Heb je in het weekend geen tijd om er elke keer op uit te gaan dan Silence ?
Ik rijd in de winter ook maar 1 a 2x in de week. Probeer wel bijna elke weer nog eens extra een keer te longeren. Maar dat is natuurlijk lang niet zo leuk .
Probeer in het weekend uiteraard zoveel mogelijk te doen, maar nu moeten ook alle andere afspraken enz op de weekenden gezet worden omdat ik door de week nu geen enkele dag thuis ben. Dus helaas heb ik daardoor ook niet altijd in het weekend de mogelijkheid. Maar met een beetje mazzel vandaag wel Niet heel lang maar met wat mazzel wel een uurtje ofzo Dat zou dus heel fijn zijn
Solleke_Noah
Geplaatst: 01-12-12 09:56
@raya: super leuke foto, wat een sfeer!
Hier gaan we straks de kou trotseren voor een buitenrit, morgen springles en nog een klein ritje van een uur Kan niet wachten tot het sneeuwt voor een leuke sneeuwrit!
Het was zeker koud, wij hebben ook nog een ritje van 9 km gemaakt. En nog regen gehad ook. Nog jagers tegegekomen, Zembla vond het maar niks. Hij heeft nog nooit zo hard gesnoven van iets wat hij eng vindt buiten.
Morgen ga ik alleen, paardje waar ik mee was heeft geen ijzers en de bermen waren kei slecht, dus echt heel veel moeten stappen. Morgen ga ik alleen wat drafwerk doen buiten.