Dat ziet er lekker uit. Wel schrikken Wendy maar gelukkig is het goed gegaan. Vraagje he heb ik nu over het Billy verhaal heen gelezen? Ben nog wel heel benieuwd.
Bedankt Hope voor het meerijden! Prachtige omgeving ook en wat zit jullie huifkar er gezellig uit. Ik hoop echt dat jullie nu beter weer gaan krijgen en echt kunnen gaan genieten.
Oh, heerlijk om te lezen weer! En ik ben jaloers op jullie tinkers zeg. Stuk voor stuk echt prachtbeesten. Ik hoop er zelf ook zo eentje aan te kunnen schaffen binnenkort
Lisette0
Geplaatst: 19-05-15 20:40
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 03:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh wendy, wat een schrik! Heb ik ook eens gehad en idd ook staan janken toen ik er weer naast stond
De foto's zien er heerlijk uit. On-hollands bijna
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 20:58
Dank jullie wel!! Weer is nu echt bagger hier.. Bij dat we binnen zitten.
Gerard hield het hek open.. En aan beide zijden van het hek zitten veeroosters.
Billy hebben we als klein kalfje gekocht, met het idee hem onder het zadel en voor de wagen te beleren.. Erg naïef, dat geef ik eerlijk toe. Toen hij 1,5 jaar oud was hebben we hem laten castreren, maar hij was toen al zo groot en sterk dat we hem nooit beleerd hebben. Hij kan aan een touw meelopen (als hij zin heeft ) en wil altijd graag gekriebeld worden.. Hij is nu gewoon weideversiering, en mag nu gewoon oud worden hier (is hij al een beetje, hij is nu 11). Oja, en hij is ongeveer 1.75 hoog, en weegt zo'n 1000 kg.
Zo te zien weer een heerlijke dag gehad, ondanks hier en daar een bui en een klettertje. Iedereen aan de rum om warm en rustig te worden, klinkt niet verkeerd...
Jaa verhaaltje voor het slapen gaan Wat gaaf zeg! Jammer van de regen, maar jullie waren zo te zien goed ingepakt! Is inderdaad wel ff schrikken met die zadeltassen, gelukkig goed afgelopen met zo'n braaf paard