leuk filmpje ook. ik heb gistermiddag precies het zelfde gedaan, kwam slaperig uit de auto, maar het was zo mooi weer! snel een ritje voor het donker wordt is altijd mooi.
Inger1993
Geplaatst: 25-10-13 10:38
Gisteren mijn zusje (6) meegenomen omdat ze graag wou kijken. Zo vond het paard toch wel erg groot en eng! Terwijl Setske nog nooit zo lief en oplettend is geweest, vond ik heel mooi en bijzonder om te zien. Hier wat foto's !
(p.s. normaal rijd ik nooit zonder cap, dit was voor de foto!)
Koper
Geplaatst: 26-10-13 20:40
Vandaag vonden wij:
akkers mét en zónder mais
en
nieuw wegdek
En ook (niet op de foto) wat trailhindernisjes (fietssluis, kuilen waar water in gestaan had, maisstengels op het pad (= walkover ) enz)
Ik heb ook een oortjesfilmpje gemaakt. Niet naar de omgeving kijken want dan word je duizelig. Kijk naar z'n oortjes: zwoeing naar het pad op links, haha
Ik heb een filmpje, mag dat ook? Vrijdag m'n vriendin mee gesleurd op de fiets omdat ik een paar mooie ruiterpaden langs het fietspad had gevonden.
Vond 'ons' bos eerst maar saai, maar sinds ik het aandurf om andere richtingen/paden op te gaan ben ik toch wel heel erg blij met het bos waar we kunnen rijden
In het begin wel heel erg, er lagen nog ergens een paar folie balen op het land en er waren kinderen aan het spelen met een vlieger. Ik ben toen afgestapt en dat was maar goed ook. Toen voorzichtig op een stoppelveld wat gelongeerd aan de teugel weer op gestapt en zoveel mogelijk in de buurt van het harde gebleven. Na het galopperen is dan de ergste energie eruit. Ze is al 5,5 jaar in mijn bezit dus we kennen elkaar redelijk goed.
ik niet, maar mijn man is ambachtelijk pottenbakker... ik bak er helemaal niks van maar toch leuk om te doen....
spatter
Geplaatst: 30-10-13 17:01
ik draai al jaren, blijf het erg leuk vinden om te doen al ben ik niet van de hele grote potten en borden ben nu bezig met vlinderpotten, vogelhuisjes en slakkenpot