Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mensen die hiermee ervaring hebben? [OPG] Paarden reageren op statische elektriciteit?
Het was meteen ook een heel ander landschap dan ik gewend ben: waar wij altijd in de bossen en de heide rijden was het hier asfalt, weilanden en dus strand. Ook nog een stukje het water in gegaan, maar op het strand heb ik geen foto's gemaakt. RunKeeper heeft het vandaag in ieder geval wel de hele rit volgehouden

even later gelukkig wel toen was het goed. Nakeuring ook alles prima.
ben erg trots op haar, ze liep zo heerlijk. Zelfs stukken op 16 km/uur in draf en aan het eind nog stappen met 6.3 km/uur. Was voor het eerst zo'n eind weg (160 km) en de dag ervoor al gekomen. Overnachten ging ook prima ze was heel relaxed. En na de rit was ze ook nog topfit. Heb voor ons maar zo'n mooie pad gekocht van Toklat

VanHuisUit schreef:Dan was-t-ie gewoon relaxed![]()
Gras is wel erg rijk momenteel (hoog fructaan) ivm koude nachten, veel zon overdag. Dus verzuring of bevangenheid heb je als ze gevoelig zijn zo te pakken.
Maar ik train niet met hartslag meter, sorrydus kan je geen exact antwoord geven op je vraag.