepland staan, die uiteraard alleen doorgaan als Tweet oké is, maar voorlopig doet hij het boven verwachting! (ik klop het meteen af...)

Morgen buitenrit onder het zadel, donderdag aangespannen. Volgende week dinsdag aangespannen, volgende week donderdag (Hemelvaart) Dauwtraprit onder het zadel.
In het weekend vast ook nog wel wat.

Tweet doet het lekker momenteel, ook al weer wat langere ritten (zeg anderhalf uur ongeveer)

Het enige dat ik echt nog niet doe is 2 opeenvolgende dagen fysiek actief. Wat klikkeroefeningen,wandeling aan de hand, of wat grondoefeningen wel. Maar niet rijden of aangespannen direct na elkaar.

Ben benieuwd of ik weer iets kan opschuiven in de challenge. Voordat Tweet stil kwam te staan (eind november) zat ik rond plek 30. Nu rond plek 60.
Op zich maakt die plek natuurlijk geen fluit uit, maar als het lukt om op te schuiven, dan betekent dat dus ook dat Tweet het lekker blijft doen. En dat hoop ik echt heel erg...

Ik heb sinds zaterdag een nieuwe telefoon. Met een werkende camera. Dus met een beetje mazzel kan ik binnenkort ook weer wat mooie plekjes van het landgoed laten zien!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 23:13

Ik heb vanavond lekker een trainings rondje gedaan voor onze wedstrijd 14 mei :D Dat word ook lekker km'ers pakken :D

Afbeelding

Afbeelding

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:23

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 12:52

Wat ontzettend stoer is dat spatter!

Mijn avatar is ook mijn eigen pony, wel het Welshje en niet mijn schimmeltje. Maarja, denk ook niet dat ze erg herkenbaar is op mijn ava :') .

Lekkere ritten komen er weer voorbij.

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:52

Wat gaaf spatter!!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 12:59

Leuk spatter! Heb ook even op je topic gereageerd :)

Wij hebben vanochtend maar een klein rondje gedaan. Wilden toch even gaan rijden maar gezien de slechte voorspellingen (regen, zware wind, onweer) wilden we niet te ver van huis gaan zodat we, mocht het nodig zijn, zo weer op de wei waren. Uiteindelijk dus nog geen 6 km gereden maar de paarden zijn er toch weer even uit geweest.

Uiteindelijk viel het weer best mee en begon het pas hard te regenen toen we alweer bijna op de wei waren, gelukkig

Wel grappig, een jaar geleden reed ik het rondje dat we vandaag reden eigenlijk alleen maar, en nu ik rondjes van 15 a 20 km gewend ben leek dit zo'n klein rondje.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:21

Leuk is dat he NienkeV, als je dan ineens beseft hoe je bent veranderd.

Dat ziet er gaef uit spatter!

Ik zit te wachten tot de buien grotendeels over zijn, wil nog met m'n fjordenvriendje op pad...

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 13:48

Ik vandaag net niet nat geregend. Wel een endomondo zonder gps ofzo.. dus maar weer ff los ingevoerd. Ik kelder naar beneden dus kan die kmtrs echt niet missen! :')
Mijn avatar is niet mijn paard, maar mag haar wel zo beschouwen. *\o/*

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:11

Te paard viel het nog wel mee, maar net wel op de fiets helemaal zeiknat geregend :') Gelukkig is het niet koud, maar ik was toch blij dat ik bij Lou d'r regendeken erop heb gegooid. Die heeft al zo'n hekel aan regen :')

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:48

Waauww die extreme trail ziet er echt gaaf zijn, zoiets zou ik ook wel eens willen doen! :D

Jaa ook ik heb dit weekend mijn record afstand met een km verlegd! Ben zondag bij de endurance in Ommen vrijwilliger geweest en helemaal enthousiast geworden *\o/* Nou wil het dat mijn beste vriendin zondag en maandag een trektochtje gemaakt heeft, ik zou eerst mee maar kon niet vanwege de endurance. Ze reed heen met een vrouw -de eigenaar van allebei de paarden- en vroeg of ik de tweede dag mee wilde terug rijden, nou heel graag natuurlijk!! :D
We hebben de hele dag heerlijk weer gehad {:} , en het paard waar ik op reed was hartstikke fijn, heel blij dat dit zo kon :j
Afbeelding
Endurance is cool, maar dit; de hele dag lekker onderweg zijn zonder druk, stoppen wanneer je wilt, met de kaart alsnog verdwalen en nieuwe gebieden ontdekken, dát is voor mij echt genieten :wave:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 14:59

Wauw, geweldige rond en superfoto's zeg!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:00

Die extreme trail lijkt me gaaf!

Ik heb het helaas niet helemaal droog gehouden. Maar we waren wèl net voor het echte noodweer terug, en we hebben een uurtje echt noodweer gehad...

Het merendeel van de rit was gewoon droog, en eigenlijk vrij warm.

We zouden alleen stappen en draven, vooral voor mijn rijmaat van vandaag. Maar tegen de verwachting in zelfs nog een klein rustig handgalopje meegepakt, en dat ging prima.

Bij elkaar net boven de 10 kilometer, ongeveer anderhalf uur.

Heerlijk ritje! Nu donderdag weer met de kar op pad.

Afbeelding

Hoewel je het niet duidelijk ziet, is een deel terug over dezelfde route. Vanwege het weer zijn we niet rond gegaan, maar over de bekende paden terug

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:56