Strandrit: VERANTWOORD??

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Strandrit: VERANTWOORD??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:06

Dat bedoel ik dus Tong uitsteken niks kort ritje...baasje moet weer zonodig.Eerst moet je ronddolen in die grote zandbak waar geen eind aan lijkt te komen en dan weer die bloemenstruik opzoeken.Ook moet elk bloemetje weer bekeken worden..staat niet eens gras.Tsja...een paardelezen gaat niet altijd over grote groene velden Clown Haha!

Wanneer stond die strandrit nu in de planning...ben reuze benieuwd eigenlijk hoe ze het gaan vinden.

Mijn 1e strandrit was met mijn paardje die ik toen precies een week had...half jaar onder het zadel en dan met 135 man tegelijk Tong uitsteken Haha! .Was zo gaaf...al aantal jaar geleden maar kan er nog van genieten als ik er aan terug denk Ja

pmarena

Berichten: 48501
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Strandrit: VERANTWOORD??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 17:49

Zou voor die van mij wel lachen zijn , die vindt vooral PAARSE bloemetjes eng....nou die kan d'r lol op dan Tong uitsteken

Mensen doen idd. vaak overdreven panisch over het strand , maargoed elders rijden is toch wel even wat anders dan zo'n immense ruimte , vaak veel wind , best angstaanjagend geluid van het water , bewegende stipjes in de verte waarvan ze nog niet kunnen zien of ruiken wat het is....die van mij was een keer helemaal panisch van een kerel die met een knaloranje kano liep te zeulen , dat zag er ook echt serieus schrikbarend uit vanuit de verte , haha. En wat denk je van die kitesurfers en vliegeraars enzo , dat maakt ook zeer bedreigende geluiden zo'n scheerlijn.

Al met al zijn het veel nieuwe dingen en kan het voor een sensibel paard best heftig zijn.

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Strandrit: VERANTWOORD??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 18:46

pmarena...paarse bloemen he....heb er een gehad die compleet van de leg ging door een fluriserend gele rolstoel Haha!
Parken zijn ook levensgevaarlijk hoor Ja Bloos
Alleen dat water...maakt enorme herrie en als het weggaat en je komt dichterbij dan komt het weer snel op je af om je op te eten Rolleyes ...of zo Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48501
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Strandrit: VERANTWOORD??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 20:38

Ook leuk als je zo in het rustige stuk gaat staan met allemaal van die golfjes in het zand , en dan het water ingaat dat zo 30 cm diep is ofzo....als je daar in gaat staan en naar beneden kijkt wordt je helemaal draaierig door de beweging van dat water en dat heeft dat paard ook , echt een bizar gevoel is dat. Net of het strand beweegt EN jij EN je paard , heel maf Haha!

Rena vond het water de eerste keren doodeng en nu ook wel weer als we een tijd niet geweest zijn. Ikzelf vind het met haar dan weer het engste dat ze op zich braaf het water in gaat maar ineens heel erg bang kan worden en dan midden in het water een bizarre snelle draai maakt en de kant op vlucht. Als je dan zo diep zit dat je benen al in het water hangen dan word je natuurlijk (bijna) uit het zadel geduwd door al dat water.... daarom ga ik met haar nooit veel dieper dan d'r knie.