Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Zijn er hier meer mensen die de bokkers bokaal echt missen? Paardlief mag inmiddels weer een uurtje lopen, maar heeft aan de peesblessure een gaatje in haar pees overgehouden. Meedoen aan de DEU zit er voorlopig echt niet in, terwijl 4x per week 5 km voor de bokkers bokaal best leuk geweest was.... Het klinkt suf maar het gaf me toch een soort doel.
SunnyHorse schreef:In de SportsTracker app kun je via support een chat openen. In mijn beste Engels heb ik ze de suggestie gedaan van de challenges zoals endomondo dat had. En gezegd dat ze daar een hele grote groep zoekende groep ex -endomondo gebruikers gelukkig mee maken.
Wellicht kunnen jullie dat ook aangeven? Hoe meer signalen / verzoeken hoe beter denk ik dan maar. Verder vind ik het ook een plezierige app in gebruik.
Heb reactie gekregen dat ze blij zijn met verbeter suggesties.
SunnyHorse schreef:In de SportsTracker app kun je via support een chat openen. In mijn beste Engels heb ik ze de suggestie gedaan van de challenges zoals endomondo dat had. En gezegd dat ze daar een hele grote groep zoekende groep ex -endomondo gebruikers gelukkig mee maken.
Wellicht kunnen jullie dat ook aangeven? Hoe meer signalen / verzoeken hoe beter denk ik dan maar. Verder vind ik het ook een plezierige app in gebruik.
MalaQ schreef:SunnyHorse schreef:In de SportsTracker app kun je via support een chat openen. In mijn beste Engels heb ik ze de suggestie gedaan van de challenges zoals endomondo dat had. En gezegd dat ze daar een hele grote groep zoekende groep ex -endomondo gebruikers gelukkig mee maken.
Ik heb ze gisteren een mail gestuurd met diezelfde vraag. Ben benieuwd!![]()
Sportstracker is nu ook mijn app geworden. Vind hem heel fijn! De ritten van Endomondo erin zetten kost nu wel wat moeite inderdaad, gezien het andere format... Ik doe ze converten en per stuk uploaden. Wat een werk als je al jaren Endomondo gebruiker bent...
Bloodymary schreef:SunnyHorse schreef:In de SportsTracker app kun je via support een chat openen. In mijn beste Engels heb ik ze de suggestie gedaan van de challenges zoals endomondo dat had. En gezegd dat ze daar een hele grote groep zoekende groep ex -endomondo gebruikers gelukkig mee maken.
Goeie tip, ga ik meteen doen!
evdpanne schreef:Ik heb ooit is een 14 km voor vakje van 1km gereden. Tja had niks meer open dichterbij
.