Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 11:30

Ik vind equilab onhandig want je kunt geen kilometer totaal zien. Als je eind 2021 wilt weten hoeveel km je hebt gereden moet je ze allemaal handmatig gaan aanklikken, opschrijven en bij elkaar optellen volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 11:32

Ik kreeg zaterdag wel voor het eerst een weekoverzicht te zien dus ik vermoed dat ze nog wel aan het verbeteren zijn.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 12:00

Ik ben met equilab wel heel blij eigenlijk. Ik heb de premium genomen. Voornamelijk omdat ik daar vooruit kan plannen in de agenda en dat is heel handig bij het opbouwen van mijn merrie na spierbevangenheid. Ik kan ook trainingen inplannen voor mijn bijrijder dus die kan nu ook precies zien wat Lizette mag doen op haar dagen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:46

Equilab registreerde bij mij afhankelijk van waar de telefoon zich bevond de gangen wel of niet correct. Jaszak ging goed, dijbeenzak was drama.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:56

Apart, mijn rit van afgelopen zaterdag is nog wel opgeslagen door Endomondo en zo te zien doet hij het nog steeds. Alleen de challenge is wel verdwenen.
Maar ik zal voor de zekerheid toch maar equilab opzetten. Is daar ook iets in mogelijk zodat de challenge weer van de grond kan komen?

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 15:40

Dorine92 schreef:
Ik vind equilab onhandig want je kunt geen kilometer totaal zien. Als je eind 2021 wilt weten hoeveel km je hebt gereden moet je ze allemaal handmatig gaan aanklikken, opschrijven en bij elkaar optellen volgens mij

Kan wel per week, per maand en totaal! Bij trends en dan rechts bovenin aanpassen :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:00

Ik gebruik nu Sportstracker en Runkeeper. Eens kijken welke het beste bevalt. Ik had ook Relive, maar die begin meteen al te sputteren dat er geen bereik was. Dus die gebruik ik niet. Sportstracker en Runkeeper hebben geen paardrijden erbij staan. Dus bij de 1 heb ik ‘andere sport’ in gebruik en bij de ander ‘trailrunning’ geloof ik. In ieder geval bij 1 van de 2 kun je een challenge aanmaken. Ben even vergeten welke. Dan moet je alleen wel afspreken welke sport je er voor gebruikt.

Lisavos11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 23:02

Ik reed ook altijd met endomondo, laatste paar maanden niet. En vandaag ontdekte ik dat deze app niet meer doet.
Je kan je gegevens wel overzetten, heeft iemand dit al gedaan?

evdpanne schreef:
Gister mijn eerste ritje van het jaar gemaakt. Pony had er weer zin! Was heerlijk weer, soort van mist in de duinen. Echt genieten! Ik heb een Garmin horloge dus hield alles sowieso al in Connect bij. Gps is na laatste update af en toe de weg kwijt :'). Komt vast ook weer goed! Alleen mis de challenge nu wel!

Pakt de Garmin ook zelf automatisch de sport paardrijden? Ik wist dit niet, gebruikte deze alleen met hardlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 00:06

Bij mij niet. Ik moet altijd via de app de sport/activiteit omzetten naar paardrijden.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 07:01

Lisavos, mij lukt gegevens overzetten niet meer helaas.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:18

Varekaj schreef:
Bij mij niet. Ik moet altijd via de app de sport/activiteit omzetten naar paardrijden.

Ik heb nu een app horsemanship gedownload op mijn horloge. Alleen krijg je dan wel de gegevens schermen van die app en die kan je niet zelf instellen volgens mij. Maar dan hoef je hem niet meer in de App op je telefoon om te zetten.

Lisavos11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 21:25

Dyonne schreef:
Lisavos, mij lukt gegevens overzetten niet meer helaas.

Ohw echt, wat jammer, Dyonne!!
Ik zal hier volgende week eens naar kijken, zal wel jammer zijn. Want ik had er wel leuke ritten/of hardloopwedstrijden op staan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 18:02

Ik moet met Garmin inderdaad de sport omzetten naar paardrijden. Vanochtend weer een rit gemaakt, DEU 3 of DEU 1 van 2021 is van start. Is ook een leuke als je wil buitenrijden en een motivatie/uitdaging zoekt. Is een pagina op Facebook en werkt met een excel document.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 19:34

Heerlijke zonnige foto's!

Ik track met Equilab en dus alleen voor mezelf. Geen challenge, helaas.

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:47

Die sneeuw blijft mooi! Als je geen ijzers hebt en het nog niet platgereden en glad is :=.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 17:49

Ijzers hoeft geen probleem te zijn, als je dan maar stiftgaten hebt en sneeuwbeslag.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 19:19

Heb wel ijzers met rubbertjes aan de binnenkant . Geen stiftgaten of spikes. Vanmorgen was t -8 en de sneeuw niet meer vers, dus hard en glad. Dan kun he sowieso niets.

