Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RavenIris schreef:Vandaag weer eens een buitenrit gedaan van zo'n 18 km. Nu sta ik weer lekker op plaats 6! Werkt eigenlijk wel motiverend zo
moonforever schreef:Cchanny schreef:Heerlijk die verslagjes!
Helaas ben ik zojuist van de trap gevallen. en ik zou morgen weer een ritje gaan doen..
Maar er zit een behoorlijke bult op mijn enkel en rug.
Sterkte..
Hoop dat je snel op knapt..
Sta nog 74e hihi
Chouchou schreef:RavenIris schreef:Vandaag weer eens een buitenrit gedaan van zo'n 18 km. Nu sta ik weer lekker op plaats 6! Werkt eigenlijk wel motiverend zo
Door jou sta ik nu op 8 ipv 7, dat is volgens mij mijn laagste sinds deze challenge! Gelukkig ga ik morgenochtend weer een ritje maken dus dan kan ik je weer even van de 6e plaats schoppen
RavenIris schreef:Chouchou schreef:Door jou sta ik nu op 8 ipv 7, dat is volgens mij mijn laagste sinds deze challenge! Gelukkig ga ik morgenochtend weer een ritje maken dus dan kan ik je weer even van de 6e plaats schoppen
Aaarghh!!![]()
Spannend wel zo![]()
Valt me wel op dat de mensen die nog hoger in de rankng zijn blijkbaar wel endurance ruiters zijn? Ben dus best wel trots op mijn stoere IJslander
Chouchou schreef:RavenIris schreef:Aaarghh!!![]()
Spannend wel zo![]()
Valt me wel op dat de mensen die nog hoger in de rankng zijn blijkbaar wel endurance ruiters zijn? Ben dus best wel trots op mijn stoere IJslander
Jij ook een IJslander!????? Ik ook!!!!!!! Hahaha! Ik was er ook al zo trots op in vergelijking met al die endurance ruiters!