Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorine92 schreef:Ik vind equilab onhandig want je kunt geen kilometer totaal zien. Als je eind 2021 wilt weten hoeveel km je hebt gereden moet je ze allemaal handmatig gaan aanklikken, opschrijven en bij elkaar optellen volgens mij
evdpanne schreef:Gister mijn eerste ritje van het jaar gemaakt. Pony had er weer zin! Was heerlijk weer, soort van mist in de duinen. Echt genieten! Ik heb een Garmin horloge dus hield alles sowieso al in Connect bij. Gps is na laatste update af en toe de weg kwijt. Komt vast ook weer goed! Alleen mis de challenge nu wel!
Varekaj schreef:Bij mij niet. Ik moet altijd via de app de sport/activiteit omzetten naar paardrijden.
Fabster schreef:Ik gebruik nu Sportstracker en Runkeeper. Eens kijken welke het beste bevalt. Ik had ook Relive, maar die begin meteen al te sputteren dat er geen bereik was. Dus die gebruik ik niet. Sportstracker en Runkeeper hebben geen paardrijden erbij staan. Dus bij de 1 heb ik ‘andere sport’ in gebruik en bij de ander ‘trailrunning’ geloof ik. In ieder geval bij 1 van de 2 kun je een challenge aanmaken. Ben even vergeten welke. Dan moet je alleen wel afspreken welke sport je er voor gebruikt.
Suliko schreef:Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ben tot nu toe erg tevreden met sportstracker, de vormgeving is fijn, goede statistieken en hij slaat alle routes in één kaart op, ook erg leuk.
[ [url=m/dJCHKM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Xe704L.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXaZRv.png]Afbeelding[/url] ]
Tancreda4 schreef:Suliko schreef:Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ben tot nu toe erg tevreden met sportstracker, de vormgeving is fijn, goede statistieken en hij slaat alle routes in één kaart op, ook erg leuk.
Ohh ik wil alle routes in 1 kaart!! Is dat ook met de standaard versie of moet je premium hebben?
Slaat hijj alles op in de app of heb je okk een website? Dat het nog wel benaderbaar is als je de app (of telefoon) kwijt raakt?
Tancreda4 schreef:Suliko schreef:Ik gebruik nu sportstracker en die heeft wel paardrijden! Horseback riding heet het.
Ohh ik wil alle routes in 1 kaart!! Is dat ook met de standaard versie of moet je premium hebben?
Slaat hijj alles op in de app of heb je okk een website? Dat het nog wel benaderbaar is als je de app (of telefoon) kwijt raakt?
Tancreda4 schreef:Je bent mijn held!! Ik kan mijn eerdere activiteiten ook redelijk 'makkelijk' importeren. Net 3 vakanties van 2017 erin gezet, en alles is op 1 kaart te zien, super gaaf. Dat wilde ik altijd al ! Thanks!