Vindt de foto's echt kei-gaaf geworden!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fennee schreef:Oooh wauw Magda, prachtige foto's! Bedankt!Maar ik had begrepen dat Amanda en jij allebei verschillende combinaties deden. Klopt dat ook? Aangezien ik een kortingscode heb van Amanda.
magda_90 schreef:Fennee schreef:Oooh wauw Magda, prachtige foto's! Bedankt!Maar ik had begrepen dat Amanda en jij allebei verschillende combinaties deden. Klopt dat ook? Aangezien ik een kortingscode heb van Amanda.
Graag gedaan en bedankt.
Onze coupons zijn 50/50 verdeeld maar we hebben desondanks wel geprobeerd iedereen te fotograferen.
Fennee schreef:Wie-o-wie heeft een actiefoto van deze Fries? Reed mee in mijn groepje maar heeft geen actiefoto van haarzelf kunnen vinden zonder dat ze ergens midden in de groep zat omringd door andere groepsleden.
[ [url=m/1H82SI.png]Afbeelding[/url] ]
kokmirjam schreef:Heeft iemand misschien contact gegevens van noxy images? Ze heeft supermooie foto's van mij gemaakt maar op oypo geen optie om digitale foto's te krijgen. Vind betalen geen probleem maar zou ze graag digitaal hebben
bruigj schreef:kokmirjam schreef:Heeft iemand misschien contact gegevens van noxy images? Ze heeft supermooie foto's van mij gemaakt maar op oypo geen optie om digitale foto's te krijgen. Vind betalen geen probleem maar zou ze graag digitaal hebben
Je kan haar een pb sturen op facebook ( https://www.facebook.com/astrid.vdberenbrigade )
Ze weet dat je kan reageren... heb het haar verteld!
Ze kan alleen nu niet direct reageren... ff niet thuis....
magda_90 schreef:Belle2000 schreef:Iemand heeft ons in galop![]()
Ik snap niet helemaal hoe het zit met dat kaartje? Op mijne staat magda maar die heeft mij er helaas niet op. Kan ik alleen bij haar bestellen.
Je hebt pb.
Voor iedereen, als je een couponkaartje hebt maar de betreffende fotograaf (Amanda of ik) heeft jouw foto niet (dubbelcheck is gewenst) dan moet je mij of Amanda een pb doen.
Amanda is sowieso nog bezig met de foto's