Hilli schreef:Maar je paardje heeft toch een peesblessure (of haal ik je door de war met iemand anders)? Daar ben je dan toch wel langer dan een paar weken zoet mee?
Ik heb 2 paarden dus rijden ken ik ziezo maar was erg gevoelig en alleen rijden is geen optie,! dus ga nu wel rustig opbouwen

En me andere paardje heb idd peesblesurens, en dat is ontwikkeld door verkeerde stand van hoeven,
Dus woensdag kijken we wat we kunnen doen enz.. Heb zelf gewoon weer hoop wat te kunnen doen al ik hem zie op de wei staat dag en nacht buiten,, Maarja is echt afwachten woensdag maar denk nog wel paar maanden duurt voor ik weer op ga rijden hoor als het nog ooit rijden wordt
Het weer viel ons ook alles mee!, had op regen gerekend, een vest en een regenjas aan gedaan: vest op de wei gelaten en m'n jas na een kwartier ook om m'n middel gebonden.
Ben dan veeeel te bang om m'n telefoon te laten vallen in het water..

Ben er ook nog steeds helemaal blij mee!
Totdat... Ineens een keihard knal: onweer
Vervolgens barst het los met keiharde regen en later hagel. En wat te doen met onweer? Tja, in het bos kan je niet zoveel doen behalve vooral niet gaan schuilen onder een boom. Het onweer was gelukkig maar een eenmalige klap, dus lekker in de hagel doorgereden naar huis. Paard was gelukkig ontzettend braaf ondanks de wind, harde hagel en alle blaadjes en takken die om ons heen waaiden!
Dus eigenlijk nog heel fijn gereden!