Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Als ik buienradar zo zie, wordt ook voor ons de 14km een uitdaging. Standaard rondjes zijn momenteel tussen de 5 en 10 km. En met de voorspelde vorst wordt de grond in het bos te hard, en 14 km over verharding is niet helemaal ons ding.
SjonnieZ schreef:Chantalla schreef:Als ik buienradar zo zie, wordt ook voor ons de 14km een uitdaging. Standaard rondjes zijn momenteel tussen de 5 en 10 km. En met de voorspelde vorst wordt de grond in het bos te hard, en 14 km over verharding is niet helemaal ons ding.
Tja het hoge noorden hè![]()
Hier zaterdagnacht -3 en de rest rondom het vriespunt vanaf donderdag. Hard is het hier helaas in sommige gebieden altijd. Kan me echter voorstellen als de hoeven het niet gewend zijn dit behoorlijk tegen valt voor ze.
Chantalla schreef:Ja dat harde is ze niet gewend.
Maar wel ook de reden van ons rondje wandelen na gekkigheid. (Even de reactie hier ipv op Relive, voor de mensen die context missen.) Stal is een oude koeienstal, waarvan de helft een grote inloopstal en de andere helft waar ze, vaak los, staan voor poetsen en zadelen. Met een hek van ongeveer 1,20m ertussen. Woensdag hadden we frisse paarden, eentje wordt wat dol, gaat wat jagen en daardoor de hele bende in de heisa. Lilly stond nog andere kant van het hek en dacht “drama, heisa, ik moet mee!” en springt zo over het hek, met landing op beton. Niet ideaal dus voor de spieren enzo. Donderdag was ze behoorlijk stijf en gevoelig dus dagje rust, en gister rondje wandelen om even spieren te strekken. Verder lijkt het gelukkig mee te vallen.
Voor het beeld, hier is zo overheen gesprongen. Ze mag met crossclinics voortaan niet meer zeuren bij 60cm![]()
[ Afbeelding ]
Lisa_22 schreef:Klinkt heel goed Pjer! Doen jullie ook weer mee met de Eper paardenvierdaagse?
Bloodymary schreef:Vandaag was het heerlijk weer, dus ik dacht laat ik er een kilometer aan plakken zodat ik de challenge van 14 km haal. En dat is gelukt!