Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en een paar keer een ree tegengekomen, het paard (een niet al te actieve haflinger) keek er even verbaasd naar en dat was het. Maar dat paard vond de snelweg ook niet eng. In datzelfde bos had ik jaren later mijn handen meer dan overvol aan een jong paard dat niet zo heel veel gezien had en schrok van ieder vogeltje en bovendien van waterplassen, sporen van kinderwagenwielen zomaar pardoes dwars op zijn ruiterpad, golfende golfers op de golfbaan, witte markeringen op het wegdek, van het zonlicht dat precies verkeerd op het gras viel, nou ja, noem maar op
noordje schreef:Ok,even extreem en de meeste zullen ze ook niet tegen komen,maar waar ik woon lopen ze wel gewoon rond : elanden.
De paarden heb ik al vaker uit hun dak zien gaan als er 1 in de buurt van de wei liep,maar was nog nooit eerder eentje tegen gekomen tijdens het rijden.
We zagen 'm in de verte langs de bosrand lopen en ik dacht dat ik het makste paard van de 2 bij me had,nou nee,ze ging echt dwars door het bos heen.Niet echt heel fijn en ik ben er maar afgesprongen voor ze weet ik waar zou eindigen.
Nee,ik hoef ze niet zo nodig tegen te komen te paard