Verse sneeuw gaat uiteraard t beste, zelfs over straat. Scheelt, dat wij bijna altijd gras of wei hebben tot aan t bos.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:40

Fabster schreef:
Ik gebruik nu Sportstracker en Runkeeper. Eens kijken welke het beste bevalt. Ik had ook Relive, maar die begin meteen al te sputteren dat er geen bereik was. Dus die gebruik ik niet. Sportstracker en Runkeeper hebben geen paardrijden erbij staan. Dus bij de 1 heb ik ‘andere sport’ in gebruik en bij de ander ‘trailrunning’ geloof ik. In ieder geval bij 1 van de 2 kun je een challenge aanmaken. Ben even vergeten welke. Dan moet je alleen wel afspreken welke sport je er voor gebruikt.

Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ben tot nu toe erg tevreden met sportstracker, de vormgeving is fijn, goede statistieken en hij slaat alle routes in één kaart op, ook erg leuk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:47

Ik zet alles over van connect naar mapmyrun tot nu toe. Het enige wat me wel stoort aan MMR is dat wijzigingen niet altijd gelijk doorgepakt worden.

Ik track bijvoorbeeld mijn rit als fietsen, sla ze op, ga naar de app, wijzig het naar horseback riding... En dan moet ik vaak de app een keer afsluiten en heropenen eer hij het als horseback riding accepteert. Idem met de naamswijziging die ik vaak doe (staprit, groene lus route X, bosrit, etc) zodat ik niet telkens de kaart moet openen om te bekijken welke route het exact was.

En eer je de sport kan wijzigen moet je ook aardig wat stappen doorlopen. Maar goed, verder lijkt ie het wel allemaal netjes op te slaan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:21

Suliko schreef:
Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ben tot nu toe erg tevreden met sportstracker, de vormgeving is fijn, goede statistieken en hij slaat alle routes in één kaart op, ook erg leuk.

[ [url=m/dJCHKM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xe704L.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FXaZRv.png]Afbeelding[/url] ]

Ohh ik wil alle routes in 1 kaart!! Is dat ook met de standaard versie of moet je premium hebben?

Slaat hijj alles op in de app of heb je okk een website? Dat het nog wel benaderbaar is als je de app (of telefoon) kwijt raakt?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:46

Ik heb nu ook Sportstracker er op staan. Ga ik vanmiddag eens proberen. Ziet er op zich wel goed uit.

Het gekke is dat Endomondo ook nog steeds werkt bij mij... Hebben meer mensen dat?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:47

Tancreda4 schreef:
Suliko schreef:

Ohh ik wil alle routes in 1 kaart!! Is dat ook met de standaard versie of moet je premium hebben?

Slaat hijj alles op in de app of heb je okk een website? Dat het nog wel benaderbaar is als je de app (of telefoon) kwijt raakt?

Er is ook een website. Beetje hetzelfde als met Endomondo.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:16

Tancreda4 schreef:
Suliko schreef:

Dat is in de standaardversie! Ik zal even wat screenshots van mijn ‘feed’ (daar kom je als je de app opent, die toont de afgelopen 30 dagen aan km/uur) als je op het kaartje klikt kan je routes van de afgelopen 30 dagen tot een jaar aanklikken. Heb dit jaar alleen nog niet zoveel gereden maar ik hoop snel op een grote warboel aan routes!

Net als bij endomondo kan je ook op de website inloggen en je gegevens zien! Worden dus niet alleen op de app opgeslagen.

Ik vind de vormgeving van sportstracker eigenlijk leuker dan van endomondo :') Alleen jammer dat er geen challenges mogelijk zijn, althans, daar heb ik nog geen optie voor gevonden.

Afbeelding

Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:24

Je bent mijn held!! Ik kan mijn eerdere activiteiten ook redelijk 'makkelijk' importeren. Net 3 vakanties van 2017 erin gezet, en alles is op 1 kaart te zien, super gaaf. Dat wilde ik altijd al ! Thanks!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:36

Tancreda4 schreef:
Je bent mijn held!! Ik kan mijn eerdere activiteiten ook redelijk 'makkelijk' importeren. Net 3 vakanties van 2017 erin gezet, en alles is op 1 kaart te zien, super gaaf. Dat wilde ik altijd al ! Thanks!

Ooh goh, die link had ik nog niet eens gemaakt dat ik mijn endomondo activiteiten erin kan zetten *\o/*
Nu ben je ook mijn held haha! Hoe doe je dat precies? Ik heb alle bestanden van mijn activiteiten gedownload.