Vervelend Laura!

Ik heb vandaag weer een rondje op Loulou gedaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard
S_imonee schreef:Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard
Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen
Ik zal hem binnenkort even wijzigen, dan raak je niet meer in de war haha.
Chouchou schreef:Dat vind ik een hele nette uitbreiding van afstand Nienke! Lekker rondje!
S_imonee schreef:Chouchou schreef:Mooie foto's van gister en gefeliciteerd! S_imonee, bij jou ben ik altijd een beetje verward als ik dat grote bruine paard zie ipv de fjord van je avatar haha. Ik koppel avatars aan namen en verwacht dus geen groot bruin paard
Hahaha! Geweldig! Die fjord is ook van mij geweest, helaas heb ik hem moeten verkopen. Nog geen zin gehad om mijn avatar te wijzigen
Ik zal hem binnenkort even wijzigen, dan raak je niet meer in de war haha.