Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was prachtig en we hebben erg genoten, ondanks dat we onderweg ongeveer 5 keer natgeregend zijn (en ik reed niet eens met jou Simone!
). Ook heb ik een nieuw record gezet, 9,5 km in een uur
..

macha6 schreef:Op het eind gooide Nabby er nog een eindsprint in, gek paard, die vergeet af en toe dat ie 22 is. En we hebben voor ons doen echt lang gedraafd, vind het leuk dat je dat in de grafiek terug ziet maar voor mijn gevoel was het veel langer..
Vind het bij jou best lang uitzien!

Cute!

Weet je al wat dat is?
En hij liep zelfs nu als een trein
Iedereen in de les verbaast (inclusief instructrice & mezelf
) . Had hem al een paar keer met zo'n les laten meelopen (met dan 1 van die anderen erop) maar dan liep hij totaal niet. En nu ..
Alles heeft hij meegedaan en nog best goed! Enkel verruimen zit niet zo in zijn programma en op de rechterhand heeft hij het wat moeilijker (galop viel hij wat vaker uit & wijken ging niet) maar ey .. het is een 19 jarige pony die compleet afgekeurd zou worden, die beter niet meer in een piste zou lopen en enkel wat rustig in het bos rondhobbelen & nooit dressuurmatig wat gedaan heeft. Dus mij hoor je niet klagen
Maar ga wel eens opzoeken of ik er ergens iets van vind, ik wil het toch weten
Geen idee of dat het was (denk het wel) of het weer, maar hij was vervelend buiten
Schrikken, zelfs wegspringen, en de honden die we tegenkwamen dacht die van dat ze hem zeker gingen opeten .. Hij deed echt raar, maar ik weet ondertussen dat hij nogal introvert wordt bij pijn (en als er dan "plots" een hond opduikt of dergelijke) dus denk dat het dat was .. Denk dat ik vandaag een rondje ga lange lijnen, toch wat stappen maar dan anders 

Citaat:Cadence (gait)
From Wikipedia, the free encyclopedia
Cadence in sports involving running is the total number of 'revolutions per minute' (RPM), or number of full cycles taken within a minute, by the pair of feet, and is used as a measure of athletic performance. It is very similar in respect to cadence in cycling, however it is often overlooked in its importance in the sports of running and racewalking. This discrepancy may be attributable to other factors of importance in running, including stride length, technique, and other elements pertaining to bio-mechanical efficiency.[1]
Note that in other sports such as weight lifting or bodybuilding, 'Cadence' can refer to the speed, or time taken to complete a single lift, rather than how many repetitions of a lift are completed.

Volgens de DA mag ik naar ritten van 10-15 km per keer en dan een keer of 3/4 per week .. Dus ik ga in mei proberen de 100 km te halen en dan misschien vanaf juni weer verder uitbouwen, kijken hoe het gaat allemaal.. 
(zie onderschrift)
Ze is zoooo leuk!