Als eerste: Marije heel veel sterkte met het verlies van je paardje, gelukkig heb je op een mooie manier afscheid kunnen nemen!
Hier de afgelopen tijd weinig lange ritten gemaakt, ik heb echt weer drama gehad met mijn zadel. Ik dacht dat ik een super fijn boomloos zadel had, zadel zat ook oprecht super fijn. Maar ik merkte dat ik door dit zadel angstig werd op buitenritten omdat ik schrikbewegingen van mijn paard voor mijn gevoel lastig kon uitzitten. Daarom heb ik nu een ander zadel met boom en hoop ik morgen weer een langere rit te kunnen maken.
Stom ik ben vergeten te kijken op 31 dec hoeveel kilometer ik in 2020 heb gereden. Best jammer want ik hield het bij om te weten hoeveel km ik in een jaar rij
Stom ik ben vergeten te kijken op 31 dec hoeveel kilometer ik in 2020 heb gereden. Best jammer want ik hield het bij om te weten hoeveel km ik in een jaar rij
Bij mij deed de app het gister al niet meer. Volgens mij kan je de data nog wel downloaden via de site.
Hier wilde ik inderdaad op31 december nog kijken, maar dat ging helaas al niet meer.
Anoniem
Geplaatst: 02-01-21 11:18
Nop, dat heb ik ook gemist. Ik ga morgen op buitenrit, dat wordt dan de eerste keer omzetten naar mapmyrun ipv endomundo. Met connect kan je op de pc gelukkig ook wel jaartotalen zien, maar dat loopt dan vanaf 1/1.
Danseresje
Geplaatst: 02-01-21 11:49
Varekaj schreef:
Nop, dat heb ik ook gemist. Ik ga morgen op buitenrit, dat wordt dan de eerste keer omzetten naar mapmyrun ipv endomundo. Met connect kan je op de pc gelukkig ook wel jaartotalen zien, maar dat loopt dan vanaf 1/1.
Je kan ook de data aanpassen
Getup
Geplaatst: 02-01-21 11:52
Tot zover mn happy new year wensen....geen reactie
Gister mijn eerste ritje van het jaar gemaakt. Pony had er weer zin! Was heerlijk weer, soort van mist in de duinen. Echt genieten! Ik heb een Garmin horloge dus hield alles sowieso al in Connect bij. Gps is na laatste update af en toe de weg kwijt . Komt vast ook weer goed! Alleen mis de challenge nu wel!
Anoniem
Geplaatst: 03-01-21 23:24
Ik mis de challenge ook wel! Nu ik een bijrijder heb die met mijn paard mee kan op buitenrit is het veel fijner om op pad te gaan. Vandaag voor de 2e week (en ook 2e keer in zijn geheel) met mijn tinkertje op pad geweest. 15km gemaakt, veel stap en paar drafstukken, we zijn net 3u onderweg geweest. En hij heeft het al beide keren echt supergoed gedaan, ben heel trots op mijn kereltje! Van bang voor zijn eigen schaduw naar Dressuurpony in de bak en boscrosspony daarbuiten.
Vorige week hadden we 13km. Volgende week ga ik met andere stalgenoot en mijn meer ervaren paard een ronde van 22km maken, dus dat zou wel aardig optellen als de challenge nog gelopen had
Hoe werkt de equilab bij jullie? Ben nu ook overgestapt, endomondo werkte bij mij altijd super. Maak er al vanaf januari 2018 gebruik van, dus echt heel erg balen dat het nu gestopt is. Ik doe mee aan de cool running challenge via facebook. Maar met mijn pony's (mini paardjes) ziet hij zelfs het galloperen als stappen. Nou kan ik daar wel overheen komen, want gaat meer om aantal km en gemiddelde snelheid. Maar gisteren een buitenrit gedaan met mijn vriendin, met paarden onder zadel. Zij heeft 20,5 km gereden en ik heb maar 19,5 km gedaan. Zij heeft niet gegalloppeerd en ik heb 10 min gegalloppeerd. Dus tot dusver nog niet heel tevreden over... Maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dezelfde soort problemen hebben met equilab?
Equilab registreert beweging. Hier dus met mennen idd ook hele snelle stap... dat is wel heel jammer. Qua kilometers lijkt die aardig overeen te komen met endomondo.